Klantgericht telefoneren

Tijdsduur

Klantgericht telefoneren

Extra Trainers
Logo van Extra Trainers
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Extra Trainers heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 50 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Je spreekt dagelijks meerdere mensen aan de telefoon. Klanten, prospects, leveranciers en collega´s. Allemaal willen ze graag vriendelijk en goed geholpen worden. Hoe pak je dat aan? Bijvoorbeeld als jij het druk hebt en zij blijven praten.

Voer efficiënte en klantgerichte telefoongesprekken. Met meerdere bellers tegelijk en onder druk. Zorg dat je je emoties de baas bent, ook al zijn klanten lastig. Of zelfs boos.Telefoneer kort en krachtig maar niet kortaf. Je leert het in de training Klantgericht telefoneren.

Mogelijke onderwerpen

  •  communicatievormen
  •  taalgebruik (actief, positief, krachtig)
  •  gespreksstructuur
  •  regie houden
  •  telefoonetiquette
  •  omgaan met emoties
  •  klantgerichthe…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Klantgerichtheid, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

Je spreekt dagelijks meerdere mensen aan de telefoon. Klanten, prospects, leveranciers en collega´s. Allemaal willen ze graag vriendelijk en goed geholpen worden. Hoe pak je dat aan? Bijvoorbeeld als jij het druk hebt en zij blijven praten.

Voer efficiënte en klantgerichte telefoongesprekken. Met meerdere bellers tegelijk en onder druk. Zorg dat je je emoties de baas bent, ook al zijn klanten lastig. Of zelfs boos.Telefoneer kort en krachtig maar niet kortaf. Je leert het in de training Klantgericht telefoneren.

Mogelijke onderwerpen

  •  communicatievormen
  •  taalgebruik (actief, positief, krachtig)
  •  gespreksstructuur
  •  regie houden
  •  telefoonetiquette
  •  omgaan met emoties
  •  klantgerichtheid
  •  luisteren, samenvatten, doorvragen
  •  visualiseren.

Onze aanpak is effectief omdat de voorbeelden, onderwerpen en oefeningen in de training en de benadering van de trainer aansluiten bij jullie dagelijks werk

Wij geloven dat mensen hun gedrag of communicatie aanpassen wanneer zij daarvan het nut zien. In onze trainingen ervaren deelnemers op een praktische manier hoe iets óók kan of anders kan. Zij worden bewust van hun manier van denken en doen en we bieden hen keuzes. Als zij merken wat het oplevert, gaan ze het daarna doen. Wel zo effectief.

In onze trainingen ondersteunt theorie op een frisse en heldere manier afwisselende en herkenbare oefeningen. En zorgen duidelijke handvatten, feedback, adviezen en tips ervoor dat deelnemers nieuwe vaardigheden en inzichten direct in de praktijk toepassen.

  • Onze trainingen zijn maatwerk. We werken met cases uit jullie eigen praktijk.
  • Deelnemers krijgen een training in open sfeer waar ervaren, doen en plezier centraal staan.
  • Onze trainingen bestaan voor 75% uit praktijk en 25% theorie.
  • We gebruiken veel verschillende werkvormen: rollenspellen, spelvormen, instructie en praktijkopdrachten.
  • Onze trainingen stemmen we af op het niveau en de leerstijlen van deelnemers.

Wij trainen in groepen van maximaal acht personen. Dit biedt de deelnemers veel individuele aandacht, waardoor persoonlijke aandachtspunten duidelijk naar voren komen en opgelost worden.

Onze trainers zijn ervaren op het gebied van communicatie & gedrag en trainen veel bij toonaangevende bedrijven en organisaties. Evaluaties zijn uitstekend. 

Maak het verschil. In wat je zegt, schrijft en doet.

Al dik 20 jaar trainen we bij honderden organisaties. Met didactische kennis versterken we mensen, teams of afdelingen. Op een praktische én leuke manier.

Communicatie & gedrag, teamsamenwerking en persoonlijke ontwikkeling: we sluiten altijd aan op je wensen.

Volg je training incompany, individueel of via ons open rooster. Online kan ook!

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.