Customer Centricity
"Hele fijne training die ervoor zorgt dat je kritischer kan kijken naar hoe je de klant beter centraal kan stellen
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 8" - 25-05-2023 00:00
"Hele fijne training die ervoor zorgt dat je kritischer kan kijken naar hoe je de klant beter centraal kan stellenHoe waardeer je de training… alles lezen - 25-05-2023 00:00
Startdata en plaatsen
computer Online: Online Virtual 30 jun. 2023Toon rooster event 30 juni 2023, 09:00-16:30, Online Virtual, Customer Centricity |
place3543 KA Utrecht 5 sep. 2023Toon rooster event 5 september 2023, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, Customer Centricity |
place3543 KA Utrecht 7 nov. 2023Toon rooster event 7 november 2023, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, Customer Centricity |
place3543 KA Utrecht 15 jan. 2024Toon rooster event 15 januari 2024, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, Customer Centricity |
computer Online: Online Virtual 12 mrt. 2024Toon rooster event 12 maart 2024, 09:00-16:30, Online Virtual, Customer Centricity |
place3543 KA Utrecht 12 jun. 2024Toon rooster event 12 juni 2024, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, Customer Centricity |
Beschrijving
Wij voeren onze trainingen zowel op locatie als online uit. Kijk bij jouw training voor de locatie die van toepassing is.
Korte beschrijving
We moeten de klant centraal stellen' is een vaak gehoorde uitspraak maar wat betekent dat echt? We kijken wat een organisatie kan doen om client centric te worden en je leert van andere organisaties.
Doelgroep
De opleiding is bestemd voor professionals die beter in staat willen zijn om hun klant optimaal van dienst te zijn.
Voorvereisten
Er is geen specifieke vooropleiding vereist.
Doelstelling
Het doel van de training Customer Centricity is om professionals beter zicht te geven op de effecten van hun eigen werk op customer centricity. Je leert naar je werk te kijken vanuit het perspectief van de klant en je krijgt gereedschappen en methoden aangereikt die direct to…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij voeren onze trainingen zowel op locatie als online uit. Kijk bij jouw training voor de locatie die van toepassing is.
Korte beschrijving
We moeten de klant centraal stellen' is een vaak gehoorde uitspraak maar wat betekent dat echt? We kijken wat een organisatie kan doen om client centric te worden en je leert van andere organisaties.
Doelgroep
De opleiding is bestemd voor professionals die beter in staat willen zijn om hun klant optimaal van dienst te zijn.
Voorvereisten
Er is geen specifieke vooropleiding vereist.
Doelstelling
Het doel van de training Customer Centricity is om professionals beter zicht te geven op de effecten van hun eigen werk op customer centricity. Je leert naar je werk te kijken vanuit het perspectief van de klant en je krijgt gereedschappen en methoden aangereikt die direct toepasbaar zijn. Tevens leer je kijken naar client centricity vanuit organisatieperspectief. Welke middelen, strategieen en processen zijn er die helpen de klant centraal te stellen.
"Hele fijne training die ervoor zorgt dat je kritischer kan kijken naar hoe je de klant beter centraal kan stellen
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 8" - 25-05-2023 00:00
"Hele fijne training die ervoor zorgt dat je kritischer kan kijken naar hoe je de klant beter centraal kan stellenHoe waardeer je de training… alles lezen - 25-05-2023 00:00
"Reindert heeft een positieve en energieke manier van communiceren. Ook fijn dat je zelf met de methodieken aan de slag gaat en de theorie tot een minimum is beperkt.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 6
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 12-05-2023 00:00
"Reindert heeft een positieve en energieke manier van communiceren. Ook fijn dat je zelf met de methodieken aan de slag gaat en de theorie to… alles lezen - 12-05-2023 00:00
"Small interactive setup. Was quite surprised though that I was the only non-Capgemini participant
Trainer asked specifically what the learning goals are (not very specific for most participants)
How would you rate the courseware? 6
Did the training live up to your (learning)expectations? 8
Would you recommend this training to someone else? 6
In how far are the things you’ve learned relevant to your work? 6
How would you rate Trainer? 10" - 12-05-2023 00:00
"Small interactive setup. Was quite surprised though that I was the only non-Capgemini participant Trainer asked specifically what the learn… alles lezen - 12-05-2023 00:00
"Fijne trainer, goede opzet van de training. Mogelijkheid om te kiezen wat je graag wil behandelen en hoe de dag eruit gaat zien. Leuk dat de trainer ook de optie bood om materiaal na te sturen zodat je er zelf mee aan de slag kan.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 6
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 8
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 8" - 16-03-2023 00:00
"Fijne trainer, goede opzet van de training. Mogelijkheid om te kiezen wat je graag wil behandelen en hoe de dag eruit gaat zien. Leuk dat de… alles lezen - 16-03-2023 00:00
"De training gaf interessante inzichten en tools om klanttevredenheid en klantbeleving in kaart te brengen. Door de juiste vragen te stellen en meer empathie voor de klant te hebben.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 25-01-2023 00:00
"De training gaf interessante inzichten en tools om klanttevredenheid en klantbeleving in kaart te brengen. Door de juiste vragen te stellen … alles lezen - 25-01-2023 00:00
"Interessante, interactieve training. Veel mogelijkheid tot hands-on leren samen met andere deelnemers. Fijn dat er geregeld pauzes waren en dat de tijdsindicatie werd gegeven.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 8" - 07-04-2022 00:00
"Interessante, interactieve training. Veel mogelijkheid tot hands-on leren samen met andere deelnemers. Fijn dat er geregeld pauzes waren en … alles lezen - 07-04-2022 00:00
"Interactieve training waarbij de verschillende modellen hands-on worden toegepast. Zo krijg je als cursist direct zicht op wat customer centricity is én hoe je in de praktijk de verschillende modellen kunt toepassen.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 06-04-2022 00:00
"Interactieve training waarbij de verschillende modellen hands-on worden toegepast. Zo krijg je als cursist direct zicht op wat customer cent… alles lezen - 06-04-2022 00:00
"Ik heb een fijne training van Thijs mogen volgen. Hij zorgt dat de training interactief wordt en hij brengt veel enthousiasme.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 31-01-2022 00:00
"Ik heb een fijne training van Thijs mogen volgen. Hij zorgt dat de training interactief wordt en hij brengt veel enthousiasme.Hoe waardeer j… alles lezen - 31-01-2022 00:00
"Beheersing van ondersteunende technische middelen
Interactief programma
Brede kennis en ervaring, zowel vakinhoudelijk als qua training geven
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 02-06-2020 00:00
"Beheersing van ondersteunende technische middelen Interactief programma Brede kennis en ervaring, zowel vakinhoudelijk als qua training ge… alles lezen - 02-06-2020 00:00
"- Technisch uitmuntend: ongelofelijk goed gebruik van Mural en andere tools, vrijwel geen problemen
- Zeer goed gestructureerd, goede afwisseling tussen theorie en praktijk met een pakkende manier van vertellen
- Leuk gekozen metaforen (zoals de menukaart, waar trainees zelf een menu kunnen samenstelllen)
- Op een leuke manier filmpjes en humor in de training verwerkt.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 29-05-2020 00:00
"- Technisch uitmuntend: ongelofelijk goed gebruik van Mural en andere tools, vrijwel geen problemen - Zeer goed gestructureerd, goede afwis… alles lezen - 29-05-2020 00:00
"- Technisch uitmuntend: ongelofelijk goed gebruik van Mural en andere tools, vrijwel geen problemen
- Zeer goed gestructureerd, goede afwisseling tussen theorie en praktijk met een pakkende manier van vertellen
- Leuk gekozen metaforen (zoals de menukaart, waar trainees zelf een menu kunnen samenstelllen)
- Op een leuke manier filmpjes en humor in de training verwerkt.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 29-05-2020 00:00
"- Technisch uitmuntend: ongelofelijk goed gebruik van Mural en andere tools, vrijwel geen problemen - Zeer goed gestructureerd, goede afwis… alles lezen - 29-05-2020 00:00
"Nu weet ik waar en hoe ik de concepten zoals "Golden principle","Empathy map", "Customer journey map" enz. moet gebruiken om de klant efficiënter te begrijpen en een betere service te bieden door de reflectie van deze concepten. " - 14-05-2020 00:00
"Nu weet ik waar en hoe ik de concepten zoals "Golden principle","Empathy map", "Customer journey map" enz. moet gebruiken om de klant effici… alles lezen - 14-05-2020 00:00
"De trainer maakte er een leuk en levendig verhaal van. Veel voorbeelden, een aantal filmpjes en zelf aan de slag gaan met de theorie.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 16-01-2020 00:00
"De trainer maakte er een leuk en levendig verhaal van. Veel voorbeelden, een aantal filmpjes en zelf aan de slag gaan met de theorie.Hoe waa… alles lezen - 16-01-2020 00:00
"Ik voelde me welkom, de faciliteiten waren super. De trainer wisselde af tussen theorie en praktijk, dat gaf een goed balans.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 4
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 6
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 16-01-2020 00:00
"Ik voelde me welkom, de faciliteiten waren super. De trainer wisselde af tussen theorie en praktijk, dat gaf een goed balans.Hoe waardeer je… alles lezen - 16-01-2020 00:00
"Goede inhoudelijke training. Ook erg fijn dat er wat keuzemogelijkheid m.b.t. de inhoud van de training. Verder ook een erg leuke trainer.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 15-01-2020 00:00
"Goede inhoudelijke training. Ook erg fijn dat er wat keuzemogelijkheid m.b.t. de inhoud van de training. Verder ook een erg leuke trainer.Ho… alles lezen - 15-01-2020 00:00
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.