Training Helpdesk / servicedesk

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van ExplainiT
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,0 ExplainiT heeft een gemiddelde beoordeling van 9,0 (uit 941 ervaringen)
Bovnl winner icon 2018Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #3 in Automatisering & ICT/IT.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Automatisering & ICT/IT en #3 in HR.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Zwolle
4 apr. 2019 tot 11 apr. 2019
Toon rooster
event 4 april 2019, Dag 1
event 11 april 2019, Dag 2
Utrecht
19 apr. 2019 tot 26 apr. 2019
Toon rooster
event 19 april 2019, Dag 1
event 26 april 2019, Dag 2
Arnhem
6 mei. 2019 tot 13 mei. 2019
Toon rooster
event 6 mei 2019, Dag 1
event 13 mei 2019, Dag 2
Rotterdam
21 mei. 2019 tot 28 mei. 2019
Toon rooster
event 21 mei 2019, Dag 1
event 28 mei 2019, Dag 2
Groningen
5 jun. 2019 tot 12 jun. 2019
Toon rooster
event 5 juni 2019, Dag 1
event 12 juni 2019, Dag 2
Eindhoven
20 jun. 2019 tot 27 jun. 2019
Toon rooster
event 20 juni 2019, Dag 1
event 27 juni 2019, Dag 2
Amsterdam Arena
5 jul. 2019 tot 12 jul. 2019
Toon rooster
event 5 juli 2019, Dag 1
event 12 juli 2019, Dag 2
Hengelo
15 jul. 2019 tot 22 jul. 2019
Toon rooster
event 15 juli 2019, Dag 1
event 22 juli 2019, Dag 2
Den Haag
1 aug. 2019 tot 8 aug. 2019
Toon rooster
event 1 augustus 2019, Dag 1
event 8 augustus 2019, Dag 2
Zwolle
16 aug. 2019 tot 23 aug. 2019
Toon rooster
event 16 augustus 2019, Dag 1
event 23 augustus 2019, Dag 2

Beschrijving

TOT 60% KORTING BIJ GROEPSTRAININGEN
Neem contact op voor een vrijblijvend trainingsvoorstel

Professioneel en effectief omgaan met klanten na de aankoop van uw product is een van de onderdelen van aftersales. Een goed opgeleide helpdesk- of servicemedewerker is erg belangrijk.Professioneel en effectief omgaan met klanten na de aankoop van uw product/dienst is een van de onderdelen van aftersales. Een goed opgeleide helpdesk- of servicemedewerker is daarom erg belangrijk. Hiermee verstevigt u de relatie met de klant met als doel een tevreden klant die graag een nieuwe order bij u plaatst.

Groepstraining in company: Prijs: Voordelige groepsprijzen, korting tot 60%!
Duur:In overleg.
Individueel maatwerk: Prijs: Prijs in overleg.
Duur: In overleg.
Individueel in company: Prijs: Prijs i…

Lees de volledige beschrijving

Default

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

TOT 60% KORTING BIJ GROEPSTRAININGEN
Neem contact op voor een vrijblijvend trainingsvoorstel

Professioneel en effectief omgaan met klanten na de aankoop van uw product is een van de onderdelen van aftersales. Een goed opgeleide helpdesk- of servicemedewerker is erg belangrijk.Professioneel en effectief omgaan met klanten na de aankoop van uw product/dienst is een van de onderdelen van aftersales. Een goed opgeleide helpdesk- of servicemedewerker is daarom erg belangrijk. Hiermee verstevigt u de relatie met de klant met als doel een tevreden klant die graag een nieuwe order bij u plaatst.

Groepstraining in company: Prijs: Voordelige groepsprijzen, korting tot 60%!
Duur:In overleg.
Individueel maatwerk: Prijs: Prijs in overleg.
Duur: In overleg.
Individueel in company: Prijs: Prijs in overleg.
Duur: In overleg.

Student profile

Deze training Helpdesk / servicedesk is bedoeld voor iedereen die contact met klanten onderhoudt, zoals medewerkers van de klantenservice, baliemedewerkers, adviseurs en verkopers.

Curriculum

ExplainiT hanteert de volgende standaard onderwerpen voor de training Helpdesk / servicedesk. Op basis van uw intake is het mogelijk om het programma op uw praktijksituatie af te stemmen.

  • Wat houdt aftersales in?
  • Wat zijn de beweegredenen van een klant?
  • Initiatief houden
  • Communicatieve vaardigheden
  • Gespreksstructuur
  • Oplossingen aandragen
  • Reageren op de klant
  • Hoe kan ik het gesprek een positieve wending geven?
  • Omgaan met weerstand
  • Omgaan met agressie

Instruction modes

ExplainiT hanteert verschillende vormen waarin trainingen worden aangeboden. Hieronder een omschrijving van de mogelijkheden.

  • Individuele training Helpdesk / servicedesk

    Bij een individuele cursus vindt er een 1-op-1 training plaats op de werkplek van de medewerker. De training Helpdesk / servicedesk zal plaatsvinden op tijden die de medewerker het beste uitkomt. De inhoud wordt in overleg met de medewerker vastgesteld. In de cursus Helpdesk / servicedesk worden de vragen van de medewerker volledig beantwoord en is er veel ruimte om vragen te stellen. Doordat de duur van de cursus korter is door de intensieve kennisoverdracht, is ze niet veel duurder dan via het open-inschrijvingsrooster. Vraag onze trainingsadviseurs naar de voordelige 1-op-1 prijzen.

  • Groepstraining Helpdesk / servicedesk

    Bij een groepstraining wordt in samenspraak met de klant de (maatwerk)training samengesteld. Hierbij is deze afgestemd op de behoefte van een specifieke doelgroep. Het is mogelijk om in een groepstraining bedrijfsspecifieke bestanden te behandelen. De trainingslocatie, trainingsdata en -tijden zijn variabel te bepalen. Bij de trainingen kan ExplainiT tevens een mobiel trainingslokaal inrichten op de locatie van de klant. Vraag onze trainingsadviseurs naar de voordelige groepsprijzen, waarbij kortingen oplopen tot 60%.

  • Open-inschrijving training Helpdesk / servicedesk

    Bij de open-inschrijving staan trainingsinhoud, -data en -tijden vast. Medewerkers van verschillende bedrijven zijn bij deze training aanwezig. Inschrijving op een training via open-inschrijving is vanaf 1 persoon mogelijk. ExplainiT biedt de cursussen eens per 3 á 4 weken aan. Zie het trainingsrooster voor de data.

Characteristics

Voorafgaand aan de training Helpdesk / servicedesk vindt een intake plaats. Hierin worden uw persoonlijke leerdoelen in kaart gebracht. Onder leiding van een ervaren trainer leert u professionele en commerciële gesprekken voeren met klanten. Door de toevoeging van rollenspelen vindt de training interactief en praktijkgericht plaats.

Objectives

In deze training Helpdesk / servicedesk leert u hoe u zelf een positieve bijdrage kunt leveren aan de bedrijfsresultaten. U leert hoe u deze kunt beïnvloeden door klanten op een zodanige manier te benaderen dat zij uw organisatie als positief waarderen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.