Helpdesk & Servicedesk
- Locatie
- Op locatie
- Startdatum en plaats


Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Automatisering & ICT/IT.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Automatisering & ICT/IT.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #3 in Automatisering & ICT/IT.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Automatisering & ICT/IT en #3 in HR.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 28 jul. 2025 tot 4 aug. 2025Toon rooster event 28 juli 2025, 09:30-16:30, Amsterdam event 4 augustus 2025, 09:30-16:30, Amsterdam |
placeArnhem 28 jul. 2025 tot 4 aug. 2025Toon rooster event 28 juli 2025, 09:30-16:30, Arnhem event 4 augustus 2025, 09:30-16:30, Arnhem |
placeDen Haag 28 jul. 2025 tot 4 aug. 2025Toon rooster event 28 juli 2025, 09:30-16:30, Den Haag event 4 augustus 2025, 09:30-16:30, Den Haag |
placeEindhoven 28 jul. 2025 tot 4 aug. 2025Toon rooster event 28 juli 2025, 09:30-16:30, Eindhoven event 4 augustus 2025, 09:30-16:30, Eindhoven |
placeGroningen 28 jul. 2025 tot 4 aug. 2025Toon rooster event 28 juli 2025, 09:30-16:30, Groningen event 4 augustus 2025, 09:30-16:30, Groningen |
placeHengelo 28 jul. 2025 tot 4 aug. 2025Toon rooster event 28 juli 2025, 09:30-16:30, Hengelo event 4 augustus 2025, 09:30-16:30, Hengelo |
placeRotterdam 28 jul. 2025 tot 4 aug. 2025Toon rooster event 28 juli 2025, 09:30-16:30, Rotterdam event 4 augustus 2025, 09:30-16:30, Rotterdam |
placeUtrecht 28 jul. 2025 tot 4 aug. 2025Toon rooster event 28 juli 2025, 09:30-16:30, Utrecht event 4 augustus 2025, 09:30-16:30, Utrecht |
placeZwolle 28 jul. 2025 tot 4 aug. 2025Toon rooster event 28 juli 2025, 09:30-16:30, Zwolle event 4 augustus 2025, 09:30-16:30, Zwolle |
placeAmsterdam 8 aug. 2025 tot 15 aug. 2025Toon rooster event 8 augustus 2025, 09:30-16:30, Amsterdam event 15 augustus 2025, 09:30-16:30, Amsterdam |
placeArnhem 8 aug. 2025 tot 15 aug. 2025Toon rooster event 8 augustus 2025, 09:30-16:30, Arnhem event 15 augustus 2025, 09:30-16:30, Arnhem |
placeDen Haag 8 aug. 2025 tot 15 aug. 2025Toon rooster event 8 augustus 2025, 09:30-16:30, Den Haag event 15 augustus 2025, 09:30-16:30, Den Haag |
placeEindhoven 8 aug. 2025 tot 15 aug. 2025Toon rooster event 8 augustus 2025, 09:30-16:30, Eindhoven event 15 augustus 2025, 09:30-16:30, Eindhoven |
placeGroningen 8 aug. 2025 tot 15 aug. 2025Toon rooster event 8 augustus 2025, 09:30-16:30, Groningen event 15 augustus 2025, 09:30-16:30, Groningen |
placeHengelo 8 aug. 2025 tot 15 aug. 2025Toon rooster event 8 augustus 2025, 09:30-16:30, Hengelo event 15 augustus 2025, 09:30-16:30, Hengelo |
placeRotterdam 8 aug. 2025 tot 15 aug. 2025Toon rooster event 8 augustus 2025, 09:30-16:30, Rotterdam event 15 augustus 2025, 09:30-16:30, Rotterdam |
placeUtrecht 8 aug. 2025 tot 15 aug. 2025Toon rooster event 8 augustus 2025, 09:30-16:30, Utrecht event 15 augustus 2025, 09:30-16:30, Utrecht |
placeZwolle 8 aug. 2025 tot 15 aug. 2025Toon rooster event 8 augustus 2025, 09:30-16:30, Zwolle event 15 augustus 2025, 09:30-16:30, Zwolle |
placeAmsterdam 25 aug. 2025 tot 1 sep. 2025Toon rooster event 25 augustus 2025, 09:30-16:30, Amsterdam event 1 september 2025, 09:30-16:30, Amsterdam |
placeArnhem 25 aug. 2025 tot 1 sep. 2025Toon rooster event 25 augustus 2025, 09:30-16:30, Arnhem event 1 september 2025, 09:30-16:30, Arnhem |
Beschrijving
In de training Helpdesk & Servicedesk leer je om de relatie met de klant te verstevigen door professioneel te handelen en een positieve ervaring te creëren. De training is bedoeld voor iedereen die contact met klanten onderhoudt en hierbij een positieve ervaring wil achterlaten.Doelgroep
De training Helpdesk & Servicedesk is geschikt voor iedereen die contact onderhoudt met klanten en hierbij professioneel wil handelen.
Resultaat
Na afloop van deze training:
- Verstevig je de relatie met klanten.
- Lever je een positieve bijdrage aan bedrijfsresultaten.
- Creëer je een positieve ervaring bij klanten.
- Neem je een professionele en klantgerichte houding aan.
Deelname aan deze training vereist geen…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Doelgroep
De training Helpdesk & Servicedesk is geschikt voor iedereen die contact onderhoudt met klanten en hierbij professioneel wil handelen.
Resultaat
Na afloop van deze training:
- Verstevig je de relatie met klanten.
- Lever je een positieve bijdrage aan bedrijfsresultaten.
- Creëer je een positieve ervaring bij klanten.
- Neem je een professionele en klantgerichte houding aan.
Deelname aan deze training vereist geen specifieke voorkennis.
Programma
Het onderstaande programma bevat de standaard onderwerpen voor deze training. Als maatwerk en incompany specialist passen we het programma graag aan op basis van de leerbehoeften.
Gesprek
- (Non-)verbale communicatie
- Gespreksstructuur
- (Door)vraagtechnieken
- Initiatief houden
- Oplossingen aandragen
- ‘Nee’ is ook een antwoord
Klant
- Verschillende klanttypen
- Beweegredenen van een klant
- Klanttevredenheid
Lastige situaties
- Omgaan met weerstand
- Omgaan met agressie
- Omgaan met emoties
- Omgaan met irritaties
- Omgaan met klachten
Bij het volgen van deze training krijg je de beschikking over naslagwerk dat is ontwikkeld door specialisten. In het naslagwerk vind je een overzicht van de theorie, praktijkoefeningen en examenvragen (indien relevant).
Certificering
Na het afronden van deze training ontvang je het officiële ExplainiT certificaat ‘Helpdesk & Servicedesk’.
Aanpak
Voor onze aanpak maken we onderscheid tussen een open-inschrijving, incompany training en een gebruikersadoptie traject. De aanpak in de praktijk stemmen onze ervaren adviseurs, consultants en trainers samen met je af.
Incompany & Maatwerk
Deze training wordt ook verzorgd als een incompany en maatwerk training. Bij incompany en maatwerk trainingen doen we alles in samenspraak. Samen met jou worden behoeften geïnventariseerd, doelstellingen geformuleerd, programma's opgesteld en resultaat afspraken gemaakt.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.