Klantgericht werken en klanttevredenheid

Niveau
Totale lesduur
Startdatum en plaats
Logo van Learnit Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 Learnit Training heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 344 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,8
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht werken en klanttevredenheid
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
A. van Haren, Sociaal Economische Raad
8,8
Klantgericht werken en klanttevredenheid

"De interactie met de cursisten was erg goed! Goede docent met vakkennis en een duidelijke manier van uitleggen. Het les tempo en de afwisseling tussen theorie en praktijk was erg goed. " - 18-12-2008 14:30

"De interactie met de cursisten was erg goed! Goede docent met vakkennis en een duidelijke manier van uitleggen. Het les tempo en de afwissel… alles lezen - 18-12-2008 14:30

Startdata en plaatsen

Alkmaar
23 jul. 2018 tot 6 aug. 2018
Den Haag
23 jul. 2018 tot 6 aug. 2018
Rotterdam
23 jul. 2018 tot 6 aug. 2018
Den Bosch
27 jul. 2018 tot 10 aug. 2018
Tilburg
27 jul. 2018 tot 10 aug. 2018
Arnhem
1 aug. 2018 tot 15 aug. 2018
Groningen
1 aug. 2018 tot 15 aug. 2018
Utrecht
1 aug. 2018 tot 15 aug. 2018
Apeldoorn
6 aug. 2018 tot 20 aug. 2018
Amsterdam
13 aug. 2018 tot 27 aug. 2018
Heerenveen
13 aug. 2018 tot 27 aug. 2018
Zwolle
13 aug. 2018 tot 27 aug. 2018
Maastricht
16 aug. 2018 tot 30 aug. 2018
Nijmegen
16 aug. 2018 tot 30 aug. 2018
Den Haag
21 aug. 2018 tot 4 sep. 2018
Eindhoven
21 aug. 2018 tot 4 sep. 2018
Rotterdam
21 aug. 2018 tot 4 sep. 2018
Breda
27 aug. 2018 tot 10 sep. 2018
Enschede
27 aug. 2018 tot 10 sep. 2018
Amersfoort
31 aug. 2018 tot 14 sep. 2018
Groningen
31 aug. 2018 tot 14 sep. 2018
Utrecht
31 aug. 2018 tot 14 sep. 2018
check_circle Start gegarandeerd
Leiden
5 sep. 2018 tot 19 sep. 2018
Alkmaar
10 sep. 2018 tot 24 sep. 2018
Amsterdam
10 sep. 2018 tot 24 sep. 2018
Zwolle
10 sep. 2018 tot 24 sep. 2018
Den Bosch
17 sep. 2018 tot 1 okt. 2018
Arnhem
20 sep. 2018 tot 4 okt. 2018
Den Haag
20 sep. 2018 tot 4 okt. 2018
Rotterdam
20 sep. 2018 tot 4 okt. 2018
Heerenveen
25 sep. 2018 tot 9 okt. 2018
Groningen
1 okt. 2018 tot 15 okt. 2018
Nijmegen
1 okt. 2018 tot 15 okt. 2018
Utrecht
1 okt. 2018 tot 15 okt. 2018
Maastricht
5 okt. 2018 tot 19 okt. 2018
Amsterdam
10 okt. 2018 tot 24 okt. 2018
Eindhoven
10 okt. 2018 tot 24 okt. 2018
Zwolle
10 okt. 2018 tot 24 okt. 2018
Breda
15 okt. 2018 tot 29 okt. 2018
Amersfoort
22 okt. 2018 tot 5 nov. 2018
Den Haag
22 okt. 2018 tot 5 nov. 2018
Rotterdam
22 okt. 2018 tot 5 nov. 2018
Alkmaar
25 okt. 2018 tot 8 nov. 2018
Den Bosch
30 okt. 2018 tot 13 nov. 2018
Groningen
30 okt. 2018 tot 13 nov. 2018
Utrecht
30 okt. 2018 tot 13 nov. 2018
Arnhem
5 nov. 2018 tot 19 nov. 2018
Amsterdam
9 nov. 2018 tot 23 nov. 2018
Heerenveen
9 nov. 2018 tot 23 nov. 2018
Zwolle
9 nov. 2018 tot 23 nov. 2018
Nijmegen
14 nov. 2018 tot 28 nov. 2018
Den Haag
19 nov. 2018 tot 3 dec. 2018
Maastricht
19 nov. 2018 tot 3 dec. 2018
Rotterdam
19 nov. 2018 tot 3 dec. 2018
Eindhoven
26 nov. 2018 tot 10 dec. 2018
Breda
29 nov. 2018 tot 13 dec. 2018
Groningen
29 nov. 2018 tot 13 dec. 2018
Utrecht
29 nov. 2018 tot 13 dec. 2018
Amersfoort
4 dec. 2018 tot 18 dec. 2018
Alkmaar
10 dec. 2018 tot 24 dec. 2018
Amsterdam
10 dec. 2018 tot 24 dec. 2018
Zwolle
10 dec. 2018 tot 24 dec. 2018
Den Bosch
14 dec. 2018 tot 28 dec. 2018
Arnhem
19 dec. 2018 tot 2 jan. 2019
Den Haag
19 dec. 2018 tot 2 jan. 2019
Rotterdam
19 dec. 2018 tot 2 jan. 2019
Heerenveen
24 dec. 2018 tot 7 jan. 2019
Groningen
2 jan. 2019 tot 16 jan. 2019
Nijmegen
2 jan. 2019 tot 16 jan. 2019
Utrecht
2 jan. 2019 tot 16 jan. 2019
Maastricht
3 jan. 2019 tot 17 jan. 2019
Amsterdam
8 jan. 2019 tot 22 jan. 2019
Eindhoven
8 jan. 2019 tot 22 jan. 2019
Zwolle
8 jan. 2019 tot 22 jan. 2019
Breda
14 jan. 2019 tot 28 jan. 2019
Amersfoort
18 jan. 2019 tot 1 feb. 2019
Den Haag
18 jan. 2019 tot 1 feb. 2019
Rotterdam
18 jan. 2019 tot 1 feb. 2019
Alkmaar
23 jan. 2019 tot 6 feb. 2019
Den Bosch
28 jan. 2019 tot 11 feb. 2019
Groningen
28 jan. 2019 tot 11 feb. 2019
Utrecht
28 jan. 2019 tot 11 feb. 2019
Arnhem
4 feb. 2019 tot 18 feb. 2019
Amsterdam
7 feb. 2019 tot 21 feb. 2019
Heerenveen
7 feb. 2019 tot 21 feb. 2019
Zwolle
7 feb. 2019 tot 21 feb. 2019
Nijmegen
12 feb. 2019 tot 26 feb. 2019
Den Haag
18 feb. 2019 tot 4 mrt. 2019
Maastricht
18 feb. 2019 tot 4 mrt. 2019
Rotterdam
18 feb. 2019 tot 4 mrt. 2019
Eindhoven
22 feb. 2019 tot 8 mrt. 2019
Breda
27 feb. 2019 tot 13 mrt. 2019
Groningen
27 feb. 2019 tot 13 mrt. 2019
Utrecht
27 feb. 2019 tot 13 mrt. 2019
Amersfoort
4 mrt. 2019 tot 18 mrt. 2019
Alkmaar
11 mrt. 2019 tot 25 mrt. 2019
Amsterdam
11 mrt. 2019 tot 25 mrt. 2019
Zwolle
11 mrt. 2019 tot 25 mrt. 2019
Den Bosch
14 mrt. 2019 tot 28 mrt. 2019
Arnhem
19 mrt. 2019 tot 2 apr. 2019
Den Haag
19 mrt. 2019 tot 2 apr. 2019
Rotterdam
19 mrt. 2019 tot 2 apr. 2019
Heerenveen
25 mrt. 2019 tot 8 apr. 2019
Groningen
29 mrt. 2019 tot 12 apr. 2019
Nijmegen
29 mrt. 2019 tot 12 apr. 2019
Utrecht
29 mrt. 2019 tot 12 apr. 2019
Maastricht
3 apr. 2019 tot 17 apr. 2019
Amsterdam
8 apr. 2019 tot 23 apr. 2019
Eindhoven
8 apr. 2019 tot 23 apr. 2019
Zwolle
8 apr. 2019 tot 23 apr. 2019
Breda
15 apr. 2019 tot 29 apr. 2019

Beschrijving

Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeling en de juiste service aan te bieden, kun je een positieve klantervaring realiseren. Dit houdt concreet in dat je goed moet luisteren naar wat de klant zegt, actief meedenkt en (waar mogelijk) voldoet aan de verwachtingen van de klant. Tegelijkertijd betekent dit dat je de regie zélf in handen moet houden, door haalbare oplossingen aan te dragen en helder te laten zien aan de klant wat er mogelijk is.

In onze tweedaagse training Klantgericht werken en klanttevredenheid leer je je prettiger te voelen tijdens klantcontact en gemotiveerd te zijn om lastige …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeling en de juiste service aan te bieden, kun je een positieve klantervaring realiseren. Dit houdt concreet in dat je goed moet luisteren naar wat de klant zegt, actief meedenkt en (waar mogelijk) voldoet aan de verwachtingen van de klant. Tegelijkertijd betekent dit dat je de regie zélf in handen moet houden, door haalbare oplossingen aan te dragen en helder te laten zien aan de klant wat er mogelijk is.

In onze tweedaagse training Klantgericht werken en klanttevredenheid leer je je prettiger te voelen tijdens klantcontact en gemotiveerd te zijn om lastige situaties het hoofd te bieden. Door je in te leven in de klant en een pro-actieve houding aan te nemen, leer je beter samen te werken met de klant. Bovendien creëer je hierdoor sneller win-win situaties, omdat klantbehoeften en bedrijfsdoelen worden verenigd.

Onderwerpen

  • Persoonlijke rol en kwaliteiten
  • Interne en externe klantgerichtheid
  • Communicatie en gesprekstechnieken
  • Het klantperspectief
  • Klantbehoeften en motivatoren
  • Lichaamstaal en houding
  • Bedekte signalen opvangen
  • Initiatief nemen
  • Samenwerking opbouwen
  • Gesprekken structureren
  • Keuzeprocessen begeleiden
  • Oplossingen presenteren
  • Klanttypen
  • Lastige situaties
  • Do's en don'ts
  • Reflectie en persoonlijk actieplan

Doelgroep

Deze training is bij uitstek geschikt voor deelnemers die onder deskundige begeleiding willen leren klantgericht(er) te werk te gaan.

Werkwijze

  • Maatwerk staat bij ons centraal: door een telefonisch intakegesprek inventariseert de trainer jouw persoonlijke leerdoelen. Op basis daarvan wordt het definitieve programma van de training bepaald.
  • We vinden een veilige trainingssfeer belangrijk, omdat je je prettig moet voelen bij het experimenteren met nieuwe kennis en vaardigheden.
  • We geloven sterk in het doen en ervaren, in plaats van vertellen over de inhoud van trainingen, waardoor al onze trainingen actief van aard zijn.
  • Om de kwaliteit van de training te kunnen garanderen, hanteren wij voor de training een maximale groepsgrootte van acht deelnemers, zodat we het leereffect en rendement kunnen waarborgen.
  • Bij open inschrijvingen zorgen we voor de benodigde faciliteiten, zoals een comfortabele ruimte en koffie-, thee- en lunchvoorzieningen.

Learnit Training -  Leren om te groeien!

8,8
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht werken en klanttevredenheid
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_half
A. van Haren, Sociaal Economische Raad
8,8
Klantgericht werken en klanttevredenheid

"De interactie met de cursisten was erg goed! Goede docent met vakkennis en een duidelijke manier van uitleggen. Het les tempo en de afwisseling tussen theorie en praktijk was erg goed. " - 18-12-2008 14:30

"De interactie met de cursisten was erg goed! Goede docent met vakkennis en een duidelijke manier van uitleggen. Het les tempo en de afwissel… alles lezen - 18-12-2008 14:30

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)