Klantgericht werken en klanttevredenheid
- Niveau
- Totale lesduur
- Startdatum en plaats
"De interactie met de cursisten was erg goed! Goede docent met vakkennis en een duidelijke manier van uitleggen. Het les tempo en de afwisseling tussen theorie en praktijk was erg goed. " - 18-12-2008 14:30
"De interactie met de cursisten was erg goed! Goede docent met vakkennis en een duidelijke manier van uitleggen. Het les tempo en de afwissel… alles lezen - 18-12-2008 14:30
Startdata en plaatsen
Den Bosch 30 apr. 2018 tot 14 mei. 2018 |
Enschede 30 apr. 2018 tot 14 mei. 2018 |
Arnhem 3 mei. 2018 tot 17 mei. 2018 |
Groningen 3 mei. 2018 tot 17 mei. 2018 |
Utrecht 3 mei. 2018 tot 17 mei. 2018 |
Leiden 8 mei. 2018 tot 22 mei. 2018 |
Amsterdam 14 mei. 2018 tot 28 mei. 2018 |
Heerenveen 14 mei. 2018 tot 28 mei. 2018 |
Zwolle 14 mei. 2018 tot 28 mei. 2018 |
Assen 18 mei. 2018 tot 1 jun. 2018 |
Maastricht 18 mei. 2018 tot 1 jun. 2018 |
Den Haag 23 mei. 2018 tot 6 jun. 2018 |
Eindhoven 23 mei. 2018 tot 6 jun. 2018 |
Rotterdam 23 mei. 2018 tot 6 jun. 2018 |
Breda 28 mei. 2018 tot 11 jun. 2018 |
Tilburg 28 mei. 2018 tot 11 jun. 2018 |
Amersfoort 4 jun. 2018 tot 18 jun. 2018 |
Groningen 4 jun. 2018 tot 18 jun. 2018 |
Utrecht 4 jun. 2018 tot 18 jun. 2018 |
Alkmaar 7 jun. 2018 tot 21 jun. 2018 |
Apeldoorn 7 jun. 2018 tot 21 jun. 2018 |
Amsterdam 12 jun. 2018 tot 26 jun. 2018 |
Den Bosch 12 jun. 2018 tot 26 jun. 2018 |
Zwolle 12 jun. 2018 tot 26 jun. 2018 |
Arnhem 18 jun. 2018 tot 2 jul. 2018 |
Nijmegen 18 jun. 2018 tot 2 jul. 2018 |
Den Haag 22 jun. 2018 tot 6 jul. 2018 |
Rotterdam 22 jun. 2018 tot 6 jul. 2018 |
Enschede 27 jun. 2018 tot 11 jul. 2018 |
Heerenveen 27 jun. 2018 tot 11 jul. 2018 |
Groningen 2 jul. 2018 tot 16 jul. 2018 |
Maastricht 2 jul. 2018 tot 16 jul. 2018 |
Utrecht 2 jul. 2018 tot 16 jul. 2018 |
Eindhoven 9 jul. 2018 tot 23 jul. 2018 |
Leiden 9 jul. 2018 tot 23 jul. 2018 |
Amsterdam 12 jul. 2018 tot 26 jul. 2018 |
Breda 12 jul. 2018 tot 26 jul. 2018 |
Zwolle 12 jul. 2018 tot 26 jul. 2018 |
Amersfoort 17 jul. 2018 tot 31 jul. 2018 |
Assen 17 jul. 2018 tot 31 jul. 2018 |
Alkmaar 23 jul. 2018 tot 6 aug. 2018 |
Den Haag 23 jul. 2018 tot 6 aug. 2018 |
Rotterdam 23 jul. 2018 tot 6 aug. 2018 |
Den Bosch 27 jul. 2018 tot 10 aug. 2018 |
Tilburg 27 jul. 2018 tot 10 aug. 2018 |
Arnhem 1 aug. 2018 tot 15 aug. 2018 |
Groningen 1 aug. 2018 tot 15 aug. 2018 |
Utrecht 1 aug. 2018 tot 15 aug. 2018 |
Apeldoorn 6 aug. 2018 tot 20 aug. 2018 |
Amsterdam 13 aug. 2018 tot 27 aug. 2018 |
Heerenveen 13 aug. 2018 tot 27 aug. 2018 |
Zwolle 13 aug. 2018 tot 27 aug. 2018 |
Maastricht 16 aug. 2018 tot 30 aug. 2018 |
Nijmegen 16 aug. 2018 tot 30 aug. 2018 |
Den Haag 21 aug. 2018 tot 4 sep. 2018 |
Eindhoven 21 aug. 2018 tot 4 sep. 2018 |
Rotterdam 21 aug. 2018 tot 4 sep. 2018 |
Breda 27 aug. 2018 tot 10 sep. 2018 |
Enschede 27 aug. 2018 tot 10 sep. 2018 |
Amersfoort 31 aug. 2018 tot 14 sep. 2018 |
Groningen 31 aug. 2018 tot 14 sep. 2018 |
Utrecht 31 aug. 2018 tot 14 sep. 2018 |
Alkmaar 5 sep. 2018 tot 19 sep. 2018 |
Leiden 5 sep. 2018 tot 19 sep. 2018 |
Amsterdam 10 sep. 2018 tot 24 sep. 2018 |
Den Bosch 10 sep. 2018 tot 24 sep. 2018 |
Zwolle 10 sep. 2018 tot 24 sep. 2018 |
Arnhem 17 sep. 2018 tot 1 okt. 2018 |
Den Haag 20 sep. 2018 tot 4 okt. 2018 |
Rotterdam 20 sep. 2018 tot 4 okt. 2018 |
Heerenveen 25 sep. 2018 tot 9 okt. 2018 |
Groningen 1 okt. 2018 tot 15 okt. 2018 |
Maastricht 1 okt. 2018 tot 15 okt. 2018 |
Utrecht 1 okt. 2018 tot 15 okt. 2018 |
Eindhoven 5 okt. 2018 tot 19 okt. 2018 |
Amsterdam 10 okt. 2018 tot 24 okt. 2018 |
Breda 10 okt. 2018 tot 24 okt. 2018 |
Zwolle 10 okt. 2018 tot 24 okt. 2018 |
Amersfoort 15 okt. 2018 tot 29 okt. 2018 |
Alkmaar 22 okt. 2018 tot 5 nov. 2018 |
Den Haag 22 okt. 2018 tot 5 nov. 2018 |
Rotterdam 22 okt. 2018 tot 5 nov. 2018 |
Den Bosch 25 okt. 2018 tot 8 nov. 2018 |
Arnhem 30 okt. 2018 tot 13 nov. 2018 |
Groningen 30 okt. 2018 tot 13 nov. 2018 |
Utrecht 30 okt. 2018 tot 13 nov. 2018 |
Amsterdam 9 nov. 2018 tot 23 nov. 2018 |
Heerenveen 9 nov. 2018 tot 23 nov. 2018 |
Zwolle 9 nov. 2018 tot 23 nov. 2018 |
Maastricht 14 nov. 2018 tot 28 nov. 2018 |
Den Haag 19 nov. 2018 tot 3 dec. 2018 |
Eindhoven 19 nov. 2018 tot 3 dec. 2018 |
Rotterdam 19 nov. 2018 tot 3 dec. 2018 |
Breda 26 nov. 2018 tot 10 dec. 2018 |
Amersfoort 29 nov. 2018 tot 13 dec. 2018 |
Groningen 29 nov. 2018 tot 13 dec. 2018 |
Utrecht 29 nov. 2018 tot 13 dec. 2018 |
Alkmaar 4 dec. 2018 tot 18 dec. 2018 |
Amsterdam 10 dec. 2018 tot 24 dec. 2018 |
Den Bosch 10 dec. 2018 tot 24 dec. 2018 |
Zwolle 10 dec. 2018 tot 24 dec. 2018 |
Arnhem 14 dec. 2018 tot 28 dec. 2018 |
Den Haag 19 dec. 2018 tot 2 jan. 2019 |
Rotterdam 19 dec. 2018 tot 2 jan. 2019 |
Heerenveen 24 dec. 2018 tot 7 jan. 2019 |
Groningen 2 jan. 2019 tot 16 jan. 2019 |
Maastricht 2 jan. 2019 tot 16 jan. 2019 |
Utrecht 2 jan. 2019 tot 16 jan. 2019 |
Eindhoven 3 jan. 2019 tot 17 jan. 2019 |
Amsterdam 8 jan. 2019 tot 22 jan. 2019 |
Breda 8 jan. 2019 tot 22 jan. 2019 |
Zwolle 8 jan. 2019 tot 22 jan. 2019 |
Amersfoort 14 jan. 2019 tot 28 jan. 2019 |
Beschrijving
Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeling en de juiste service aan te bieden, kun je een positieve klantervaring realiseren. Dit houdt concreet in dat je goed moet luisteren naar wat de klant zegt, actief meedenkt en (waar mogelijk) voldoet aan de verwachtingen van de klant. Tegelijkertijd betekent dit dat je de regie zélf in handen moet houden, door haalbare oplossingen aan te dragen en helder te laten zien aan de klant wat er mogelijk is.
In onze tweedaagse training Klantgericht werken en klanttevredenheid leer je je prettiger te voelen tijdens klantcontact en gemotiveerd te zijn om lastige …
Veelgestelde vragen
Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.
Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeling en de juiste service aan te bieden, kun je een positieve klantervaring realiseren. Dit houdt concreet in dat je goed moet luisteren naar wat de klant zegt, actief meedenkt en (waar mogelijk) voldoet aan de verwachtingen van de klant. Tegelijkertijd betekent dit dat je de regie zélf in handen moet houden, door haalbare oplossingen aan te dragen en helder te laten zien aan de klant wat er mogelijk is.
In onze tweedaagse training Klantgericht werken en klanttevredenheid leer je je prettiger te voelen tijdens klantcontact en gemotiveerd te zijn om lastige situaties het hoofd te bieden. Door je in te leven in de klant en een pro-actieve houding aan te nemen, leer je beter samen te werken met de klant. Bovendien creëer je hierdoor sneller win-win situaties, omdat klantbehoeften en bedrijfsdoelen worden verenigd.
Onderwerpen
- Persoonlijke rol en kwaliteiten
- Interne en externe klantgerichtheid
- Communicatie en gesprekstechnieken
- Het klantperspectief
- Klantbehoeften en motivatoren
- Lichaamstaal en houding
- Bedekte signalen opvangen
- Initiatief nemen
- Samenwerking opbouwen
- Gesprekken structureren
- Keuzeprocessen begeleiden
- Oplossingen presenteren
- Klanttypen
- Lastige situaties
- Do's en don'ts
- Reflectie en persoonlijk actieplan
Lesmethodiek
De omschrijving hierboven geeft een goede indicatie van hoe de training eruit zal komen te zien. Toch kan de inhoud iets verschillen per training. Bij Learnit Training denken we namelijk in maatwerk: praktijksituaties van de deelnemers zijn altijd ons begin- en eindpunt. In individuele intakegesprekken voorafgaand aan de training worden de leerdoelen van de deelnemers geïnventariseerd. Op basis daarvan wordt het definitieve programma van de training bepaald. Leren door ervaren staat in onze trainingen voorop, want niets is zo demotiverend als een leraar die de lestijd vol staat te praten. De training vergt van iedere deelnemers een actieve inzet en het nemen van eigenaarschap, met als resultaat het ontdekken en ontwikkelen van nieuwe vaardigheden en mogelijkheden.
Doelgroep
Deze training is bij uitstek geschikt voor deelnemers die onder deskundige begeleiding willen leren klantgericht(er) te werk te gaan.
Voorkennis
Er is geen voorkennis vereist voor deze training.
Learnit Training - Leren om te groeien!
"De interactie met de cursisten was erg goed! Goede docent met vakkennis en een duidelijke manier van uitleggen. Het les tempo en de afwisseling tussen theorie en praktijk was erg goed. " - 18-12-2008 14:30
"De interactie met de cursisten was erg goed! Goede docent met vakkennis en een duidelijke manier van uitleggen. Het les tempo en de afwissel… alles lezen - 18-12-2008 14:30
Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.