Empathic Listening - (English spoken)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

Empathic Listening - (English spoken)

Capgemini Academy
Logo van Capgemini Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,7 Capgemini Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,7 (uit 4.267 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,1
Gemiddeld cijfer voor Empathic Listening - (English spoken)
Gebaseerd op 11 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
Empathic Listening - (English spoken)

"De oefeningen waren nuttig. Interessante onderwerp, dat ook erg nuttig is om er bewust van te zijn in het werk/privéleven.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 8
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 8" - 06-04-2021 00:00

"De oefeningen waren nuttig. Interessante onderwerp, dat ook erg nuttig is om er bewust van te zijn in het werk/privéleven.Hoe waardeer je de… alles lezen - 06-04-2021 00:00

Startdata en plaatsen

place3543 KA Utrecht
10 nov. 2022
Toon rooster
event 10 november 2022, 09:00-12:30, 3543 KA Utrecht, Empathic Listening
place3543 KA Utrecht
15 mei. 2023
Toon rooster
event 15 mei 2023, 09:00-12:30, 3543 KA Utrecht, Empathic Listening

Beschrijving

Wij voeren onze trainingen zowel op locatie als online uit. Kijk bij jouw training voor de locatie die van toepassing is.

Korte beschrijving:


After following this training, you consciously establish contact with, for example, your colleague, customer, or client

Doelgroep:


This training is intended for anyone who wants to master the basic techniques for conducting a conversation.The training is suitable for both the novice and the more experienced professional who wants to sharpen his skills. From consultant to executive to salesperson - as soon as you are in a conversation with another person, empathic listening is important.

Voorvereisten:


None

Doelstelling:


After following this training, you consciously establish contact with, for example, your colleague, customer, or client. You understand the most im…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Lean Six Sigma Green Belt, Lean Six Sigma, Six Sigma, Lean en Lean Black Belt.

Wij voeren onze trainingen zowel op locatie als online uit. Kijk bij jouw training voor de locatie die van toepassing is.

Korte beschrijving:


After following this training, you consciously establish contact with, for example, your colleague, customer, or client

Doelgroep:


This training is intended for anyone who wants to master the basic techniques for conducting a conversation.The training is suitable for both the novice and the more experienced professional who wants to sharpen his skills. From consultant to executive to salesperson - as soon as you are in a conversation with another person, empathic listening is important.

Voorvereisten:


None

Doelstelling:


After following this training, you consciously establish contact with, for example, your colleague, customer, or client. You understand the most important aspects of communication and you know how to apply listening techniques. During a conversation, you know how to tune in to the way of thinking of the other person.



We have changed a lot of our events to virtual: have a look at the location used within the specific event.
9,1
Gemiddeld cijfer voor Empathic Listening - (English spoken)
Gebaseerd op 11 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
Empathic Listening - (English spoken)

"De oefeningen waren nuttig. Interessante onderwerp, dat ook erg nuttig is om er bewust van te zijn in het werk/privéleven.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 8
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 8" - 06-04-2021 00:00

"De oefeningen waren nuttig. Interessante onderwerp, dat ook erg nuttig is om er bewust van te zijn in het werk/privéleven.Hoe waardeer je de… alles lezen - 06-04-2021 00:00

starstarstarstarstar_border
Nada Zhong
Project Manager C (3000600425)
8
Empathic Listening - (English spoken)

"The training was good, we were able to do some good exercise even it is from 6-9pm after a long working day. Good trainer and was able to get everyone engaged." - 29-03-2021 12:07

"The training was good, we were able to do some good exercise even it is from 6-9pm after a long working day. Good trainer and was able to ge… alles lezen - 29-03-2021 12:07

starstarstarstarstar_half
Stefano Maffei
9
Empathic Listening - (English spoken)

"The teacher, the course material and tools used. I've learned some useful practical frameworks.
How would you rate the courseware? 8
Did the training live up to your (learning)expectations? 10
Would you recommend this training to someone else? 8
In how far are the things you’ve learned relevant to your work? 10
How would you rate Trainer? 10" - 09-06-2020 00:00

"The teacher, the course material and tools used. I've learned some useful practical frameworks.How would you rate the courseware? 8Did the … alles lezen - 09-06-2020 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Empathic Listening - (English spoken)

"For the length of time (half day), this is a very good course, although in half a day you can naturally only scratch the surface of Empathic Listening.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 09-06-2020 00:00

"For the length of time (half day), this is a very good course, although in half a day you can naturally only scratch the surface of Empathic… alles lezen - 09-06-2020 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Empathic Listening - (English spoken)

"For the length of time (half day), this is a very good course, although in half a day you can naturally only scratch the surface of Empathic Listening.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 09-06-2020 00:00

"For the length of time (half day), this is a very good course, although in half a day you can naturally only scratch the surface of Empathic… alles lezen - 09-06-2020 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Empathic Listening - (English spoken)

"Dat deze training zelfs in digitale vorm tof was! Via teams heeft de docent alles in het werk gesteld om het soepel te laten verlopen. Dus echt top, ik heb genoten!
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 05-06-2020 00:00

"Dat deze training zelfs in digitale vorm tof was! Via teams heeft de docent alles in het werk gesteld om het soepel te laten verlopen. Dus e… alles lezen - 05-06-2020 00:00

starstarstarstarstar
Günsu Sahin
10
Empathic Listening - (English spoken)

"It was a very balanced training between practice and theory. It didn't exhaust me and I felt very productive.
How would you rate the courseware? 10
Did the training live up to your (learning)expectations? 10
Would you recommend this training to someone else? 10
In how far are the things you’ve learned relevant to your work? 10
How would you rate Trainer? 10" - 05-06-2020 00:00

"It was a very balanced training between practice and theory. It didn't exhaust me and I felt very productive.How would you rate the coursew… alles lezen - 05-06-2020 00:00

starstarstarstarstar
Suhas Sanmukh
10
Empathic Listening - (English spoken)

"The structure of the event. Nice and helpful content. Kudos to the host !
How would you rate the courseware? 10
Did the training live up to your (learning)expectations? 10
Would you recommend this training to someone else? 10
In how far are the things you’ve learned relevant to your work? 10
How would you rate Trainer? 10" - 05-06-2020 00:00

"The structure of the event. Nice and helpful content. Kudos to the host !How would you rate the courseware? 10Did the training live up to y… alles lezen - 05-06-2020 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Empathic Listening - (English spoken)

"Dat deze training zelfs in digitale vorm tof was! Via teams heeft de docent alles in het werk gesteld om het soepel te laten verlopen. Dus echt top, ik heb genoten!
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 05-06-2020 00:00

"Dat deze training zelfs in digitale vorm tof was! Via teams heeft de docent alles in het werk gesteld om het soepel te laten verlopen. Dus e… alles lezen - 05-06-2020 00:00

starstarstarstarstar
Anoniem
10
Empathic Listening - (English spoken)

"Nu ken ik de trucjes om beter te luisteren en een communicatie meer interactief te maken. Dit zal me helpen om mijn doelstellingen van een gesprek te bereiken.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 26-03-2020 00:00

"Nu ken ik de trucjes om beter te luisteren en een communicatie meer interactief te maken. Dit zal me helpen om mijn doelstellingen van een g… alles lezen - 26-03-2020 00:00

starstarstarstarstar_half
dhr. Shamil Mustafayev
9
Empathic Listening - (English spoken)

"Excellent trainer! Very positive, very nice person and very useful training. Hope more people join this training in the future.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 13-03-2020 00:00

"Excellent trainer! Very positive, very nice person and very useful training. Hope more people join this training in the future.Hoe waardeer … alles lezen - 13-03-2020 00:00

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.