Klantgerichtheid

Type product
Tijdsduur

Klantgerichtheid

SalesSucces
Logo van SalesSucces

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

De training klantgerichtheid helpt uw mensen om klanten beter te begrijpen en daarom effectiever om te gaan met uw klanten. Stilstaan bij je eigen gedrag en hoe dit de klant beïnvloedt vormt hier de basis. Ze leren echte empathie gebruiken en meedenken met de klant om win-win situaties te creëeren. Uw mensen krijgen meer plezier in hun werk terwijl uw klanten uw organisatie beter waarderen. Kortom, ze maken van tevreden klanten loyale klanten, en wie wil dat nou niet?

De onderwerpen die aan bod kunnen komen tijdens deze training zijn:

  • De formule voor een positieve klantervaring
  • Communicatie en gedrag
  • Klantgericht denken en doen
  • Empathisch en projectief gedrag
  • Vraagtechnieken
  • Omgaan …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

De training klantgerichtheid helpt uw mensen om klanten beter te begrijpen en daarom effectiever om te gaan met uw klanten. Stilstaan bij je eigen gedrag en hoe dit de klant beïnvloedt vormt hier de basis. Ze leren echte empathie gebruiken en meedenken met de klant om win-win situaties te creëeren. Uw mensen krijgen meer plezier in hun werk terwijl uw klanten uw organisatie beter waarderen. Kortom, ze maken van tevreden klanten loyale klanten, en wie wil dat nou niet?

De onderwerpen die aan bod kunnen komen tijdens deze training zijn:

  • De formule voor een positieve klantervaring
  • Communicatie en gedrag
  • Klantgericht denken en doen
  • Empathisch en projectief gedrag
  • Vraagtechnieken
  • Omgaan met lastige situaties & weerstand
  • De verwachtingen van de klant managen
  • de kracht van de non-verbale communicatie
  • Onze eigen belemmerende overtuiging doorbreken
  • Wat beïnvloedt ons gedrag & kiezen voor effectief gedrag
  • Een positieve mindset – hoe doe je dat?
  • etc.
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.