Klantvriendelijk telefoneren

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van MKB Cursus & Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 MKB Cursus & Training heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 2.148 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #3 in Financieel.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,2
Gemiddeld cijfer voor Klantvriendelijk telefoneren
Gebaseerd op 9 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstar_halfstar_border
Van Tessel
7
Klantvriendelijk telefoneren

"Het gebruik van cassette bandjes voor het terug luisteren van gevoerde telefoongesprekken. Hiervan is het geluid zo slecht dat het zijn doel voorbij gaat omdat dit niet verstaanbaar is. Dit moet gemoderniseerd worden." - 19-02-2019 08:15

"Het gebruik van cassette bandjes voor het terug luisteren van gevoerde telefoongesprekken. Hiervan is het geluid zo slecht dat het zijn doel… alles lezen - 19-02-2019 08:15

Startdata en plaatsen

Utrecht
17 jun. 2019 tot 24 jun. 2019
Toon rooster
event 17 juni 2019, 10:00-16:00
event 24 juni 2019, 10:00-16:00
Son en Breugel (NB)
17 sep. 2019 tot 24 sep. 2019
Toon rooster
event 17 september 2019, 10:00-16:00
event 24 september 2019, 10:00-16:00
Zoetermeer
1 okt. 2019 tot 8 okt. 2019
Toon rooster
event 1 oktober 2019, 10:00-16:00
event 8 oktober 2019, 10:00-16:00
Amsterdam
4 nov. 2019 tot 11 nov. 2019
Toon rooster
event 4 november 2019, 10:00-16:00
event 11 november 2019, 10:00-16:00
Ede
21 nov. 2019 tot 28 nov. 2019
Toon rooster
event 21 november 2019, 10:00-16:00
event 28 november 2019, 10:00-16:00

Beschrijving

Tijdens de training Klantvriendelijk telefoneren leer je om klantvriendelijk de telefoon aan te nemen, wensen te inventariseren en klachten te hanteren.

De telefoon, of misschien beter: de persoon die de telefoon opneemt, is het visitekaartje van je bedrijf. En het telefoongesprek is meestal het eerste contact met je bedrijf. De eerste indruk is dus erg belangrijk, maar weet je eigenlijk wel op welke wijze je telefoniste, receptioniste of secretaresse jouw (potentiële) klant te woord staat en hoe klachten worden aangepakt? Deze training voorkomt dat jouw prachtige onderneming een slecht imago krijgt door slechte telefoonbehandeling. Deze training verzorgen wij ook in het Engels. Er wordt tij…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Tijdens de training Klantvriendelijk telefoneren leer je om klantvriendelijk de telefoon aan te nemen, wensen te inventariseren en klachten te hanteren.

De telefoon, of misschien beter: de persoon die de telefoon opneemt, is het visitekaartje van je bedrijf. En het telefoongesprek is meestal het eerste contact met je bedrijf. De eerste indruk is dus erg belangrijk, maar weet je eigenlijk wel op welke wijze je telefoniste, receptioniste of secretaresse jouw (potentiële) klant te woord staat en hoe klachten worden aangepakt? Deze training voorkomt dat jouw prachtige onderneming een slecht imago krijgt door slechte telefoonbehandeling. Deze training verzorgen wij ook in het Engels. Er wordt tijdens de training veel geoefend met allerlei soorten telefoongesprekken. De volgende onderwerpen worden behandeld: afspraken voor goed telefoongebruik, klantvriendelijke communicatie, inventariseren van wensen en behoeften, telefonisch doorverbinden, telefonisch beantwoorden van vragen, hanteren van telefonische klachten en het voeren van slechtnieuwsgesprekken. De training is bedoeld voor medewerkers die veel telefoneren, zoals telefonistes, secretaresses of receptionistes waarbij vragen, wensen, eisen en klachten van (potentiële) klanten en relaties telefonisch afgehandeld worden. Leden van MKB-Nederland krijgen € 50,- korting (excl. BTW).

8,2
Gemiddeld cijfer voor Klantvriendelijk telefoneren
Gebaseerd op 9 ervaringen
starstarstarstar_halfstar_border
Van Tessel
7
Klantvriendelijk telefoneren

"Het gebruik van cassette bandjes voor het terug luisteren van gevoerde telefoongesprekken. Hiervan is het geluid zo slecht dat het zijn doel voorbij gaat omdat dit niet verstaanbaar is. Dit moet gemoderniseerd worden." - 19-02-2019 08:15

"Het gebruik van cassette bandjes voor het terug luisteren van gevoerde telefoongesprekken. Hiervan is het geluid zo slecht dat het zijn doel… alles lezen - 19-02-2019 08:15

starstarstarstarstar
Pien Temminck
10
Klantvriendelijk telefoneren

"Spontane en enthousiaste trainer. Er was genoeg ruimte om vragen te stellen en discussies te voeren. Er werd ook goed ingespeeld op je verbeter punten. De ruimte was ook goed verzorgd." - 19-12-2018 14:48

"Spontane en enthousiaste trainer. Er was genoeg ruimte om vragen te stellen en discussies te voeren. Er werd ook goed ingespeeld op je verbe… alles lezen - 19-12-2018 14:48

starstarstarstarstar
Jacky de Visser
klantenservice / receptioniste
10
Klantvriendelijk telefoneren

"Leuke enthousiaste trainer met veel kennis van zaken.
De training was zeer leerzaam en er was veel ruimte voor discussies en feedback naar elkaar toe.
Locatie was prachtig met een goed verzorgde lunch.
" - 19-12-2018 14:42

"Leuke enthousiaste trainer met veel kennis van zaken. De training was zeer leerzaam en er was veel ruimte voor discussies en feedback naa… alles lezen - 19-12-2018 14:42

starstarstarstarstar_border
Lars Vandongen
Debiteurenbeheerder
8
Klantvriendelijk telefoneren

"Het was een leerzame cursus waarbij ik handige tips heb opgedaan om bij toekomstige telefoongesprekken te kunnen toepassen. Ik vond persoonlijk de spellingslessen bij de zakelijke communicatie per mail minder interessant.

Met vriendelijke groet,

Lars Vandongen
Moderna Textielservice" - 31-10-2018 10:48

"Het was een leerzame cursus waarbij ik handige tips heb opgedaan om bij toekomstige telefoongesprekken te kunnen toepassen. Ik vond persoonl… alles lezen - 31-10-2018 10:48

starstarstarstarstar_border
Cynthia Van der Mark
Juridisch medewerker
8
Klantvriendelijk telefoneren

"Ik vond het een heel leerzame training. Vooral de rollenspellen, waarbij we zelf praktijksituaties konden inbrengen, waren een goede oefening. Doordat we slechts met z'n drieën waren was er ook genoeg ruimte om de gesprekken terug te luisteren en hier feedback over te geven. Hier heb ik echt heel veel aan gehad en kon ik de volgende dag ook meteen in de praktijk brengen." - 30-05-2017 14:38

"Ik vond het een heel leerzame training. Vooral de rollenspellen, waarbij we zelf praktijksituaties konden inbrengen, waren een goede oefenin… alles lezen - 30-05-2017 14:38

starstarstarstarstar_half
Cynthia Van der Mark
9
Klantvriendelijk telefoneren

"Heel interessante, leerzame cursus. Vooraf twijfelde ik of ik wel genoeg van de cursus kon leren, maar ik raad deze cursus aan iedereen die met de telefoon werkt. Je steekt er zeker wat van op!" - 30-05-2017 14:36

"Heel interessante, leerzame cursus. Vooraf twijfelde ik of ik wel genoeg van de cursus kon leren, maar ik raad deze cursus aan iedereen die … alles lezen - 30-05-2017 14:36

starstarstarstar_halfstar_border
Willy
7
Klantvriendelijk telefoneren

"Het was een goede leerzame cursus, waarvan ik veel heb opgestoken
We waren met een erg kleine groep ( 3 personen) waardoor we alle aandacht kregen en ons zelf ook beter konden uiten." - 14-10-2015 00:00

"Het was een goede leerzame cursus, waarvan ik veel heb opgestoken We waren met een erg kleine groep ( 3 personen) waardoor we alle aandacht… alles lezen - 14-10-2015 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Willy
7
Klantvriendelijk telefoneren

"goede uitleg van de lesstof, goed om wat je al weet en niet weet nog eens doornemen en je bewust worden van hoe je op een professionele manier telefoongesprekken kunt voeren. " - 03-10-2014 00:00

"goede uitleg van de lesstof, goed om wat je al weet en niet weet nog eens doornemen en je bewust worden van hoe je op een professionele mani… alles lezen - 03-10-2014 00:00

starstarstarstarstar_border
Mariëtte
8
Klantvriendelijk telefoneren

"Het was heel leerzaam en duidelijk.
Het is niet voor niks geweest en het was heel leuk, eigenlijk te kort" - 02-10-2014 00:00

"Het was heel leerzaam en duidelijk. Het is niet voor niks geweest en het was heel leuk, eigenlijk te kort " - 02-10-2014 00:00

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.