IT Helpdesk & Servicedesk
- Tijdsduur
- Locatie
- Op locatie
- Startdatum en plaats
Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Automatisering & ICT/IT.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Automatisering & ICT/IT.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #3 in Automatisering & ICT/IT.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Automatisering & ICT/IT en #3 in HR.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020."De 1 op 1 training IT Helpdesk/Servicedesk gegeven door een ervaren trainer was een zeer praktische training. Ik heb veel tips gekregen en de communicatie was prettig. Het was een zeer leerzame training en de trainer was een erg fijne gesprekspartner." - 12-03-2020 10:55
"De 1 op 1 training IT Helpdesk/Servicedesk gegeven door een ervaren trainer was een zeer praktische training. Ik heb veel tips gekregen en d… alles lezen - 12-03-2020 10:55
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 2 jan. 2025 tot 9 jan. 2025Toon rooster event 2 januari 2025, 09:30-16:30, Amsterdam event 9 januari 2025, 09:30-16:30, Amsterdam |
placeArnhem 2 jan. 2025 tot 9 jan. 2025Toon rooster event 2 januari 2025, 09:30-16:30, Arnhem event 9 januari 2025, 09:30-16:30, Arnhem |
placeDen Haag 2 jan. 2025 tot 9 jan. 2025Toon rooster event 2 januari 2025, 09:30-16:30, Den Haag event 9 januari 2025, 09:30-16:30, Den Haag |
placeEindhoven 2 jan. 2025 tot 9 jan. 2025Toon rooster event 2 januari 2025, 09:30-16:30, Eindhoven event 9 januari 2025, 09:30-16:30, Eindhoven |
placeGroningen 2 jan. 2025 tot 9 jan. 2025Toon rooster event 2 januari 2025, 09:30-16:30, Groningen event 9 januari 2025, 09:30-16:30, Groningen |
placeHengelo 2 jan. 2025 tot 9 jan. 2025Toon rooster event 2 januari 2025, 09:30-16:30, Hengelo event 9 januari 2025, 09:30-16:30, Hengelo |
placeRotterdam 2 jan. 2025 tot 9 jan. 2025Toon rooster event 2 januari 2025, 09:30-16:30, Rotterdam event 9 januari 2025, 09:30-16:30, Rotterdam |
placeUtrecht 2 jan. 2025 tot 9 jan. 2025Toon rooster event 2 januari 2025, 09:30-16:30, Utrecht event 9 januari 2025, 09:30-16:30, Utrecht |
placeZwolle 2 jan. 2025 tot 9 jan. 2025Toon rooster event 2 januari 2025, 09:30-16:30, Zwolle event 9 januari 2025, 09:30-16:30, Zwolle |
placeAmsterdam 27 jan. 2025 tot 3 feb. 2025Toon rooster event 27 januari 2025, 09:30-16:30, Amsterdam event 3 februari 2025, 09:30-16:30, Amsterdam |
placeArnhem 27 jan. 2025 tot 3 feb. 2025Toon rooster event 27 januari 2025, 09:30-16:30, Arnhem event 3 februari 2025, 09:30-16:30, Arnhem |
placeDen Haag 27 jan. 2025 tot 3 feb. 2025Toon rooster event 27 januari 2025, 09:30-16:30, Den Haag event 3 februari 2025, 09:30-16:30, Den Haag |
placeEindhoven 27 jan. 2025 tot 3 feb. 2025Toon rooster event 27 januari 2025, 09:30-16:30, Eindhoven event 3 februari 2025, 09:30-16:30, Eindhoven |
placeGroningen 27 jan. 2025 tot 3 feb. 2025Toon rooster event 27 januari 2025, 09:30-16:30, Groningen event 3 februari 2025, 09:30-16:30, Groningen |
placeHengelo 27 jan. 2025 tot 3 feb. 2025Toon rooster event 27 januari 2025, 09:30-16:30, Hengelo event 3 februari 2025, 09:30-16:30, Hengelo |
placeRotterdam 27 jan. 2025 tot 3 feb. 2025Toon rooster event 27 januari 2025, 09:30-16:30, Rotterdam event 3 februari 2025, 09:30-16:30, Rotterdam |
placeUtrecht 27 jan. 2025 tot 3 feb. 2025Toon rooster event 27 januari 2025, 09:30-16:30, Utrecht event 3 februari 2025, 09:30-16:30, Utrecht |
placeZwolle 27 jan. 2025 tot 3 feb. 2025Toon rooster event 27 januari 2025, 09:30-16:30, Zwolle event 3 februari 2025, 09:30-16:30, Zwolle |
placeAmsterdam 27 feb. 2025 tot 6 mrt. 2025Toon rooster event 27 februari 2025, 09:30-16:30, Amsterdam event 6 maart 2025, 09:30-16:30, Amsterdam |
placeArnhem 27 feb. 2025 tot 6 mrt. 2025Toon rooster event 27 februari 2025, 09:30-16:30, Arnhem event 6 maart 2025, 09:30-16:30, Arnhem |
Beschrijving
In de training IT Helpdesk & Servicedesk leer je om als medewerker van de helpdesk of servicedesk professioneel te communiceren met (interne) klanten. Je ontdekt bijvoorbeeld hoe non-IT’ers tegen IT-problemen aankijken en hoe je hier als medewerker adequaat op inspeelt.Doelgroep
De training IT Helpdesk & Servicedesk is geschikt voor medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het oplossen van IT-problemen.
Resultaat
Na afloop van deze training:
- Voer je IT-dienstverlening op een professionele wijze uit.
- Weet je hoe je om moet gaan met non-IT’ers.
- Speel je adequaat in op IT-problemen.
- Ben je in staat om vragen optimaal te beantwoorden.
- Verhoog je de klanttevredenheid.
Voorkennis
Deelname aan…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Doelgroep
De training IT Helpdesk & Servicedesk is geschikt voor medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het oplossen van IT-problemen.
Resultaat
Na afloop van deze training:
- Voer je IT-dienstverlening op een professionele wijze uit.
- Weet je hoe je om moet gaan met non-IT’ers.
- Speel je adequaat in op IT-problemen.
- Ben je in staat om vragen optimaal te beantwoorden.
- Verhoog je de klanttevredenheid.
Voorkennis
Deelname aan deze training vereist geen specifieke voorkennis.
Programma
Het onderstaande programma bevat de standaard onderwerpen voor deze training. Als maatwerk en incompany specialist passen we het programma graag aan op basis van de leerbehoeften.
(Non)-verbale communicatie
- Telefoon
- Praktijk
- Lichaamstaal
- Stemgebruik
Proactief gesprekken voeren
- Initiatief houden
- Problemen uitvragen
- Oplossingen aandragen
- Positiviteit uitstralen
Gedrag van de klant
- Interne klanten
- Externe klanten
- Type klanten
- Weerstand & agressie
Registratie
- Informatie rapporteren
- Incidenten administreren
- Overzicht houden
Klantperceptie
- Misverstanden tussen IT’ers en non-IT’ers
- Verschillen IT’ers & non-IT’ers
- Als IT’er omgaan met non-IT’ers
- Irritaties voorkomen
Leermateriaal
Bij het volgen van deze training krijg je de beschikking over naslagwerk dat is ontwikkeld door specialisten. In het naslagwerk vind je een overzicht van de theorie, praktijkoefeningen en examenvragen (indien relevant).
Certificering
Na het afronden van deze training ontvang je het officiële ExplainiT certificaat ‘IT Helpdesk & Servicedesk’.
Aanpak
Voor onze aanpak maken we onderscheid tussen een open-inschrijving, incompany training en een gebruikersadoptie traject. De aanpak in de praktijk stemmen onze ervaren adviseurs, consultants en trainers samen met je af.
Incompany & Maatwerk
Deze training wordt ook verzorgd als een incompany en maatwerk training. Bij incompany en maatwerk trainingen doen we alles in samenspraak. Samen met jou worden behoeften geïnventariseerd, doelstellingen geformuleerd, programma's opgesteld en resultaat afspraken gemaakt.
"De 1 op 1 training IT Helpdesk/Servicedesk gegeven door een ervaren trainer was een zeer praktische training. Ik heb veel tips gekregen en de communicatie was prettig. Het was een zeer leerzame training en de trainer was een erg fijne gesprekspartner." - 12-03-2020 10:55
"De 1 op 1 training IT Helpdesk/Servicedesk gegeven door een ervaren trainer was een zeer praktische training. Ik heb veel tips gekregen en d… alles lezen - 12-03-2020 10:55
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.