Koen Faber

Koen Faber

'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'

9,5
Gemiddeld cijfer voor Koen Faber
Gebaseerd op 222 ervaringen Bekijk alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Gerard Van Dorresteijn
Accountmanager
10
Sales training: Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Verkoopgesprek / Verkooptraining

"De training wordt bij ons gegeven op het kantoor in Amersfoort. De trainer heeft zich goed ingeleefd in onze tak van sport. Hij is enthousiast en leeft zich in in de deelnemers in de groep." - 05-03-2020 14:59

"De training wordt bij ons gegeven op het kantoor in Amersfoort. De trainer heeft zich goed ingeleefd in onze tak van sport. Hij is enthousia… alles lezen - 05-03-2020 14:59


Koen neemt met zijn kennis, toegankelijkheid en humor elke relatie mee ‘op reis’ naar een structurele verbetering van de vaardigheden en de resultaten. Service, klantgerichtheid en klantbeleving staan daarbij altijd centraal. Door zijn opleiding aan de Hotelschool, zijn hospitality-ervaring en werkervaring in het buitenland weet hij als geen ander dat goed getrainde medewerkers essentieel zijn voor het behalen van de resultaten. Elke organisatie en iedere klant is uniek en verdient daarom een persoonlijke benadering. En deze persoonlijke benadering is Koen op het lijf geschreven!

9,5
Gemiddeld cijfer voor Koen Faber
Gebaseerd op 222 ervaringen
starstarstarstarstar
Gerard Van Dorresteijn
Accountmanager
10
Sales training: Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Verkoopgesprek / Verkooptraining

"De training wordt bij ons gegeven op het kantoor in Amersfoort. De trainer heeft zich goed ingeleefd in onze tak van sport. Hij is enthousiast en leeft zich in in de deelnemers in de groep." - 05-03-2020 14:59

"De training wordt bij ons gegeven op het kantoor in Amersfoort. De trainer heeft zich goed ingeleefd in onze tak van sport. Hij is enthousia… alles lezen - 05-03-2020 14:59

starstarstarstarstar
Rogier Spierenburg
Am
10
Sales training: Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Verkoopgesprek / Verkooptraining

"De training werd verzorgd op ons kantoor van de Rabobank. De lunch smaakte prima en onze trainer deed ook zijn best. Koen bedankt en tot ff volgende cursusdag. Hopelijk hebben we dan ook beter weer." - 05-03-2020 14:58

"De training werd verzorgd op ons kantoor van de Rabobank. De lunch smaakte prima en onze trainer deed ook zijn best. Koen bedankt en tot ff … alles lezen - 05-03-2020 14:58

starstarstarstarstar
Erik Koelewijn
Accountmanager mkb
10
Sales training: Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Verkoopgesprek / Verkooptraining

"De training was bij ons kanyoor in amersfoort. De trainging was fijn en koen legt hey helder uiy. Al met al een goede dag waar ik wel wat aan heb gehad. Ga zo door Koen" - 05-03-2020 14:57

"De training was bij ons kanyoor in amersfoort. De trainging was fijn en koen legt hey helder uiy. Al met al een goede dag waar ik wel wat aa… alles lezen - 05-03-2020 14:57

starstarstarstarstar_border
Reinhold Thode
AML analist
8
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Al met al was een het een leuke, interessante en goede training die was gegeven in Zeist door de Rabobank aangeboden door coach en result en de trainer genaamd Koen Faber " - 12-11-2019 14:27

"Al met al was een het een leuke, interessante en goede training die was gegeven in Zeist door de Rabobank aangeboden door coach en result en… alles lezen - 12-11-2019 14:27

starstarstarstarstar
Luuk Bierman
analyst AML
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"De Training heeft plaats gevonden bij ons op het kantoor in Zeist. Koen nam ons mee door de cursus met veel energie en plezier. Al met wal hebben we veel geleerd en tussendoor ook gelachen om de praktijkvoorbeelden. Het is een goed handvat voor de toekomst! " - 12-11-2019 14:24

"De Training heeft plaats gevonden bij ons op het kantoor in Zeist. Koen nam ons mee door de cursus met veel energie en plezier. Al met wal h… alles lezen - 12-11-2019 14:24

Linda Zandvliet
starstarstarstarstar
Linda Zandvliet
Transactie monitoring analist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Training vond plaats op kantoor in Zeist. Training is goed gegeven,stof is goed te volgen en duidelijk. Koen is erg enthousiast en prettig in de omgang. Fijne training, leuke inhoud en oefeningen. " - 12-11-2019 14:23

"Training vond plaats op kantoor in Zeist. Training is goed gegeven,stof is goed te volgen en duidelijk. Koen is erg enthousiast en prettig i… alles lezen - 12-11-2019 14:23

starstarstarstarstar_half
Irena Vieira
Compliance Analyst
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Het was prettig dat de training op locatie werd gegeven. De trainer was heel enthousiast en kon de stof goed overbrengen. Genoeg pauzemomenten. Ik vind rollenspellen normaal vreselijk, maar ook daar ging Koen goed mee om. Ik hield er een goed gevoel aan over. " - 12-11-2019 14:23

"Het was prettig dat de training op locatie werd gegeven. De trainer was heel enthousiast en kon de stof goed overbrengen. Genoeg pauzemoment… alles lezen - 12-11-2019 14:23

starstarstarstarstar
Maarten van der Meijden
AML analist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Super interessant. Bij de Rabobank in Zeist een dag training gehad. De training was erg interesse actief en gedurende de training heb ik verschillende technieken geleerd m.b.t. het benaderen van klanten. Het was erg leerzaam. Waarvoor dank!" - 12-11-2019 14:22

"Super interessant. Bij de Rabobank in Zeist een dag training gehad. De training was erg interesse actief en gedurende de training heb ik ver… alles lezen - 12-11-2019 14:22

Raymond van den Heuvel
starstarstarstarstar
Raymond van den Heuvel
Sales Manager
10
Sales training: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Relatiemanagement / Acquisitie / Klantgerichtheid

"Een zeer enerverende ervaring waarin de coach perfect de aandachtspunten bloot legt en hier ook je persoonlijk op traint. Ik vind het fantastisch om zo een betere verkoper te worden. Ik zou een dergelijke training absoluut iedereen aanraden." - 10-10-2019 14:52

"Een zeer enerverende ervaring waarin de coach perfect de aandachtspunten bloot legt en hier ook je persoonlijk op traint. Ik vind het fantas… alles lezen - 10-10-2019 14:52

Roel Thijssen
starstarstarstarstar_border
Roel Thijssen
Sales Manager
8
Sales training: Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Verkoopgesprek / Verkooptraining

"Zeer inspirerende training gegeven door een vaardige en kundige Koen die zijn enthousiasme direct over weet te brengen op zijn toehoorders. Al met al een training die ik zeker zou aanbevelen." - 10-10-2019 14:51

"Zeer inspirerende training gegeven door een vaardige en kundige Koen die zijn enthousiasme direct over weet te brengen op zijn toehoorders. … alles lezen - 10-10-2019 14:51

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.