ITIL® Managing Acrosss the Lifecycle

Niveau
Tijdsduur

ITIL® Managing Acrosss the Lifecycle

KPN Consulting
Logo van KPN Consulting
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 KPN Consulting heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 4 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

In deze intensieve meerdaagse training komen de diverse theoretische en praktische aspecten van ITILÆ v3 Managing across the Lifecycle.

Na afloop van deze training bent u beter in staat: > de Service Lifecycle te analyseren en relatie tussen business en IT te verklaren. > Over de verschillende aspecten van strategische veranderingen te adviseren. > Besluiten te nemen over het toepassen van Risk Management > Te adviseren over de planning en implementatie van IT Service Management > Over de verschillende aspecten van organisatieveranderingen te adviseren. > De verschillende onderdelen van Service Assessment toe te passen > De aanvullende standaarden en best practices ter ondersteuning van ITI…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL Overzicht, Projectmanagement, ITIL Service Manager, ITIL Practitioner en ITIL Foundation.

In deze intensieve meerdaagse training komen de diverse theoretische en praktische aspecten van ITILÆ v3 Managing across the Lifecycle.

Na afloop van deze training bent u beter in staat: > de Service Lifecycle te analyseren en relatie tussen business en IT te verklaren. > Over de verschillende aspecten van strategische veranderingen te adviseren. > Besluiten te nemen over het toepassen van Risk Management > Te adviseren over de planning en implementatie van IT Service Management > Over de verschillende aspecten van organisatieveranderingen te adviseren. > De verschillende onderdelen van Service Assessment toe te passen > De aanvullende standaarden en best practices ter ondersteuning van ITILÆ te onderscheiden en hun waarde in relatie tot ITILÆ te benoemen.

De theorie wordt toegepast in een aantal praktijkgerelateerde opdrachten zodat de concepten concreet worden gemaakt. Daarnaast biedt de training volop ruimte voor reflectie op de praktijk. In deze training worden de volgende onderwerpen behandeld: > Service Lifecycle > Business en IT > Strategie van de IT > Risico management > Organisatieverandering > Meten en sturen op de IT dienstverlening > Aanvullende standaarden en best practices > Examenvoorbereiding

Voorkennis:

VÛÛr deze training heeft u het ITILÆ v3 Foundation examen of ITILÆ v3 Foundation bridge examen behaald, en ten minste 15 APMG credit points behaald met intermediate certificaten op het gebied van ITIL Service Lifecycle en ITIL Service Capability. U heeft ruime werkervaring met het managen ÈÈn of meer ITILÆ-processen

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.