ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value E-Learning

Type product

ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value E-Learning

Startel bv
Logo van Startel bv
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,2 Startel bv heeft een gemiddelde beoordeling van 9,2 (uit 146 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Startel in Drachten verzorgt al ruim 25 jaar IT opleidingen in Nederland en Belgie. 

Algemene omschrijving

This e-learning contains the course materials and a practice exam.

This course is part of the ITIL® 4 Managing Professional (MP) designation. It covers service level agreement design, multi-supplier management, relationship management, and customer experience design.

Leerdoelen

By completing this e-learning, you will gain the following knowledge and skills:

  • Planning and building service value streams.
  • Organisational structure, team capabilities, and culture across the SVS.
  • Positive communications, resource management, and IT usage in SVS.
  • Designing, developing, and transitioning value streams.
  • User support, work prioritization, and service integration management.

Exam…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL v4, ITIL Overzicht, ITIL Practitioner, ITIL Foundation en ITIL v3.

Startel in Drachten verzorgt al ruim 25 jaar IT opleidingen in Nederland en Belgie. 

Algemene omschrijving

This e-learning contains the course materials and a practice exam.

This course is part of the ITIL® 4 Managing Professional (MP) designation. It covers service level agreement design, multi-supplier management, relationship management, and customer experience design.

Leerdoelen

By completing this e-learning, you will gain the following knowledge and skills:

  • Planning and building service value streams.
  • Organisational structure, team capabilities, and culture across the SVS.
  • Positive communications, resource management, and IT usage in SVS.
  • Designing, developing, and transitioning value streams.
  • User support, work prioritization, and service integration management.

Exam Information:

  • Duration: 90 minutes.
  • Format: Multiple-choice.
  • Pass Mark: 70%.

Voorkennis

Prior to going through this e-learning, you must have obtained the ITIL® 4 Foundation certificate.

Onderwerpen

  • Module 1: Introduction to ITIL® 4 Drive Stakeholder Value.
  • Module 2: Customers Journey.
  • Module 3: Explore Target Markets and Stakeholders.
  • Module 4: Engage by Fostering Stakeholder Relationships.
  • Module 5: Offer by Shaping Demand and Defining Service Offering.
  • Module 6: Agree by Aligning Expectations and Agreeing Details of Service.
  • Module 7: Onboarding and Offboarding Customers and Users.
  • Module 8: Co-creation and Realising Service Value.
  • Module 9: Practice Exam.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.