Klantvriendelijk telefoneren
- Tijdsduur
- Locatie
- Op locatie
- Startdatum en plaats


Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #3 in Financieel.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020."Het gebruik van cassette bandjes voor het terug luisteren van gevoerde telefoongesprekken. Hiervan is het geluid zo slecht dat het zijn doel voorbij gaat omdat dit niet verstaanbaar is. Dit moet gemoderniseerd worden." - 19-02-2019 08:15
"Het gebruik van cassette bandjes voor het terug luisteren van gevoerde telefoongesprekken. Hiervan is het geluid zo slecht dat het zijn doel… alles lezen - 19-02-2019 08:15
Startdata en plaatsen
placeUtrecht 1 jun. 2023 tot 8 jun. 2023Toon rooster event 1 juni 2023, 10:00-16:00, Utrecht event 8 juni 2023, 10:00-16:00, Utrecht |
Beschrijving
Tijdens de training Klantvriendelijk telefoneren leer je om klantvriendelijk de telefoon aan te nemen, wensen te inventariseren en klachten te hanteren.
De telefoon, of misschien beter: de persoon die de telefoon opneemt, is het visitekaartje van je bedrijf. En het telefoongesprek is meestal het eerste contact met je bedrijf. De eerste indruk is dus erg belangrijk, maar weet je eigenlijk wel op welke wijze je telefoniste, receptioniste of secretaresse jouw (potentiële) klant te woord staat en hoe klachten worden aangepakt? Deze training voorkomt dat jouw prachtige onderneming een slecht imago krijgt door slechte telefoonbehandeling. Deze training verzorgen wij ook in het Engels. Er wordt tij…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Tijdens de training Klantvriendelijk telefoneren leer je om klantvriendelijk de telefoon aan te nemen, wensen te inventariseren en klachten te hanteren.
De telefoon, of misschien beter: de persoon die de telefoon opneemt, is het visitekaartje van je bedrijf. En het telefoongesprek is meestal het eerste contact met je bedrijf. De eerste indruk is dus erg belangrijk, maar weet je eigenlijk wel op welke wijze je telefoniste, receptioniste of secretaresse jouw (potentiële) klant te woord staat en hoe klachten worden aangepakt? Deze training voorkomt dat jouw prachtige onderneming een slecht imago krijgt door slechte telefoonbehandeling. Deze training verzorgen wij ook in het Engels. Er wordt tijdens de training veel geoefend met allerlei soorten telefoongesprekken. De volgende onderwerpen worden behandeld: afspraken voor goed telefoongebruik, klantvriendelijke communicatie, inventariseren van wensen en behoeften, telefonisch doorverbinden, telefonisch beantwoorden van vragen, hanteren van telefonische klachten en het voeren van slechtnieuwsgesprekken. De training is bedoeld voor medewerkers die veel telefoneren, zoals telefonistes, secretaresses of receptionistes waarbij vragen, wensen, eisen en klachten van (potentiële) klanten en relaties telefonisch afgehandeld worden.
"Het gebruik van cassette bandjes voor het terug luisteren van gevoerde telefoongesprekken. Hiervan is het geluid zo slecht dat het zijn doel voorbij gaat omdat dit niet verstaanbaar is. Dit moet gemoderniseerd worden." - 19-02-2019 08:15
"Het gebruik van cassette bandjes voor het terug luisteren van gevoerde telefoongesprekken. Hiervan is het geluid zo slecht dat het zijn doel… alles lezen - 19-02-2019 08:15
"Spontane en enthousiaste trainer. Er was genoeg ruimte om vragen te stellen en discussies te voeren. Er werd ook goed ingespeeld op je verbeter punten. De ruimte was ook goed verzorgd." - 19-12-2018 14:48
"Spontane en enthousiaste trainer. Er was genoeg ruimte om vragen te stellen en discussies te voeren. Er werd ook goed ingespeeld op je verbe… alles lezen - 19-12-2018 14:48
"Leuke enthousiaste trainer met veel kennis van zaken.
De training was zeer leerzaam en er was veel ruimte voor discussies en feedback naar elkaar toe.
Locatie was prachtig met een goed verzorgde lunch.
" - 19-12-2018 14:42
"Leuke enthousiaste trainer met veel kennis van zaken. De training was zeer leerzaam en er was veel ruimte voor discussies en feedback naa… alles lezen - 19-12-2018 14:42
"Het was een leerzame cursus waarbij ik handige tips heb opgedaan om bij toekomstige telefoongesprekken te kunnen toepassen. Ik vond persoonlijk de spellingslessen bij de zakelijke communicatie per mail minder interessant.
Met vriendelijke groet,
Lars Vandongen
Moderna Textielservice" - 31-10-2018 10:48
"Het was een leerzame cursus waarbij ik handige tips heb opgedaan om bij toekomstige telefoongesprekken te kunnen toepassen. Ik vond persoonl… alles lezen - 31-10-2018 10:48
"Ik vond het een heel leerzame training. Vooral de rollenspellen, waarbij we zelf praktijksituaties konden inbrengen, waren een goede oefening. Doordat we slechts met z'n drieën waren was er ook genoeg ruimte om de gesprekken terug te luisteren en hier feedback over te geven. Hier heb ik echt heel veel aan gehad en kon ik de volgende dag ook meteen in de praktijk brengen." - 30-05-2017 14:38
"Ik vond het een heel leerzame training. Vooral de rollenspellen, waarbij we zelf praktijksituaties konden inbrengen, waren een goede oefenin… alles lezen - 30-05-2017 14:38
"Heel interessante, leerzame cursus. Vooraf twijfelde ik of ik wel genoeg van de cursus kon leren, maar ik raad deze cursus aan iedereen die met de telefoon werkt. Je steekt er zeker wat van op!" - 30-05-2017 14:36
"Heel interessante, leerzame cursus. Vooraf twijfelde ik of ik wel genoeg van de cursus kon leren, maar ik raad deze cursus aan iedereen die … alles lezen - 30-05-2017 14:36
"Het was een goede leerzame cursus, waarvan ik veel heb opgestoken
We waren met een erg kleine groep ( 3 personen) waardoor we alle aandacht kregen en ons zelf ook beter konden uiten." - 14-10-2015 00:00
"Het was een goede leerzame cursus, waarvan ik veel heb opgestoken We waren met een erg kleine groep ( 3 personen) waardoor we alle aandacht… alles lezen - 14-10-2015 00:00
"goede uitleg van de lesstof, goed om wat je al weet en niet weet nog eens doornemen en je bewust worden van hoe je op een professionele manier telefoongesprekken kunt voeren. " - 03-10-2014 00:00
"goede uitleg van de lesstof, goed om wat je al weet en niet weet nog eens doornemen en je bewust worden van hoe je op een professionele mani… alles lezen - 03-10-2014 00:00
"Het was heel leerzaam en duidelijk.
Het is niet voor niks geweest en het was heel leuk, eigenlijk te kort" - 02-10-2014 00:00
"Het was heel leerzaam en duidelijk. Het is niet voor niks geweest en het was heel leuk, eigenlijk te kort " - 02-10-2014 00:00
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.