Training Helpdesk & Servicedesk
- Tijdsduur


Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Automatisering & ICT/IT.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Automatisering & ICT/IT.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #3 in Automatisering & ICT/IT.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Automatisering & ICT/IT en #3 in HR.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.Startdata en plaatsen
ExplainiT biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Enschede, Groningen, Rotterdam, Utrecht, Zwolle
Beschrijving
In de training Helpdesk & Servicedesk leer je om de relatie met de klant te verstevigen door professioneel te handelen en een positieve ervaring te creëren. De training is bedoeld voor iedereen die contact met klanten onderhoudt en hierbij een positieve ervaring wil achterlaten.
Doelgroep
De training Helpdesk & Servicedesk is geschikt voor iedereen die contact onderhoudt met klanten en hierbij professioneel wil handelen.
Resultaat
Na afloop van deze training:
- Verstevig je de relatie met klanten.
- Lever je een positieve bijdrage aan bedrijfsresultaten.
- Creëer je een positieve ervaring bij klanten.
- Neem je een professionele en klantgerichte houding aan.
Voorkennis
Deelname aan deze trai…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
In de training Helpdesk & Servicedesk leer je om de relatie met de klant te verstevigen door professioneel te handelen en een positieve ervaring te creëren. De training is bedoeld voor iedereen die contact met klanten onderhoudt en hierbij een positieve ervaring wil achterlaten.
Doelgroep
De training Helpdesk & Servicedesk is geschikt voor iedereen die contact onderhoudt met klanten en hierbij professioneel wil handelen.
Resultaat
Na afloop van deze training:
- Verstevig je de relatie met klanten.
- Lever je een positieve bijdrage aan bedrijfsresultaten.
- Creëer je een positieve ervaring bij klanten.
- Neem je een professionele en klantgerichte houding aan.
Voorkennis
Deelname aan deze training vereist geen specifieke voorkennis.
Programma
Het onderstaande programma bevat de standaard onderwerpen voor
deze training. Als maatwerk en incompany specialist passen we het
programma graag aan op basis van de leerbehoeften.
Gesprek
- (Non-)verbale communicatie
- Gespreksstructuur
- (Door)vraagtechnieken
- Initiatief houden
- Oplossingen aandragen
- ‘Nee’ is ook een antwoord
Klant
- Verschillende klanttypen
- Beweegredenen van een klant
- Klanttevredenheid
Lastige situaties
- Omgaan met weerstand
- Omgaan met agressie
- Omgaan met emoties
- Omgaan met irritaties
- Omgaan met klachten
Leermateriaal
Bij het volgen van deze training krijg je de beschikking over naslagwerk dat is ontwikkeld door specialisten. In het naslagwerk vind je een overzicht van de theorie, praktijkoefeningen en examenvragen (indien relevant).
Certificering
Na het afronden van deze training ontvang je het officiële ExplainiT certificaat ‘Helpdesk & Servicedesk’.
Aanpak
Voor onze aanpak maken we onderscheid tussen een open-inschrijving, incompany training en gebruikersadoptie traject. De aanpak in de praktijk stemmen onze ervaren adviseurs, consultants en trainers samen met je af.
Incompany en Maatwerk
Deze training wordt ook verzorgd als een incompany en maatwerk training. Bij incompany en maatwerk trainingen doen we alles in samenspraak. Samen met jou worden behoeften geïnventariseerd, doelstellingen geformuleerd, programma’s opgesteld en resultaat afspraken gemaakt.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.