ITIL® Lifecycle Service Operation

Niveau
Tijdsduur

ITIL® Lifecycle Service Operation

KPN Consulting
Logo van KPN Consulting
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 KPN Consulting heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 4 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

In deze driedaagse training wordt de Lifecycle Service Operation behandeld.

Na afloop van deze training bent u beter in staat: - De Service Lifecycle en de bijbehorende processen binnen de Service Operation Lifecycle te beschrijven - De benodigde Management capabilities van de Service Operation te herkennen voor het leveren van dienstverlening in een organisatie - De bijdrage van Service Operation aan de Service Lifecycle te verklaren - Een uitgebreide beschrijving van de principes functies en activiteiten te geven van Service Operation en de technologische- en implementatie voorwaarden te kennen. - De Service Operations principes beschreven in de ITIL Service Management Practices Core Publ…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL Overzicht, Projectmanagement, ITIL Service Manager, ITIL Practitioner en ITIL Foundation.

In deze driedaagse training wordt de Lifecycle Service Operation behandeld.

Na afloop van deze training bent u beter in staat: - De Service Lifecycle en de bijbehorende processen binnen de Service Operation Lifecycle te beschrijven - De benodigde Management capabilities van de Service Operation te herkennen voor het leveren van dienstverlening in een organisatie - De bijdrage van Service Operation aan de Service Lifecycle te verklaren - Een uitgebreide beschrijving van de principes functies en activiteiten te geven van Service Operation en de technologische- en implementatie voorwaarden te kennen. - De Service Operations principes beschreven in de ITIL Service Management Practices Core Publication: Service Operation te herkennen in de eigen organisatie - Het doel en de toegevoegde waarde van Service Operation voor de business te doorzien en de bijbehorende investeringen inzichtelijk te maken.

De theorie wordt toegepast in een aantal gerelateerde opdrachten zodat de concepten concreet worden gemaakt. De training behandelt de Lifecycle Service Operation zoals gedocumenteerd in het Service Operation boek welke ÈÈn van de ITILÆ Service Management Practices Core Publication is. In deze training worden de volgende onderwerpen behandeld: - Introductie van de Service Operation - Principes - Processen - Functies - Activiteiten binnen de Service Operation van de Lifecycle - Technologische overwegingen - Implementatie overwegingen

Voorkennis:

Voor deze training heeft u het ITIL v3 Foundation examen behaald of ITILÆ v3 Foundation bridge examen. U heeft enige jaren werkervaring in operations of beheer.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.