Account Management voor Professionals

Niveau
Tijdsduur
Trainers
David MooijaartJeroen Wilmink
Logo van HSAprogram
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,5 HSAprogram heeft een gemiddelde beoordeling van 9,5 (uit 48 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

HSAprogram biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Utrecht

Beschrijving

Professionals met alleen maar interesse in account management kunnen deelnemen aan dag 4 van het human sales programma.

Vooraf wordt een assessment afgenomen en vindt een telefonische intake plaats. Over de vierde en laatste module:

Je leert wat account management is en waarom het ten alle tijden op de eerste plaats hoort te staan. We onderzoeken welke klanten jij onder jouw beheer hebt en hoe je jouw klantenset het best beheert. Je leert wat het in de praktijk betekent dat bij account management het bouwen van nieuwe relaties, onderhouden en verder ontwikkelen van bestaande relaties centraal staat. Daarbij wordt extra aandacht besteed aan het onderkennen van het belang van ambassadeurs vo…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Accountmanagement, NIMA A Sales, NIMA B Sales, Relatiemanagement en Buitendienst verkoop.

Professionals met alleen maar interesse in account management kunnen deelnemen aan dag 4 van het human sales programma.

Vooraf wordt een assessment afgenomen en vindt een telefonische intake plaats. Over de vierde en laatste module:

Je leert wat account management is en waarom het ten alle tijden op de eerste plaats hoort te staan. We onderzoeken welke klanten jij onder jouw beheer hebt en hoe je jouw klantenset het best beheert. Je leert wat het in de praktijk betekent dat bij account management het bouwen van nieuwe relaties, onderhouden en verder ontwikkelen van bestaande relaties centraal staat. Daarbij wordt extra aandacht besteed aan het onderkennen van het belang van ambassadeurs voor jouw verkoop effectiviteit bij de bestaande klant en voor jouw persoonlijke netwerk. Vanwege het langdurige karakter van deze relaties onderzoeken we ook hoe je conflicten voorkomt en managed. De dag wordt afgesloten met een sales presentatie waarbij je voor een bestaande klant een sales pitch geeft voor een nieuwe oplossing. De trainer(s) en aanwezige collega-deelnemers zullen je feedback geven.

Aan het einde van de dag onderken je het belang van bestaande accounts en ben je bekend met aanpakken die je ondersteunen bestaande klanten tevreden te houden en verder uit te bouwen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
David Mooijaart - ¨I go where we sell¨
David Mooijaart
¨I go where we sell¨
9,4
Jeroen Wilmink - Verkoop is fun & mindset is key!
Jeroen Wilmink
Verkoop is fun & mindset is key!
9,8

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met HSAprogram, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.