Gastvrijheids training
Beschrijving
Onze trainingen bestaan allemaal uit een theorie gedeelte en een praktijk gedeelte. De gastvrijheids training is opgezet als een basis training waarin kan worden ingespeeld op specifieke wensen van de opdrachtgever en het personeel.
Deze training bestaat in ieder geval uit:
- 1 trainingsavond met theorie
- 2 á 3 dagdelen met praktijk training (on the job coaching)
Ter voorbereiding op de gastvrijheid training zal een van onze mysterie guests zelf langskomen om eventuele aandachtspunten te noteren. Ook wordt van elke deelnemer verwacht dat hij of zij aangeeft wat zijn of haar leerdoelen zijn. Samen zullen deze aspecten de trainingsinhoud bepalen en hierop zal ook de nadruk worden gelegd in d…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Onze trainingen bestaan allemaal uit een theorie gedeelte en een praktijk gedeelte. De gastvrijheids training is opgezet als een basis training waarin kan worden ingespeeld op specifieke wensen van de opdrachtgever en het personeel.
Deze training bestaat in ieder geval uit:
- 1 trainingsavond met theorie
- 2 á 3 dagdelen met praktijk training (on the job
coaching)
Ter voorbereiding op de gastvrijheid training zal een van onze mysterie guests zelf langskomen om eventuele aandachtspunten te noteren. Ook wordt van elke deelnemer verwacht dat hij of zij aangeeft wat zijn of haar leerdoelen zijn. Samen zullen deze aspecten de trainingsinhoud bepalen en hierop zal ook de nadruk worden gelegd in de praktijk trainingen.
Het resultaat van deze training zal worden teruggezien in een hogere customer return rate, beter begrip voor de werkzaamheden, meer werkplezier, betere efficiëntie, betere service en natuurlijk als uiteindelijk doel een betere omzet. Deze training is het begin van een stabiel horecabedrijf waarin personeel zich maximaal geeft en de gasten dit op waarde weten te schatten.
Neem voor meer informatie en wensen direct vrijblijvend contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
4YourCrew
Neem vrijblijvend contact op voor een eerste kennismaking.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.