Customer Journey
Startdata en plaatsen
placeHouten/Utrecht (Kantoor Bureau Tromp) 14 apr. 2025Toon rooster event 14 april 2025, 09:30, Houten/Utrecht (Kantoor Bureau Tromp) |
placeHouten/Utrecht (Kantoor Bureau Tromp) 25 nov. 2025Toon rooster event 25 november 2025, 09:30, Houten/Utrecht (Kantoor Bureau Tromp) |
placeHouten - Utrecht (Kantoor Bureau Tromp) 31 dec. 2030check_circle Startgarantie |
Beschrijving
Bureau Tromp is specialist op het gebied van Lean en Six Sigma. Onze opleiders hebben allen ruime praktijkervaring als Lean Six Sigma Black Belt. Hierdoor voorzien zij onze cursisten van voorbeelden over de toepassing van Lean en Six Sigma.
Vanwege het Coronavirus zullen wij vanaf heden tot 1 juni 2020 al onze trainingen alleen nog geven in onze Virtual Classrooms (Virtuele Trainingsruimtes). Dit betekent dat iedereen al onze trainingen vanaf een eigen locatie (thuis of op kantoor) kan volgen. Het enige dat hiervoor nodig is, is een laptop met microfoon en camera.
- Maak zelf een Customer Journey met het stappenplan. Je krijgt het template mee;
- Hoge interactie met deelnemers. Een dag van samen ervaren en doen;
Voor organisaties is het in de eerste plaats van belang dat zij producten en diensten aanbieden die voldoen aan de functionele wensen en verwachtingen van hun klanten. Dat is logisch, maar met dat alleen zijn we er nog niet. De klantbeleving van deze producten en diensten is wellicht zelfs nog belangrijker. Daarin kun je je namelijk pas echt onderscheiden ten opzichte van andere aanbieders.
Binnen het gedachtegoed van Lean staat klantwaarde centraal. Door je klanten heel goed te begrijpen en je processen daarop in te richten ben je in staat…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Bureau Tromp is specialist op het gebied van Lean en Six Sigma. Onze opleiders hebben allen ruime praktijkervaring als Lean Six Sigma Black Belt. Hierdoor voorzien zij onze cursisten van voorbeelden over de toepassing van Lean en Six Sigma.
Vanwege het Coronavirus zullen wij vanaf heden tot 1 juni 2020 al onze trainingen alleen nog geven in onze Virtual Classrooms (Virtuele Trainingsruimtes). Dit betekent dat iedereen al onze trainingen vanaf een eigen locatie (thuis of op kantoor) kan volgen. Het enige dat hiervoor nodig is, is een laptop met microfoon en camera.
- Maak zelf een Customer Journey met het stappenplan. Je krijgt het template mee;
- Hoge interactie met deelnemers. Een dag van samen ervaren en doen;
Voor organisaties is het in de eerste plaats van belang dat zij producten en diensten aanbieden die voldoen aan de functionele wensen en verwachtingen van hun klanten. Dat is logisch, maar met dat alleen zijn we er nog niet. De klantbeleving van deze producten en diensten is wellicht zelfs nog belangrijker. Daarin kun je je namelijk pas echt onderscheiden ten opzichte van andere aanbieders.
Binnen het gedachtegoed van Lean staat klantwaarde centraal. Door je klanten heel goed te begrijpen en je processen daarop in te richten ben je in staat om aan de klantverwachting te voldoen en deze zelfs te overtreffen. Tegelijkertijd blijf je in continue dialoog met je klanten om hun feedback te gebruiken als waardevolle aanwijzingen voor verdere ontwikkeling van je product of dienst.
Hoe goed ken jij je klanten?
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.