Omgaan met klachten - nu ook online: virtual classroom!
"Frank is een zeer kundig man met veel praktijk ervaring. Wij kregen een zeer gerichte training waardoor wij als team goed getraind werden. Kregen veel handvaten toegereikt waar we mee verder kunnen. Een echte aanrader. " - 03-08-2020 07:48
"Frank is een zeer kundig man met veel praktijk ervaring. Wij kregen een zeer gerichte training waardoor wij als team goed getraind werden. K… alles lezen - 03-08-2020 07:48
Startdata en plaatsen
placeNootdorp 21 apr. 2021 |
computer Online: online - virtual classroom 21 apr. 2021 |
computer Online: online - virtual classroom 22 apr. 2021 |
placeUtrecht 22 apr. 2021 |
placeEindhoven 23 apr. 2021 |
computer Online: online - virtual classroom 23 apr. 2021 |
placeAmsterdam 28 apr. 2021 |
computer Online: online - virtual classroom 28 apr. 2021 |
placeNootdorp 29 apr. 2021 |
computer Online: online - virtual classroom 29 apr. 2021 |
computer Online: online - virtual classroom 30 apr. 2021 |
placeUtrecht 30 apr. 2021 |
placeAmsterdam 5 mei. 2021 |
computer Online: online - virtual classroom 5 mei. 2021 |
placeNootdorp 6 mei. 2021 |
computer Online: online - virtual classroom 6 mei. 2021 |
computer Online: online - virtual classroom 7 mei. 2021 |
placeUtrecht 7 mei. 2021 |
placeEindhoven 12 mei. 2021 |
computer Online: online - virtual classroom 12 mei. 2021 |
Beschrijving
Voordelen van Input Support
> Doorgaans kleine groepen: 1 tot 3 deelnemers
> Een praktische en praktijkgerichte aanpak
> Trainer(s) met veel vakkennis en jarenlange ervaring
> Hoge waardering door cursisten op Springest.nl
Omgaan met klachten
Kennis en inzicht zijn essentieel om klachten goed en professioneel te kunnen interpreteren en af te handelen. Klachten zijn vaak lastig en tijdverslindend maar leveren het bedrijf ook nuttige informatie op over dingen die vaak meerdere malen fout gaan. Het efficiënt aanpakken van deze klachtenbronnen kan tijd en geld besparen en de oplossingen van klachten moeten gebruikt worden om bedrijfs- en productieprocessen kwalitatief te verbeteren.
Maar het meest belangrijke is om ervoor te zorgen dat je klanten zich begrepen voelen en niet bij je weglopen. Een klacht is vaak een roep om aandacht. Een geuite klacht is een signaal dat er iets mis is gegaan en geeft aan dat er on…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Voordelen van Input Support
> Doorgaans kleine groepen: 1 tot 3 deelnemers
> Een praktische en praktijkgerichte aanpak
> Trainer(s) met veel vakkennis en jarenlange ervaring
> Hoge waardering door cursisten op Springest.nl
Omgaan met klachten
Kennis en inzicht zijn essentieel om klachten goed en professioneel te kunnen interpreteren en af te handelen. Klachten zijn vaak lastig en tijdverslindend maar leveren het bedrijf ook nuttige informatie op over dingen die vaak meerdere malen fout gaan. Het efficiënt aanpakken van deze klachtenbronnen kan tijd en geld besparen en de oplossingen van klachten moeten gebruikt worden om bedrijfs- en productieprocessen kwalitatief te verbeteren.
Maar het meest belangrijke is om ervoor te zorgen dat je klanten zich begrepen voelen en niet bij je weglopen. Een klacht is vaak een roep om aandacht. Een geuite klacht is een signaal dat er iets mis is gegaan en geeft aan dat er onduidelijkheid is over wat er is afgesproken of wat geleverd zou worden.
De afhandeling van klachten loopt in vele bedrijven regelmatig mis, omdat er geen sluitend protocol is of, omdat klachten niet altijd serieus worden genomen. Klachten – klanten - dienen aandacht te krijgen. Daarna volgt het constateren wat er nu daadwerkelijk fout ging en wie daar verder iets aan zal moeten gaan doen.
Na de training
Deelnemers leren het herkennen van oorzaken van klachten; het behandelen van een klacht in stappen; omgaan met bijzondere klachtsituaties; Terechte en onterechte klachten; het vastleggen en schrijven van correcte reacties op klachten.
Onderwerpen
• Ideeën en suggesties om klachten op een positieve manier af te
handelen
• Neem je klanten en hun klachten serieus
• Klachten afhandelen - terecht of onterecht
• Maak je klagende klant een vaste klant
• Succesvol omgaan met klagende klanten – do’s en dont’s
• Eén front vormen naar de klant – niet de schuld geven aan een
ander
• Communicatie technieken
• Structurele oplossingen: bedrijfs- en productieprocessen
verbeteren
Inclusief
• Trainingsmaterialen en syllabus.
• Cursisten ontvangen na afloop een ingelijst certificaat.
• Voor trainingen in Nootdorp: lunch, koffie/thee/water en gratis
parkeren voor de deur.
Exclusief
• Het tarief is exclusief BTW en reiskosten a € 0,19 per gereden kilometer.
"Frank is een zeer kundig man met veel praktijk ervaring. Wij kregen een zeer gerichte training waardoor wij als team goed getraind werden. Kregen veel handvaten toegereikt waar we mee verder kunnen. Een echte aanrader. " - 03-08-2020 07:48
"Frank is een zeer kundig man met veel praktijk ervaring. Wij kregen een zeer gerichte training waardoor wij als team goed getraind werden. K… alles lezen - 03-08-2020 07:48
"Zeer leerzame training waardoor je toch anders gaat kijken naar klachten. De trainer was professioneel, kon veel praktijkvoorbeelden noemen en probeerde zich echt te richten op de informatie die ik specifiek nodig had voor mijn werk. " - 13-05-2019 07:33
"Zeer leerzame training waardoor je toch anders gaat kijken naar klachten. De trainer was professioneel, kon veel praktijkvoorbeelden noemen … alles lezen - 13-05-2019 07:33
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.