ITIL® Capability Operational Support & Analysis

Niveau
Tijdsduur

ITIL® Capability Operational Support & Analysis

KPN Consulting
Logo van KPN Consulting
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 KPN Consulting heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 4 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

In deze intensieve meerdaagse training komen de diverse theoretische en praktische aspecten van ITILÆ v3 Incident Problem Management en Service Desk samen.

De Capability trainingen richten zich op een specifieke groepering van processen en rollen in de ITILÆ IT Service Management. Het doel is het bieden van toegesneden kennis van de ITILÆ v3 practices in relatie tot de praktijk van de betreffende clustering. De training geeft u een dieper inzicht en kennis van operational support en analyse van ITIL v3 processen en bijbehorende rollen.

De theorie wordt toegepast in een aantal gerelateerde opdrachten zodat de concepten concreet worden gemaakt. Daarnaast biedt de training volop ruimte voor r…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL Overzicht, Projectmanagement, ITIL Service Manager, ITIL Practitioner en ITIL Foundation.

In deze intensieve meerdaagse training komen de diverse theoretische en praktische aspecten van ITILÆ v3 Incident Problem Management en Service Desk samen.

De Capability trainingen richten zich op een specifieke groepering van processen en rollen in de ITILÆ IT Service Management. Het doel is het bieden van toegesneden kennis van de ITILÆ v3 practices in relatie tot de praktijk van de betreffende clustering. De training geeft u een dieper inzicht en kennis van operational support en analyse van ITIL v3 processen en bijbehorende rollen.

De theorie wordt toegepast in een aantal gerelateerde opdrachten zodat de concepten concreet worden gemaakt. Daarnaast biedt de training volop ruimte voor reflectie op de praktijk. In de opdrachten worden de verschillende aspecten toegelicht. In deze training worden de volgende onderwerpen behandeld: - Event Management - Incident Management - Request Fulfillment - Problem Management - Access Management - Service Desk - Technical Management - IT Operations Management - Application Management

Voorkennis:

Voor deze training heeft u het ITIL v3 Foundation examen behaald of ITILÆ v3 Foundation bridge examen. U heeft enige jaren werkervaring met ÈÈn of meer ITILÆ-processen op het gebied van Operationeel Support en Analyse

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.