De winst van luisteren
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Tijdens de tweedaagse training willen wij u graag laten ontdekken wat luisteren voor uw (werkzame) leven kan betekenen. Of u nu in de zorg werkt, of bijvoorbeeld in het onderwijs: Iedereen kan beter leren luisteren.
Voor wie is deze training?
De training is bedoeld voor mensen bij wie een goede communicatie , verbinding en empathie essentiële onderdelen van hun werk zijn. Kortom doet u mensenwerk? Dan is deze training voor u.
De winst van luisteren
De stappen waarmee u uw luisteren kunt verbeteren, zijn redelijk eenvoudig. U moet echter niet vergeten dat iets niet noodzakelijkerwijs gemakkelijk is omdat het eenvoudig is. De uitdaging bijft om u te concentreren op de voordelen van het v…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Tijdens de tweedaagse training willen wij u graag laten ontdekken wat luisteren voor uw (werkzame) leven kan betekenen. Of u nu in de zorg werkt, of bijvoorbeeld in het onderwijs: Iedereen kan beter leren luisteren.
Voor wie is deze training?
De training is bedoeld voor mensen bij wie een goede communicatie , verbinding en empathie essentiële onderdelen van hun werk zijn. Kortom doet u mensenwerk? Dan is deze training voor u.
De winst van luisteren
De stappen waarmee u uw luisteren kunt verbeteren, zijn redelijk eenvoudig. U moet echter niet vergeten dat iets niet noodzakelijkerwijs gemakkelijk is omdat het eenvoudig is. De uitdaging bijft om u te concentreren op de voordelen van het verbeteren van uw luistertechniek, en steeds een stap verder te komen.
Wij beloven dat u in de tweedaagse training de kracht van luisteren in diepe essentie ervaart, ondersteund door theorie en praktijk! Als u de grondregels en de luistertips die wij u geven goed bestudeert en vooral toepast, beloven wij u dat u meer verbinding zult ervaren met de mensen om u heen. Het zal uw leven verrijken.
Na afloop van deze training:
- kunt u werken met het HURIER model en daardoor echt een verschil maken in contact met de ander
- weet u wat uw luistertype is
- kent u uw valkuilen tijdens het luisteren
- herkent u non verbale signalen
- snapt u het belang van empathie bij luisteren
- heeft u meer vaardigheden, die u situatiespecifiek kunt inzetten
- weet u de echte betekenis van de uitdrukking “wees een OEN en laat OMA thuis”
- en nog veel meer.
Om u persoonlijk verder te helpen met luisteren, bieden wij na afloop van de training een persoonlijk ‘coachingsgesprek’ aan van anderhalf uur in Amsterdam of Breda. In dit gesprek worden de resultaten van de training besproken en worden tips en handreikingen geboden die specifiek voor u geschikt zijn.
De training is een investering. Daarom houden wij met alle kandidaten een intakegesprek vooraf. Zodat we de training optimaal kunnen afstemmen op de behoeften van u en de andere cursisten.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.