ITIL® Capability Stream: Operational Support and Analysis (ook Live Online) examen verplicht!
Startdata en plaatsen
placeamsterdam of virtueel / live online apr. 2021 |
placeamsterdam of virtueel / live online mei. 2021 |
placeamsterdam of virtueel / live online jun. 2021 |
Beschrijving
Wij zijn pas tevreden als u het bent !
Inhoud van de training
De ITIL® Intermediate Operational Support and Analysis cursus bouwt voort op de basiskennis die tijdens de ITIL® Foundation cursus is verkregen. Het is een praktijkgerichte opleiding voor deelnemers die willen doorgroeien naar de rol van procesmanager, proceseigenaar of teamleider van een van de Operational Support en Analysis processen en/of functies. Een praktijkgericht examen voor organisaties die volgens ITIL® werken en IT Service Management toepassen. De nadruk ligt op operationele principes en processen binnen de gehele lifecycle van services. Analyse van services en continuïteit van levering zijn essentieel.
U kunt deze training nu ook Live Online vanuit huis vo…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij zijn pas tevreden als u het bent !
Inhoud van de training
De ITIL® Intermediate Operational Support and Analysis cursus bouwt
voort op de basiskennis die tijdens de ITIL® Foundation cursus is
verkregen. Het is een praktijkgerichte opleiding voor deelnemers
die willen doorgroeien naar de rol van procesmanager,
proceseigenaar of teamleider van een van de Operational Support en
Analysis processen en/of functies. Een praktijkgericht examen voor
organisaties die volgens ITIL® werken en IT Service Management
toepassen. De nadruk ligt op operationele principes en processen
binnen de gehele lifecycle van services. Analyse van services en
continuïteit van levering zijn essentieel.
U kunt deze training nu ook Live Online vanuit huis volgen met (bijna) alle voordelen van beide situaties:
- U kunt vragen stellen
- De trainer zal u uitdagen om uw begrip te testen
- U heeft contact met medecursisten die zowel in de klas zitten als zelf ook thuis zijn.
- U hoeft niet te reizen
- …
Het enige dat u mist is onze lekkere koffie!
Doelgroep
De training is interessant voor ICT-professionals, procesmanagers
en/of proceseigenaren die competenties willen ontwikkelen in het
toepassen, analyseren en verbeteren van de operationele
activiteiten en de optimalisatie van ITIL® Service Operation
Lifecycle processen en/of functies.
Voorkennis en niveau
ITIL® Foundation of ITIL® Foundation Bridge.
Duur
4 dagen, optioneel kan op de 4e dag ter afsluiting examen gedaan
worden.
Examenonderwerpen
Tijdens het examen komen de volgende onderwerpen en competenties
aan bod: Event Management proces; Incident Management proces;
Request Fulfilment proces; Problem Management proces; Access
Management proces; Service Desk functie; Technical Management
functie; Application Management functie; IT Operation Management
functie.
Examen
Multiple-choice examen, 90 minuten, gesloten boek.
28 punten nodig om te slagen (van de 40 beschikbare punten).
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.