Helpdesk / Servicedesk

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van ExplainiT
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,1 ExplainiT heeft een gemiddelde beoordeling van 9,1 (uit 1.223 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Automatisering & ICT/IT.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Automatisering & ICT/IT.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #3 in Automatisering & ICT/IT.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Automatisering & ICT/IT en #3 in HR.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
30 sep. 2021 tot 1 okt. 2021
Toon rooster
event 30 september 2021, Amsterdam
event 1 oktober 2021, Amsterdam
placeArnhem
30 sep. 2021 tot 1 okt. 2021
Toon rooster
event 30 september 2021, Arnhem
event 1 oktober 2021, Arnhem
placeDen Haag
30 sep. 2021 tot 1 okt. 2021
Toon rooster
event 30 september 2021, Den Haag
event 1 oktober 2021, Den Haag
placeEindhoven
30 sep. 2021 tot 1 okt. 2021
Toon rooster
event 30 september 2021, Eindhoven
event 1 oktober 2021, Eindhoven
placeGroningen
30 sep. 2021 tot 1 okt. 2021
Toon rooster
event 30 september 2021, Groningen
event 1 oktober 2021, Groningen
placeHengelo
30 sep. 2021 tot 1 okt. 2021
Toon rooster
event 30 september 2021, Hengelo
event 1 oktober 2021, Hengelo
placeRotterdam
30 sep. 2021 tot 1 okt. 2021
Toon rooster
event 30 september 2021, Rotterdam
event 1 oktober 2021, Rotterdam
placeUtrecht
30 sep. 2021 tot 1 okt. 2021
Toon rooster
event 30 september 2021, Utrecht
event 1 oktober 2021, Utrecht
placeVirtual
30 sep. 2021 tot 1 okt. 2021
Toon rooster
event 30 september 2021, Virtual
event 1 oktober 2021, Virtual
placeZwolle
30 sep. 2021 tot 1 okt. 2021
Toon rooster
event 30 september 2021, Zwolle
event 1 oktober 2021, Zwolle
placeAmsterdam
1 okt. 2021 tot 8 okt. 2021
Toon rooster
event 1 oktober 2021, Amsterdam
event 8 oktober 2021, Amsterdam
placeArnhem
1 okt. 2021 tot 8 okt. 2021
Toon rooster
event 1 oktober 2021, Arnhem
event 8 oktober 2021, Arnhem
placeDen Haag
1 okt. 2021 tot 8 okt. 2021
Toon rooster
event 1 oktober 2021, Den Haag
event 8 oktober 2021, Den Haag
placeEindhoven
1 okt. 2021 tot 8 okt. 2021
Toon rooster
event 1 oktober 2021, Eindhoven
event 8 oktober 2021, Eindhoven
placeGroningen
1 okt. 2021 tot 8 okt. 2021
Toon rooster
event 1 oktober 2021, Groningen
event 8 oktober 2021, Groningen
placeHengelo
1 okt. 2021 tot 8 okt. 2021
Toon rooster
event 1 oktober 2021, Hengelo
event 8 oktober 2021, Hengelo
placeRotterdam
1 okt. 2021 tot 8 okt. 2021
Toon rooster
event 1 oktober 2021, Rotterdam
event 8 oktober 2021, Rotterdam
placeUtrecht
1 okt. 2021 tot 8 okt. 2021
Toon rooster
event 1 oktober 2021, Utrecht
event 8 oktober 2021, Utrecht
placeVirtual
1 okt. 2021 tot 8 okt. 2021
Toon rooster
event 1 oktober 2021, Virtual
event 8 oktober 2021, Virtual
placeZwolle
1 okt. 2021 tot 8 okt. 2021
Toon rooster
event 1 oktober 2021, Zwolle
event 8 oktober 2021, Zwolle

Beschrijving

Professioneel en effectief omgaan met klanten na de aankoop van je product/dienst is een van de onderdelen van aftersales. Een goed opgeleide helpdesk- of servicemedewerker is daarom erg belangrijk. Hiermee verstevig je de relatie met de klant met als doel een tevreden klant die graag een nieuwe order bij je plaatst.

Professioneel en effectief omgaan met klanten na de aankoop van je product/dienst is een van de onderdelen van aftersales. Een goed opgeleide helpdesk- of servicemedewerker is daarom erg belangrijk. Hiermee verstevig je de relatie met de klant met als doel een tevreden klant die graag een nieuwe order bij je plaatst.

Deze training Helpdesk / Servicedesk is bedoeld voor iedereen …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Helpdesk, Aftersales, Servicedesk Medewerker ICT, Klantenservice / Customer Service en Klantgerichtheid.

Professioneel en effectief omgaan met klanten na de aankoop van je product/dienst is een van de onderdelen van aftersales. Een goed opgeleide helpdesk- of servicemedewerker is daarom erg belangrijk. Hiermee verstevig je de relatie met de klant met als doel een tevreden klant die graag een nieuwe order bij je plaatst.

Professioneel en effectief omgaan met klanten na de aankoop van je product/dienst is een van de onderdelen van aftersales. Een goed opgeleide helpdesk- of servicemedewerker is daarom erg belangrijk. Hiermee verstevig je de relatie met de klant met als doel een tevreden klant die graag een nieuwe order bij je plaatst.

Deze training Helpdesk / Servicedesk is bedoeld voor iedereen die contact met klanten onderhoudt, zoals medewerkers van de klantenservice, baliemedewerkers, adviseurs en verkopers.

ExplainiT hanteert de volgende standaard onderwerpen voor de training Helpdesk / Servicedesk. Op basis van de intake is het mogelijk om het programma op je praktijksituatie af te stemmen.

Wat houdt aftersales in?
Wat zijn de beweegredenen van een klant?
Initiatief houden
Communicatieve vaardigheden
Gespreksstructuur
Oplossingen aandragen
Reageren op de klant
Hoe kan ik het gesprek een positieve wending geven?
Omgaan met weerstand
Omgaan met agressie

Voorafgaand aan de training Helpdesk / Servicedesk vindt een intake plaats. Hierin worden je persoonlijke leerdoelen in kaart gebracht. Onder leiding van een ervaren trainer leer je professionele en commerciële gesprekken voeren met klanten. Door de toevoeging van rollenspelen vindt de training interactief en praktijkgericht plaats.

In deze training Helpdesk / Servicedesk leer je hoe je zelf een positieve bijdrage kunt leveren aan de bedrijfsresultaten. Je leert hoe je deze kunt beïnvloeden door klanten op een zodanige manier te benaderen dat zij jouw organisatie als positief waarderen.

Als je de gehele training hebt gevolgd, ontvang je na afloop een certificaat dat je succesvol hebt deelgenomen aan de training.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.