Helpdesk / Servicedesk

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van ExplainiT
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,1 ExplainiT heeft een gemiddelde beoordeling van 9,1 (uit 1.108 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Automatisering & ICT/IT.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #3 in Automatisering & ICT/IT.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Automatisering & ICT/IT en #3 in HR.

Lees meer over Beste Opleider 2019.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Amsterdam
11 mrt. 2020 tot 25 mrt. 2020
Toon rooster
event 11 maart 2020
event 25 maart 2020
Arnhem
11 mrt. 2020 tot 25 mrt. 2020
Toon rooster
event 11 maart 2020
event 25 maart 2020
Den Haag
11 mrt. 2020 tot 25 mrt. 2020
Toon rooster
event 11 maart 2020
event 25 maart 2020
Eindhoven
11 mrt. 2020 tot 25 mrt. 2020
Toon rooster
event 11 maart 2020
event 25 maart 2020
Groningen
11 mrt. 2020 tot 25 mrt. 2020
Toon rooster
event 11 maart 2020
event 25 maart 2020
Hengelo
11 mrt. 2020 tot 25 mrt. 2020
Toon rooster
event 11 maart 2020
event 25 maart 2020
Rotterdam
11 mrt. 2020 tot 25 mrt. 2020
Toon rooster
event 11 maart 2020
event 25 maart 2020
Utrecht
11 mrt. 2020 tot 25 mrt. 2020
Toon rooster
event 11 maart 2020
event 25 maart 2020
Zwolle
11 mrt. 2020 tot 25 mrt. 2020
Toon rooster
event 11 maart 2020
event 25 maart 2020
Amsterdam
13 mrt. 2020 tot 20 mrt. 2020
Toon rooster
event 13 maart 2020
event 20 maart 2020
Arnhem
13 mrt. 2020 tot 20 mrt. 2020
Toon rooster
event 13 maart 2020
event 20 maart 2020
Den Haag
13 mrt. 2020 tot 20 mrt. 2020
Toon rooster
event 13 maart 2020
event 20 maart 2020
Eindhoven
13 mrt. 2020 tot 20 mrt. 2020
Toon rooster
event 13 maart 2020
event 20 maart 2020
Groningen
13 mrt. 2020 tot 20 mrt. 2020
Toon rooster
event 13 maart 2020
event 20 maart 2020
Hengelo
13 mrt. 2020 tot 20 mrt. 2020
Toon rooster
event 13 maart 2020
event 20 maart 2020
Rotterdam
13 mrt. 2020 tot 20 mrt. 2020
Toon rooster
event 13 maart 2020
event 20 maart 2020
Utrecht
13 mrt. 2020 tot 20 mrt. 2020
Toon rooster
event 13 maart 2020
event 20 maart 2020
Zwolle
13 mrt. 2020 tot 20 mrt. 2020
Toon rooster
event 13 maart 2020
event 20 maart 2020
Amsterdam
30 mrt. 2020 tot 31 mrt. 2020
Toon rooster
event 30 maart 2020
event 31 maart 2020
Arnhem
30 mrt. 2020 tot 31 mrt. 2020
Toon rooster
event 30 maart 2020
event 31 maart 2020

Beschrijving

TOT 60% KORTING BIJ GROEPSTRAININGEN
Neem contact op voor een vrijblijvend trainingsvoorstel

Professioneel en effectief omgaan met klanten na de aankoop van je product/dienst is een van de onderdelen van aftersales. Een goed opgeleide helpdesk- of servicemedewerker is daarom erg belangrijk. Hiermee verstevig je de relatie met de klant met als doel een tevreden klant die graag een nieuwe order bij je plaatst.

Professioneel en effectief omgaan met klanten na de aankoop van je product/dienst is een van de onderdelen van aftersales. Een goed opgeleide helpdesk- of servicemedewerker is daarom erg belangrijk. Hiermee verstevig je de relatie met de klant met als doel een tevreden klant die graag een nieuwe order bij je plaatst.

Deze training Helpdesk / Servicedesk is bedoeld voor iedereen …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

TOT 60% KORTING BIJ GROEPSTRAININGEN
Neem contact op voor een vrijblijvend trainingsvoorstel

Professioneel en effectief omgaan met klanten na de aankoop van je product/dienst is een van de onderdelen van aftersales. Een goed opgeleide helpdesk- of servicemedewerker is daarom erg belangrijk. Hiermee verstevig je de relatie met de klant met als doel een tevreden klant die graag een nieuwe order bij je plaatst.

Professioneel en effectief omgaan met klanten na de aankoop van je product/dienst is een van de onderdelen van aftersales. Een goed opgeleide helpdesk- of servicemedewerker is daarom erg belangrijk. Hiermee verstevig je de relatie met de klant met als doel een tevreden klant die graag een nieuwe order bij je plaatst.

Deze training Helpdesk / Servicedesk is bedoeld voor iedereen die contact met klanten onderhoudt, zoals medewerkers van de klantenservice, baliemedewerkers, adviseurs en verkopers.

ExplainiT hanteert de volgende standaard onderwerpen voor de training Helpdesk / Servicedesk. Op basis van de intake is het mogelijk om het programma op je praktijksituatie af te stemmen.

Wat houdt aftersales in?
Wat zijn de beweegredenen van een klant?
Initiatief houden
Communicatieve vaardigheden
Gespreksstructuur
Oplossingen aandragen
Reageren op de klant
Hoe kan ik het gesprek een positieve wending geven?
Omgaan met weerstand
Omgaan met agressie

Voorafgaand aan de training Helpdesk / Servicedesk vindt een intake plaats. Hierin worden je persoonlijke leerdoelen in kaart gebracht. Onder leiding van een ervaren trainer leer je professionele en commerciële gesprekken voeren met klanten. Door de toevoeging van rollenspelen vindt de training interactief en praktijkgericht plaats.

In deze training Helpdesk / Servicedesk leer je hoe je zelf een positieve bijdrage kunt leveren aan de bedrijfsresultaten. Je leert hoe je deze kunt beïnvloeden door klanten op een zodanige manier te benaderen dat zij jouw organisatie als positief waarderen.

Als je de gehele training hebt gevolgd, ontvang je na afloop een certificaat dat je succesvol hebt deelgenomen aan de training.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.