Omgaan met klachten (ook online mogelijk)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

Omgaan met klachten (ook online mogelijk)

Input Support BV
Logo van Input Support BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,0 Input Support BV heeft een gemiddelde beoordeling van 9,0 (uit 124 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,7
Gemiddeld cijfer voor Omgaan met klachten (ook online mogelijk)
Gebaseerd op 6 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Judith van den Oetelaar
10
Omgaan met klachten (ook online mogelijk)

"Fijne training waar je fijne inzichten en goede handvatten krijgt om met klachten om te kunnen gaan. Veel ruimte ook voor eigen inbreng wat het prettig maakt om de training om te buigen naar eigen ervaring. " - 11-09-2023 11:05

"Fijne training waar je fijne inzichten en goede handvatten krijgt om met klachten om te kunnen gaan. Veel ruimte ook voor eigen inbreng wat … alles lezen - 11-09-2023 11:05

Startdata en plaatsen

computer Online: online - virtual classroom
20 mrt. 2024
placeUtrecht
20 mrt. 2024
placeNootdorp
21 mrt. 2024
check_circle Startgarantie
computer Online: online - virtual classroom
21 mrt. 2024
placeEindhoven
22 mrt. 2024
computer Online: online - virtual classroom
22 mrt. 2024
placeAmsterdam
27 mrt. 2024
computer Online: online - virtual classroom
27 mrt. 2024
placeNootdorp
28 mrt. 2024
computer Online: online - virtual classroom
28 mrt. 2024
placeNootdorp
3 apr. 2024
computer Online: online - virtual classroom
3 apr. 2024
computer Online: online - virtual classroom
4 apr. 2024
placeUtrecht
4 apr. 2024
placeEindhoven
5 apr. 2024
computer Online: online - virtual classroom
5 apr. 2024
placeAmsterdam
10 apr. 2024
computer Online: online - virtual classroom
10 apr. 2024
computer Online: online - virtual classroom
11 apr. 2024
placeUtrecht
11 apr. 2024

Beschrijving

Voordelen van Input Support

> Doorgaans kleine groepen: 1 tot 3 deelnemers
> Een praktische en praktijkgerichte aanpak
> Trainer(s) met veel vakkennis en jarenlange ervaring
> Hoge waardering door cursisten op Springest.nl

Omgaan met klachten

Het pad naar tevreden klanten

Klachten, het is iets waar elk bedrijf mee te maken krijgt.

Onvermijdelijk, soms frustrerend, maar wat als we je vertellen dat klachten eigenlijk een waardevolle troef kunnen zijn?

Klachten vormen de stem van je klanten, ze bieden een kans om je diensten te verbeteren en relaties te versterken.

Aan het einde van deze training ben je in staat om de oorzaken van klachten te achterhalen, de stappen voor het behandelen van klachten te begrijpen en te weten hoe je moet omgaan met speciale situaties. Je zult leren hoe je klachten efficiënt kunt oplossen en hoe je ze kunt benutten om bedrijfs- en productieprocessen kwalitatief te verbeteren.

O…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klachtenbehandeling, Omgaan met, Service level (agreement) management, Stress en Omgaan met weerstand.

Voordelen van Input Support

> Doorgaans kleine groepen: 1 tot 3 deelnemers
> Een praktische en praktijkgerichte aanpak
> Trainer(s) met veel vakkennis en jarenlange ervaring
> Hoge waardering door cursisten op Springest.nl

Omgaan met klachten

Het pad naar tevreden klanten

Klachten, het is iets waar elk bedrijf mee te maken krijgt.

Onvermijdelijk, soms frustrerend, maar wat als we je vertellen dat klachten eigenlijk een waardevolle troef kunnen zijn?

Klachten vormen de stem van je klanten, ze bieden een kans om je diensten te verbeteren en relaties te versterken.

Aan het einde van deze training ben je in staat om de oorzaken van klachten te achterhalen, de stappen voor het behandelen van klachten te begrijpen en te weten hoe je moet omgaan met speciale situaties. Je zult leren hoe je klachten efficiënt kunt oplossen en hoe je ze kunt benutten om bedrijfs- en productieprocessen kwalitatief te verbeteren.

Onderwerpen

• Ideeën en suggesties om klachten op een positieve manier af te handelen
• Neem je klanten en hun klachten serieus
• Klachten afhandelen - terecht of onterecht
• Maak je klagende klant een vaste klant
• Succesvol omgaan met klagende klanten – do’s en dont’s
• Eén front vormen naar de klant – niet de schuld geven aan een ander
• Communicatie technieken
• Structurele oplossingen: bedrijfs- en productieprocessen verbeteren

Inclusief

• Trainingsmaterialen en syllabus.
• Cursisten ontvangen na afloop een ingelijst certificaat.
• Voor trainingen in Nootdorp: lunch, koffie/thee/water en gratis parkeren voor de deur.

Exclusief

• Het tarief is exclusief BTW en reiskosten a € 0,19 per gereden kilometer.

9,7
Gemiddeld cijfer voor Omgaan met klachten (ook online mogelijk)
Gebaseerd op 6 ervaringen
starstarstarstarstar
Judith van den Oetelaar
10
Omgaan met klachten (ook online mogelijk)

"Fijne training waar je fijne inzichten en goede handvatten krijgt om met klachten om te kunnen gaan. Veel ruimte ook voor eigen inbreng wat het prettig maakt om de training om te buigen naar eigen ervaring. " - 11-09-2023 11:05

"Fijne training waar je fijne inzichten en goede handvatten krijgt om met klachten om te kunnen gaan. Veel ruimte ook voor eigen inbreng wat … alles lezen - 11-09-2023 11:05

starstarstarstarstar
Mascha van den Berg - de Groot
10
Omgaan met klachten (ook online mogelijk)

"Omgaan met Klachten is een fijne training die veel informatie geeft over verschillende aanpakken. Ook erg toepasbaar in de praktijk. Veel voorbeelden, fijne hand-out om later nog eens terug te lezen" - 11-04-2023 18:09

"Omgaan met Klachten is een fijne training die veel informatie geeft over verschillende aanpakken. Ook erg toepasbaar in de praktijk. Veel vo… alles lezen - 11-04-2023 18:09

starstarstarstarstar
Desirée Kool
10
Omgaan met klachten (ook online mogelijk)

"een hele fijne dag gehad. er werd de tijd genomen om verhalen aan te horen. ik had het geluk dat ik die dag alleen was , wat het eigenlijk nog fijner maakte. mooie mensen in een mooi bedrijf" - 21-12-2021 10:46

"een hele fijne dag gehad. er werd de tijd genomen om verhalen aan te horen. ik had het geluk dat ik die dag alleen was , wat het eigenlijk n… alles lezen - 21-12-2021 10:46

starstarstarstarstar_half
Amber Oudshoorn
9
Omgaan met klachten (ook online mogelijk)

"Super training met veel praktijk voorbeelden en persoonlijke aandacht. Ik durfde te vragen wat ik nodig had en de trainer had alle tijd voor mij Veel tips gekregen die ik tijdens mijn werk nog steeds gebruik. " - 22-04-2021 10:27

"Super training met veel praktijk voorbeelden en persoonlijke aandacht. Ik durfde te vragen wat ik nodig had en de trainer had alle tijd voor… alles lezen - 22-04-2021 10:27

starstarstarstarstar
Rick Scheven
10
Omgaan met klachten (ook online mogelijk)

"Frank is een zeer kundig man met veel praktijk ervaring. Wij kregen een zeer gerichte training waardoor wij als team goed getraind werden. Kregen veel handvaten toegereikt waar we mee verder kunnen. Een echte aanrader. " - 03-08-2020 07:48

"Frank is een zeer kundig man met veel praktijk ervaring. Wij kregen een zeer gerichte training waardoor wij als team goed getraind werden. K… alles lezen - 03-08-2020 07:48

starstarstarstarstar_half
Magdalena van de Nadort
9
Omgaan met klachten (ook online mogelijk)

"Zeer leerzame training waardoor je toch anders gaat kijken naar klachten. De trainer was professioneel, kon veel praktijkvoorbeelden noemen en probeerde zich echt te richten op de informatie die ik specifiek nodig had voor mijn werk. " - 13-05-2019 07:33

"Zeer leerzame training waardoor je toch anders gaat kijken naar klachten. De trainer was professioneel, kon veel praktijkvoorbeelden noemen … alles lezen - 13-05-2019 07:33

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op, en delen ze met Input Support BV, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.