Facilitair Zintuig
"Zoals vooraf gewaarschuwd dat je een directe man was. dit was dan ook zo! en fijn om dat van te voren te weten. Verder was alles duidelijk en helder stof om over na tedenken " - 13-12-2018 09:10
"Zoals vooraf gewaarschuwd dat je een directe man was. dit was dan ook zo! en fijn om dat van te voren te weten. Verder was alles duidelijk e… alles lezen - 13-12-2018 09:10
Startdata en plaatsen
Zeist 13 jan. 2020 |
Zeist 14 apr. 2020 |
Zeist 9 okt. 2020 |
Beschrijving
Facilitair Zintuig
Algemeen
Je bent medewerker van de facilitaire dienst en je verstaat je vak. Met de behoeften en wensen van de klanten ga je professioneel om. Toch heb je het gevoel dat het nog beter kan.
In de training Facilitair Zintuig spelen wij op ludieke wijze in op jouw zintuigen. Het doel van de opleiding is dat je leert kijken door de ogen van je klanten. Praktijkvoorbeelden, vooral jouw voorbereidende opdracht, vormen de basis in deze training, waarbij een actieve inzet van de deelnemers het uitgangspunt is. De trainer is ook je coach bij het signaleren van verbeterpunten binnen jouw eigen facilitaire organisatie.
Je leert
- Plaats, structuur en functie van facilitaire dienstve…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Facilitair Zintuig
Algemeen
Je bent medewerker van de facilitaire dienst en je verstaat
je vak. Met de behoeften en wensen van de klanten
ga je professioneel om. Toch heb je het gevoel
dat het nog beter kan.
In de training Facilitair Zintuig spelen wij op ludieke wijze in op
jouw zintuigen. Het doel van de opleiding is dat je leert
kijken door de ogen van je klanten. Praktijkvoorbeelden, vooral
jouw voorbereidende opdracht, vormen de basis in deze training,
waarbij een actieve inzet van de deelnemers het uitgangspunt is. De
trainer is ook je coach bij het signaleren van verbeterpunten
binnen jouw eigen facilitaire organisatie.
Je leert
- Plaats, structuur en functie van facilitaire dienstverlening
- Eigen rol van de facilitaire medewerker daarin
- Mogelijkheden en uitdagingen van een goed ontwikkeld facilitair zintuig
- Inleven in de behoeften en wensen van de klant
Let op: Voorbereidende opdracht; je maakt 6 foto's binnen jouw bedrijf waarvan 3 foto's waarover je, op facilitair gebied, zeer tevreden bent en 3 foto's met verbeterpunten. Gebruik jouw zintuig optimaal!
Je bent in staat om
- In te spelen op de behoeften en wensen van de klant
- Jouw facilitair zintuig optimaal te gebruiken
- De facilitaire dienstverlening en het gebouw waar je werkzaam bent door de ogen van de gebruiker te bekijken
De training kent een prettige afwisseling tussen theorie, onderzoek en praktisch oefenen, zodat je concreet weet hoe je het geleerde de volgende dag in de praktijk toe kunt passen.
Doelgroep
Facilitaire medewerkers. Deze opleiding is geschikt voor alle opleidingsniveaus.
Niveau MBO
Investering € 590 exclusief btw
Lesduur 1 dag
Maximaal aantal deelnemers 8
possible.
opleidingen & training
Als praktijkopleider helpt possible vakmensen om zich te blijven ontwikkelen. Ons aanbod richt zich op Facilitaire Vaardigheden, Wonen & Vastgoed, Inkoopvaardigheden en Persoonlijke Vaardigheden. We bieden hands-on vakopleidingen die perfect aansluiten bij de dagelijkse praktijk. In onze opleidingen en trainingen combineren ervaren vakdocenten theorie en actuele ontwikkelingen tot een uitdagend en persoonlijk leertraject. Daarbij is ook voldoende ruimte om eigen vragen en dilemma’s in te brengen en te profiteren van de kennis en ervaring die vakgenoten delen. Op die manier zijn nieuwe inzichten de volgende dag altijd meteen toe te passen. Samen maken we het possible!
"Zoals vooraf gewaarschuwd dat je een directe man was. dit was dan ook zo! en fijn om dat van te voren te weten. Verder was alles duidelijk en helder stof om over na tedenken " - 13-12-2018 09:10
"Zoals vooraf gewaarschuwd dat je een directe man was. dit was dan ook zo! en fijn om dat van te voren te weten. Verder was alles duidelijk e… alles lezen - 13-12-2018 09:10
"Het was heel duidelijk en herkenbaar, goede tips gekregen m.b.t.communiceren en hoe de klant naar ons kijkt...goede voorbeelden en een goede prettige spreker, en fijn dat het op onze locatie kon plaatsvinden." - 06-12-2018 11:22
"Het was heel duidelijk en herkenbaar, goede tips gekregen m.b.t.communiceren en hoe de klant naar ons kijkt...goede voorbeelden en een goede… alles lezen - 06-12-2018 11:22
"Ik was aangenaam verrast door de inhoud van de cursus.
Wat me erg beviel was de brede kijk op Facilitaire dienst en je zesde zintuig ontwikkelen. Ook de psychologische kijk op de mens en zijn vorm van comunniceren vond ik erg interessant." - 28-11-2018 07:17
"Ik was aangenaam verrast door de inhoud van de cursus. Wat me erg beviel was de brede kijk op Facilitaire dienst en je zesde zintuig ontwik… alles lezen - 28-11-2018 07:17
"Pieter geeft duidelijke uitleg, alles goed onderbouwd en met de nodige humor.
Pieter heeft veel ervaring in het bedrijfsleven/op gebied van facilities en kan hierover veel denkbare situaties schetsen. Ook de plaatjes en filmpjes geven hier een goed beeld hiervan." - 12-10-2018 13:33
"Pieter geeft duidelijke uitleg, alles goed onderbouwd en met de nodige humor. Pieter heeft veel ervaring in het bedrijfsleven/op gebied van… alles lezen - 12-10-2018 13:33
"Het was leerzaam en hoop hier gebruik van te maken in de toekomst.De trainer en locatie waren heel goed.Verschillende mede cursisten met verschillende functeies of Facilitair gebied ook hun vorm van werken te horen altijd goed" - 12-10-2018 13:18
"Het was leerzaam en hoop hier gebruik van te maken in de toekomst.De trainer en locatie waren heel goed.Verschillende mede cursisten met ver… alles lezen - 12-10-2018 13:18
"Wat een goede training. Er zijn door Pieter handvaten gegeven om bij ons op kantoor de afdeling Facilitair goed op de kaart te zetten. Het heeft mij inzicht gegeven dat er SLA's opgesteld moeten worden om facilitaire problemen beter op te kunnen oplossen" - 12-10-2018 07:24
"Wat een goede training. Er zijn door Pieter handvaten gegeven om bij ons op kantoor de afdeling Facilitair goed op de kaart te zetten. Het h… alles lezen - 12-10-2018 07:24
"Jammer dat er niet meer cursisten waren.
Maar daar door konden we wel meer en dieper in gaan in het onderwerp.
Wat ik wel bijzonder vond is, dat de cursus, bij ons in huis was, leerzaam om je pand aan "collega's" te laten zien." - 09-10-2017 06:31
"Jammer dat er niet meer cursisten waren. Maar daar door konden we wel meer en dieper in gaan in het onderwerp. Wat ik wel bijzonder vond i… alles lezen - 09-10-2017 06:31
"Ik had meer cursisten verwacht, we waren met maar drie cursisten aanwezig en vond ik wel jammer want met meer mensen kun je ook meer ervaringen, gedachten en ideeën delen." - 28-09-2017 15:57
"Ik had meer cursisten verwacht, we waren met maar drie cursisten aanwezig en vond ik wel jammer want met meer mensen kun je ook meer ervarin… alles lezen - 28-09-2017 15:57
"Ik heb de cursus als zeer leerzaam en positief ervaren. Door deze cursus ben ik wel bewuster op de werkvloer geworden. Je kijkt nu toch anders tegen sommige dingen aan." - 21-07-2016 06:09
"Ik heb de cursus als zeer leerzaam en positief ervaren. Door deze cursus ben ik wel bewuster op de werkvloer geworden. Je kijkt nu toch ande… alles lezen - 21-07-2016 06:09
"Leuke ervaring ,pieter heeft veel kennis van zaken en kan dit goed over brengen op zijn cursisten. Of deze cursus nou specifiek voor onze afdeling was vraag ik mij af." - 20-07-2016 14:37
"Leuke ervaring ,pieter heeft veel kennis van zaken en kan dit goed over brengen op zijn cursisten. Of deze cursus nou specifiek voor onze af… alles lezen - 20-07-2016 14:37
"boeiende spreker en kan ook helder en luchtig de onderwerpen van de cursus brengen op een aangename wijze , geen moment verveeld op wel een "lange dag" van hoofdzakelijk zitten." - 06-07-2016 15:53
"boeiende spreker en kan ook helder en luchtig de onderwerpen van de cursus brengen op een aangename wijze , geen moment verveeld op wel een … alles lezen - 06-07-2016 15:53
"TOP: grootte van de groep, tempo, uitleg, ruimte, afwisseling, tijd, gelegenheid om te praten, aandacht, trainer, locatie, inhoud, onderwerpen, ontvangst,
kan beter: route beschrijving naar locatie. misschien lag het ook aan ons (3 Vrouwen ☺)" - 09-05-2016 14:33
"TOP: grootte van de groep, tempo, uitleg, ruimte, afwisseling, tijd, gelegenheid om te praten, aandacht, trainer, locatie, inhoud, onderwerp… alles lezen - 09-05-2016 14:33
"Jammer dat er een groep van drie medewerkers in dezelfde functie en op dezelfde werkplek er tussen zaten naar mijn mening te lang bij een onderwerp gebleven, dad meer diversiteit verwacht." - 26-04-2016 18:03
"Jammer dat er een groep van drie medewerkers in dezelfde functie en op dezelfde werkplek er tussen zaten naar mijn mening te lang bij een on… alles lezen - 26-04-2016 18:03
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.