Klantgericht werken en klanttevredenheid
"Learnit is een fijne organisatie. Ik ben goed geïnformeerd. Hele fijne coach, duidelijke stof, goede opbouw van de training. Tevens een hele fijne afwisseling tussen theorie en praktijk! Prachtige locatie!!! Dit vanuit een hele tevreden cursist." - 20-12-2019 12:48
"Learnit is een fijne organisatie. Ik ben goed geïnformeerd. Hele fijne coach, duidelijke stof, goede opbouw van de training. Tevens een hele… alles lezen - 20-12-2019 12:48
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 17 mrt. 2021 tot 31 mrt. 2021 |
placeDen Bosch 17 mrt. 2021 tot 31 mrt. 2021 |
placeZwolle 17 mrt. 2021 tot 31 mrt. 2021 |
placeEindhoven 19 mrt. 2021 tot 2 apr. 2021 |
placeArnhem 24 mrt. 2021 tot 7 apr. 2021 |
placeDen Haag 25 mrt. 2021 tot 8 apr. 2021 |
placeRotterdam 25 mrt. 2021 tot 8 apr. 2021 |
placeHeerenveen 30 mrt. 2021 tot 13 apr. 2021 |
placeGroningen 6 apr. 2021 tot 20 apr. 2021 |
placeNijmegen 6 apr. 2021 tot 20 apr. 2021 |
placeUtrecht 6 apr. 2021 tot 20 apr. 2021 |
placeMaastricht 9 apr. 2021 tot 23 apr. 2021 |
placeAlkmaar 13 apr. 2021 tot 28 apr. 2021 |
placeAmsterdam 13 apr. 2021 tot 28 apr. 2021 |
computer Online: Virtuele locatie: Zoom 13 apr. 2021 tot 11 mei. 2021 |
placeZwolle 13 apr. 2021 tot 28 apr. 2021 |
placeBreda 21 apr. 2021 tot 5 mei. 202110% korting |
placeAmersfoort 23 apr. 2021 tot 7 mei. 202110% korting |
placeDen Haag 26 apr. 2021 tot 10 mei. 202110% korting |
placeRotterdam 26 apr. 2021 tot 10 mei. 202110% korting |
Beschrijving
Learnit Training - Volg al onze trainingen nu ook Live Online, comfortabel vanuit huis!
Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeling en de juiste service aan te bieden, kun je een positieve klantervaring realiseren. Dit houdt concreet in dat je goed moet luisteren naar wat de klant zegt, actief meedenkt en (waar mogelijk) voldoet aan de verwachtingen van de klant. Tegelijkertijd betekent dit dat je de regie zélf in handen moet houden, door haalbare oplossingen aan te dragen en helder te laten zien aan de klant wat er mogelijk is.
In de training Klantgericht werken en klanttevredenheid leer je je prettiger te voelen tijdens klantcontact en gemotiveerd te zijn om lastige situaties het…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Learnit Training - Volg al onze trainingen nu ook Live Online, comfortabel vanuit huis!
Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeling en de juiste service aan te bieden, kun je een positieve klantervaring realiseren. Dit houdt concreet in dat je goed moet luisteren naar wat de klant zegt, actief meedenkt en (waar mogelijk) voldoet aan de verwachtingen van de klant. Tegelijkertijd betekent dit dat je de regie zélf in handen moet houden, door haalbare oplossingen aan te dragen en helder te laten zien aan de klant wat er mogelijk is.
In de training Klantgericht werken en klanttevredenheid leer je je prettiger te voelen tijdens klantcontact en gemotiveerd te zijn om lastige situaties het hoofd te bieden. Door je in te leven in de klant en een pro-actieve houding aan te nemen, leer je beter samen te werken met de klant. Bovendien creëer je hierdoor sneller win-win situaties, omdat klantbehoeften en bedrijfsdoelen worden verenigd.
Onderwerpen
- Persoonlijke rol en kwaliteiten
- Interne en externe klantgerichtheid
- Communicatie en gesprekstechnieken
- Het klantperspectief
- Klantbehoeften en motivatoren
- Lichaamstaal en houding
- Bedekte signalen opvangen
- Initiatief nemen
- Samenwerking opbouwen
- Gesprekken structureren
- Keuzeprocessen begeleiden
- Oplossingen presenteren
- Klanttypen
- Lastige situaties
- Do's en don'ts
- Reflectie en persoonlijk actieplan
Doelgroep
Deze training is bij uitstek geschikt voor deelnemers die onder deskundige begeleiding willen leren klantgericht(er) te werk te gaan.
Werkwijze
- Maatwerk staat bij ons centraal: door een telefonisch intakegesprek inventariseert de trainer jouw persoonlijke leerdoelen. Op basis daarvan wordt het definitieve programma van de training bepaald.
- We vinden een veilige trainingssfeer belangrijk, omdat je je prettig moet voelen bij het experimenteren met nieuwe kennis en vaardigheden.
- We geloven sterk in het doen en ervaren, in plaats van vertellen over de inhoud van trainingen, waardoor al onze trainingen actief van aard zijn.
- Om de kwaliteit van de training te kunnen garanderen, hanteren wij voor de training een maximale groepsgrootte van acht deelnemers, zodat we het leereffect en rendement kunnen waarborgen.
"Learnit is een fijne organisatie. Ik ben goed geïnformeerd. Hele fijne coach, duidelijke stof, goede opbouw van de training. Tevens een hele fijne afwisseling tussen theorie en praktijk! Prachtige locatie!!! Dit vanuit een hele tevreden cursist." - 20-12-2019 12:48
"Learnit is een fijne organisatie. Ik ben goed geïnformeerd. Hele fijne coach, duidelijke stof, goede opbouw van de training. Tevens een hele… alles lezen - 20-12-2019 12:48
"De interactie met de cursisten was erg goed! Goede docent met vakkennis en een duidelijke manier van uitleggen. Het les tempo en de afwisseling tussen theorie en praktijk was erg goed. " - 18-12-2008 14:30
"De interactie met de cursisten was erg goed! Goede docent met vakkennis en een duidelijke manier van uitleggen. Het les tempo en de afwissel… alles lezen - 18-12-2008 14:30
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.