IT Helpdesk / Servicedesk

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van ExplainiT
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,1 ExplainiT heeft een gemiddelde beoordeling van 9,1 (uit 1.124 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Automatisering & ICT/IT.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #3 in Automatisering & ICT/IT.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Automatisering & ICT/IT en #3 in HR.

Lees meer over Beste Opleider 2019.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor IT Helpdesk / Servicedesk
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Alwin de Vries
IT Helpdesk Medewerker
10
IT Helpdesk / Servicedesk

"De 1 op 1 training IT Helpdesk/Servicedesk gegeven door een ervaren trainer was een zeer praktische training. Ik heb veel tips gekregen en de communicatie was prettig. Het was een zeer leerzame training en de trainer was een erg fijne gesprekspartner." - 12-03-2020 10:55

"De 1 op 1 training IT Helpdesk/Servicedesk gegeven door een ervaren trainer was een zeer praktische training. Ik heb veel tips gekregen en d… alles lezen - 12-03-2020 10:55

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
30 jul. 2020 tot 31 jul. 2020
Toon rooster
event 30 juli 2020
event 31 juli 2020
placeArnhem
30 jul. 2020 tot 31 jul. 2020
Toon rooster
event 30 juli 2020
event 31 juli 2020
placeDen Haag
30 jul. 2020 tot 31 jul. 2020
Toon rooster
event 30 juli 2020
event 31 juli 2020
placeEindhoven
30 jul. 2020 tot 31 jul. 2020
Toon rooster
event 30 juli 2020
event 31 juli 2020
placeGroningen
30 jul. 2020 tot 31 jul. 2020
Toon rooster
event 30 juli 2020
event 31 juli 2020
placeHengelo
30 jul. 2020 tot 31 jul. 2020
Toon rooster
event 30 juli 2020
event 31 juli 2020
placeRotterdam
30 jul. 2020 tot 31 jul. 2020
Toon rooster
event 30 juli 2020
event 31 juli 2020
placeUtrecht
30 jul. 2020 tot 31 jul. 2020
Toon rooster
event 30 juli 2020
event 31 juli 2020
placeVirtual
30 jul. 2020 tot 31 jul. 2020
Toon rooster
event 30 juli 2020
event 31 juli 2020
placeZwolle
30 jul. 2020 tot 31 jul. 2020
Toon rooster
event 30 juli 2020
event 31 juli 2020
placeAmsterdam
7 aug. 2020 tot 14 aug. 2020
Toon rooster
event 7 augustus 2020
event 14 augustus 2020
placeArnhem
7 aug. 2020 tot 14 aug. 2020
Toon rooster
event 7 augustus 2020
event 14 augustus 2020
placeDen Haag
7 aug. 2020 tot 14 aug. 2020
Toon rooster
event 7 augustus 2020
event 14 augustus 2020
placeEindhoven
7 aug. 2020 tot 14 aug. 2020
Toon rooster
event 7 augustus 2020
event 14 augustus 2020
placeGroningen
7 aug. 2020 tot 14 aug. 2020
Toon rooster
event 7 augustus 2020
event 14 augustus 2020
placeHengelo
7 aug. 2020 tot 14 aug. 2020
Toon rooster
event 7 augustus 2020
event 14 augustus 2020
placeRotterdam
7 aug. 2020 tot 14 aug. 2020
Toon rooster
event 7 augustus 2020
event 14 augustus 2020
placeUtrecht
7 aug. 2020 tot 14 aug. 2020
Toon rooster
event 7 augustus 2020
event 14 augustus 2020
placeVirtual
7 aug. 2020 tot 14 aug. 2020
Toon rooster
event 7 augustus 2020
event 14 augustus 2020
placeZwolle
7 aug. 2020 tot 14 aug. 2020
Toon rooster
event 7 augustus 2020
event 14 augustus 2020

Beschrijving

TOT 60% KORTING BIJ GROEPSTRAININGEN
Neem contact op voor een vrijblijvend trainingsvoorstel

Door ontwikkelingen als digitalisering en de toenemende rol van IT binnen een bedrijf komt er steeds meer druk op de IT helpdesk/servicedesk te liggen. Om de ervaring van de IT-dienstverlening te optimaliseren, dienen de medewerkers van de IT helpdesk/servicedesk optimaal voorbereid en opgeleid te zijn voor de werkzaamheden.

Binnen de IT-afdeling van een organisatie is er een belangrijke rol weggelegd voor de helpdesk/servicedesk. Door ontwikkelingen als digitalisering en de toenemende rol van IT binnen een bedrijf komt er steeds meer druk op de IT helpdesk/servicedesk te liggen. Om de ervaring van de IT-dienstverlening te optimaliseren, dienen de medewerkers van de IT helpdesk/servicedesk o…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

TOT 60% KORTING BIJ GROEPSTRAININGEN
Neem contact op voor een vrijblijvend trainingsvoorstel

Door ontwikkelingen als digitalisering en de toenemende rol van IT binnen een bedrijf komt er steeds meer druk op de IT helpdesk/servicedesk te liggen. Om de ervaring van de IT-dienstverlening te optimaliseren, dienen de medewerkers van de IT helpdesk/servicedesk optimaal voorbereid en opgeleid te zijn voor de werkzaamheden.

Binnen de IT-afdeling van een organisatie is er een belangrijke rol weggelegd voor de helpdesk/servicedesk. Door ontwikkelingen als digitalisering en de toenemende rol van IT binnen een bedrijf komt er steeds meer druk op de IT helpdesk/servicedesk te liggen. Om de ervaring van de IT-dienstverlening te optimaliseren, dienen de medewerkers van de IT helpdesk/servicedesk optimaal voorbereid en opgeleid te zijn voor de werkzaamheden. Medewerkers van de IT helpdesk/servicedesk zijn immers het eerste aanspreekpunt bij IT gerelateerde problemen. De training IT Helpdesk/Servicedesk zorgt ervoor dat medewerkers leren om professioneel te communiceren en functioneren.

De training IT Helpdesk/Servicedesk is bedoeld voor medewerkers op de IT helpdesk/servicedesk, die graag willen leren hoe ze de werkzaamheden op de IT helpdesk/servicedesk professioneel kunnen uitvoeren.

ExplainiT hanteert de volgende standaard onderwerpen voor de IT Helpdesk/Servicedesk training. Sluit dit niet volledig aan bij je wensen en behoeften? De ervaren trainingsadviseurs van ExplainiT ontwikkelen graag in samenspraak met jou een trainingsprogramma op basis van je praktijksituatie met als doel een optimaal leerrendement.
(Non)-verbale communicatie

Telefoon
Praktijk
Lichaamstaal
Stemgebruik

Proactief gesprekken voeren

Initiatief houden
Problemen uitvragen
Oplossingen aandragen
Positiviteit uitstralen

Gedrag van de klant

Interne klanten
Externe klanten
Type klanten
Weerstand & agressie

Registratie

Informatie rapporteren
Incidenten administreren
Overzicht houden

Klantperceptie

Misverstanden tussen IT’ers en non-IT’ers
Verschillen IT’ers & non-IT’ers
Als IT’er omgaan met non-IT’ers
Irritaties voorkomen

Voorafgaand aan de training IT Helpdesk/Servicedesk vindt een intake plaats. Tijdens de intake worden je persoonlijke leerdoelen in kaart gebracht. Hierdoor is het voor ExplainiT mogelijk om een perfect afgestemde training IT Helpdesk/Servicedesk te verzorgen. Onder leiding van een ervaren trainer leer je professionele gesprekken voeren met klanten. Door de toevoeging van rollenspelen vindt de training interactief en praktijkgericht plaats. Er is voldoende ruimte voor eigen inbreng om de training meer gericht op je eigen organisatie en praktijksituatie te maken.

In de training IT Helpdesk/Servicedesk leer je als medewerker de IT-dienstverlening van de helpdesk/servicedesk op professionele wijze uit te voeren. Je ontdekt hoe non-IT’ers tegen een IT probleem aankijken en hoe je hier adequaat op in kunt spelen. Deelnemers van de training IT Helpdesk/Servicedesk zullen optimaal in staat zijn om vragen van medewerkers, klanten en externe partijen te kunnen beantwoorden. Dit zorgt voor hoge (klant)tevredenheid en een efficiënt werkproces.

Als je de gehele training IT Helpdesk/Servicedesk hebt gevolgd, ontvang je na afloop het officiële ExplainiT certificaat “IT Helpdesk/Servicedesk”.

10
Gemiddeld cijfer voor IT Helpdesk / Servicedesk
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar
Alwin de Vries
IT Helpdesk Medewerker
10
IT Helpdesk / Servicedesk

"De 1 op 1 training IT Helpdesk/Servicedesk gegeven door een ervaren trainer was een zeer praktische training. Ik heb veel tips gekregen en de communicatie was prettig. Het was een zeer leerzame training en de trainer was een erg fijne gesprekspartner." - 12-03-2020 10:55

"De 1 op 1 training IT Helpdesk/Servicedesk gegeven door een ervaren trainer was een zeer praktische training. Ik heb veel tips gekregen en d… alles lezen - 12-03-2020 10:55

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.