Omgaan met klachten
- Niveau
- Totale lesduur
- Startdatum en plaats
Startdata en plaatsen
Noord-Holland: Van der Valk Hotel Haarlem, Toekanweg 2, 2035 LC Haarlem 24 apr. 2018 |
Zuid-Holland: Input Trainingcentrum, Hoefsmid 11, 2631 RH Nootdorp 8 mei. 2018 |
Utrecht: Van der Valk Hotel Amersfoort A1, Ruimtevaart 22, 3824 MX Amersfoort 22 mei. 2018 |
Noord Brabant: Van der Valk Hotel Eindhoven, Aalsterweg 322 5644 RL Eindhoven 5 jun. 2018 |
Noord-Holland: Van der Valk Hotel Haarlem, Toekanweg 2, 2035 LC Haarlem 19 jun. 2018 |
Zuid-Holland: Input Trainingcentrum, Hoefsmid 11, 2631 RH Nootdorp 3 jul. 2018 |
Utrecht: Van der Valk Hotel Amersfoort A1, Ruimtevaart 22, 3824 MX Amersfoort 10 jul. 2018 |
Noord Brabant: Van der Valk Hotel Eindhoven, Aalsterweg 322 5644 RL Eindhoven 17 jul. 2018 |
Noord-Holland: Van der Valk Hotel Haarlem, Toekanweg 2, 2035 LC Haarlem 24 jul. 2018 |
Zuid-Holland: Input Trainingcentrum, Hoefsmid 11, 2631 RH Nootdorp 2 aug. 2018 |
Utrecht: Van der Valk Hotel Amersfoort A1, Ruimtevaart 22, 3824 MX Amersfoort 9 aug. 2018 |
Noord Brabant: Van der Valk Hotel Eindhoven, Aalsterweg 322 5644 RL Eindhoven 16 aug. 2018 |
Noord-Holland: Van der Valk Hotel Haarlem, Toekanweg 2, 2035 LC Haarlem 23 aug. 2018 |
Zuid-Holland: Input Trainingcentrum, Hoefsmid 11, 2631 RH Nootdorp 11 sep. 2018 |
Utrecht: Van der Valk Hotel Amersfoort A1, Ruimtevaart 22, 3824 MX Amersfoort 25 sep. 2018 |
Noord Brabant: Van der Valk Hotel Eindhoven, Aalsterweg 322 5644 RL Eindhoven 9 okt. 2018 |
Noord-Holland: Van der Valk Hotel Haarlem, Toekanweg 2, 2035 LC Haarlem 23 okt. 2018 |
Zuid-Holland: Input Trainingcentrum, Hoefsmid 11, 2631 RH Nootdorp 7 nov. 2018 |
Utrecht: Van der Valk Hotel Amersfoort A1, Ruimtevaart 22, 3824 MX Amersfoort 21 nov. 2018 |
Noord-Holland: Van der Valk Hotel Haarlem, Toekanweg 2, 2035 LC Haarlem 5 dec. 2018 |
Zuid-Holland: Input Trainingcentrum, Hoefsmid 11, 2631 RH Nootdorp 19 dec. 2018 |
Input is flexibel en maakt trainingen op maat die perfect aansluiten bij jouw wensen, ideeën maar ook je praktijksituatie! Groepstraining, 1-op-1, in-company of op locatie .... het is allemaal mogelijk!
Ook de locatie en tijdstippen van onze training kan je vaak zelf bepalen! Neem vandaag nog contact met ons op om jouw wensen en ideeën met ons te bespreken!
Beschrijving
Omgaan met klachten
Een professionele klachtenbehandeling moet centraal staan in iedere organisatie. Kennis en inzicht zijn essentieel om klachten goed en professioneel te kunnen interpreteren en af te handelen. Klachten zijn vaak lastig en zeer tijdverslindend maar leveren het bedrijf ook nuttige informatie op over dingen die vaak meerdere malen fout gaan. Het efficiënt aanpakken van deze klachtenbronnen kan tijd en geld besparen en de oplossingen van klachten moeten gebruikt worden om bedrijfs- en productieprocessen kwalitatief te verbeteren.
Onderwerpen
• Ideeën en suggesties om klachten op een positieve manier af te handelen
• Neem je klanten en hun klachten serieus
• Klachten afhandele…
Veelgestelde vragen
Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.
Input is flexibel en maakt trainingen op maat die perfect aansluiten bij jouw wensen, ideeën maar ook je praktijksituatie! Groepstraining, 1-op-1, in-company of op locatie .... het is allemaal mogelijk!
Ook de locatie en tijdstippen van onze training kan je vaak zelf bepalen! Neem vandaag nog contact met ons op om jouw wensen en ideeën met ons te bespreken!
Omgaan met klachten
Een professionele klachtenbehandeling moet centraal staan in iedere organisatie. Kennis en inzicht zijn essentieel om klachten goed en professioneel te kunnen interpreteren en af te handelen. Klachten zijn vaak lastig en zeer tijdverslindend maar leveren het bedrijf ook nuttige informatie op over dingen die vaak meerdere malen fout gaan. Het efficiënt aanpakken van deze klachtenbronnen kan tijd en geld besparen en de oplossingen van klachten moeten gebruikt worden om bedrijfs- en productieprocessen kwalitatief te verbeteren.
Onderwerpen
• Ideeën en suggesties om klachten op een positieve manier af te
handelen
• Neem je klanten en hun klachten serieus
• Klachten afhandelen - terecht of onterecht
• Maak je klagende klant een vaste klant
• Succesvol omgaan met klagende klanten – do’s en dont’s
• Eén front vormen naar de klant – niet de schuld geven aan een
ander
• Communicatie technieken
• Structurele oplossingen: bedrijfs- en productieprocessen
verbeteren
Leerdoel training Omgaan met klachten
In de training omgaan met klachten leren deelnemers de oorzaken van klachten te herkennen; het behandelen van een klacht in stappen; omgaan met bijzondere klachtsituaties; terechte en onterechte klachten; het vastleggen en schrijven van correcte reacties op klachten.
Doelgroepen
Deze tweedaagse training omgaan met klachten is speciaal ontwikkeld voor alle medewerkers die in contact komen met klanten op zowel commercieel als financieel terrein.
Programma en inschrijfformulier training Omgaan met klachten
Het volledige programma en inschrijfformulier voor de training omgaan met klachten kan je downloaden op de Input Support website.
Duur, plaats en prijs
1 dag – Locatie: Trainingscentrum van Input Support of op locatie in Nederland.
€ 465 per persoon exclusief BTW.
Trainingen starten elke maand op de volgende locaties – neem contact op voor exacte data:
Zuid-Holland: Input Trainingcentrum, Hoefsmid 11, 2631 RH
Nootdorp
Noord-Holland: Van der Valk Hotel Haarlem, Toekanweg 2, 2035
LC Haarlem
Noord Brabant: Van der Valk Hotel Eindhoven, Aalsterweg 322 5644 RL
Eindhoven
Utrecht: Van der Valk Hotel Amersfoort A1, Ruimtevaart 22, 3824 MX
Amersfoort
Of contact opnemen met Input indien je graag op een andere locatie wilt gaan starten!
Bovenstaande tarieven zijn exclusief BTW en reiskosten a € 0,55 per gereden kilometer. Alle trainingsmaterialen en syllabus zijn inbegrepen. Cursisten ontvangen na afloop een certificaat.
Er zijn nog geen ervaringen. Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.