Gastvrijheids training

Type product
Tijdsduur
Logo van 4YourCrew

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Onze trainingen bestaan allemaal uit een theorie gedeelte en een praktijk gedeelte. De gastvrijheids training is opgezet als een basis training waarin kan worden ingespeeld op specifieke wensen van de opdrachtgever en het personeel.

Deze training bestaat in ieder geval uit:
- 1 trainingsavond met theorie
- 2 á 3 dagdelen met praktijk training (on the job coaching) 

Ter voorbereiding op de gastvrijheid training zal een van onze mysterie guests zelf langskomen om eventuele aandachtspunten te noteren. Ook wordt van elke deelnemer verwacht dat hij of zij aangeeft wat zijn of haar leerdoelen zijn. Samen zullen deze aspecten de trainingsinhoud bepalen en hierop zal ook de nadruk worden gelegd in d…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Communiceren, Accountmanagement, Contractmanagement en Klantvriendelijkheid.

Onze trainingen bestaan allemaal uit een theorie gedeelte en een praktijk gedeelte. De gastvrijheids training is opgezet als een basis training waarin kan worden ingespeeld op specifieke wensen van de opdrachtgever en het personeel.

Deze training bestaat in ieder geval uit:
- 1 trainingsavond met theorie
- 2 á 3 dagdelen met praktijk training (on the job coaching) 

Ter voorbereiding op de gastvrijheid training zal een van onze mysterie guests zelf langskomen om eventuele aandachtspunten te noteren. Ook wordt van elke deelnemer verwacht dat hij of zij aangeeft wat zijn of haar leerdoelen zijn. Samen zullen deze aspecten de trainingsinhoud bepalen en hierop zal ook de nadruk worden gelegd in de praktijk trainingen. 

Het resultaat van deze training zal worden teruggezien in een hogere customer return rate, beter begrip voor de werkzaamheden, meer werkplezier, betere efficiëntie, betere service en natuurlijk als uiteindelijk doel een betere omzet. Deze training is het begin van een stabiel horecabedrijf waarin personeel zich maximaal geeft en de gasten dit op waarde weten te schatten. 

Neem voor meer informatie en wensen direct vrijblijvend contact met ons op.  

Met vriendelijke groet,

4YourCrew

Neem vrijblijvend contact op voor een eerste kennismaking.

Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.