Customer Centricity

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Capgemini Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 Capgemini Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 3.072 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,4
Gemiddeld cijfer voor Customer Centricity
Gebaseerd op 7 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Customer Centricity

"Beheersing van ondersteunende technische middelen
Interactief programma
Brede kennis en ervaring, zowel vakinhoudelijk als qua training geven
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 02-06-2020 00:00

"Beheersing van ondersteunende technische middelen Interactief programma Brede kennis en ervaring, zowel vakinhoudelijk als qua training ge… alles lezen - 02-06-2020 00:00

Startdata en plaatsen

computer Online: Online Virtual
14 dec. 2020
Toon rooster
event 14 december 2020, 09:00-16:30, Online Virtual, Customer Centricity
computer Online: Online Virtual
14 jan. 2021
Toon rooster
event 14 januari 2021, 09:00-16:30, Online Virtual, Customer Centricity
computer Online: Online Virtual
1 feb. 2021 tot 8 feb. 2021
Toon rooster
event 1 februari 2021, 18:30-21:30, Online Virtual, Customer Centricity
event 8 februari 2021, 18:30-21:30, Online Virtual, Customer Centricity
computer Online: Online Virtual
19 mrt. 2021
Toon rooster
event 19 maart 2021, 09:00-16:30, Online Virtual, Customer Centricity
computer Online: Online Virtual
20 mei. 2021
Toon rooster
event 20 mei 2021, 09:00-16:30, Online Virtual, Customer Centricity
computer Online: Online Virtual
31 mei. 2021 tot 7 jun. 2021
Toon rooster
event 31 mei 2021, 18:30-21:30, Online Virtual, Customer Centricity
event 7 juni 2021, 18:30-21:30, Online Virtual, Customer Centricity
computer Online: Online Virtual
10 jun. 2021
Toon rooster
event 10 juni 2021, 09:00-16:30, Online Virtual, Customer Centricity
place3543 KA Utrecht
13 jul. 2021
Toon rooster
event 13 juli 2021, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, Customer Centricity
place3543 KA Utrecht
16 aug. 2021
Toon rooster
event 16 augustus 2021, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, Customer Centricity
place3543 KA Utrecht
7 sep. 2021 tot 14 sep. 2021
Toon rooster
event 7 september 2021, 18:30-21:30, 3543 KA Utrecht, Customer Centricity
event 14 september 2021, 18:30-21:30, 3543 KA Utrecht, Customer Centricity

Beschrijving

In het kader van de door het RIVM gecommuniceerde extra maatregelen, m.b.t. het tegengaan van verdere verspreiding van COVID-19, zijn trainingen bij ons op locatie omgezet naar virtuele varianten.

Korte beschrijving:

We moeten de klant centraal stellen' is een vaak gehoorde uitspraak maar wat betekent dat echt? We kijken wat een organisatie kan doen om client centric te worden en je leert van andere organisaties.

Doelgroep:

De opleiding is bestemd voor professionals die beter in staat willen zijn om hun klant optimaal van dienst te zijn.

Voorvereisten:

Er is geen specifieke vooropleiding vereist.

Doelstelling:

Het doel van de training Customer Centricity is om professionals beter zicht te geven op de effecten van hun eigen werk op customer centricity. Je leert naar je werk te kijken vanuit het perspectief van de klant en je krijgt gereedschappen en methoden aangereikt die direct toepa…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Gesprekstechnieken, Communicatieve vaardigheden, Gespreksvaardigheden, Communicatievaardigheden en Socratisch.

In het kader van de door het RIVM gecommuniceerde extra maatregelen, m.b.t. het tegengaan van verdere verspreiding van COVID-19, zijn trainingen bij ons op locatie omgezet naar virtuele varianten.

Korte beschrijving:

We moeten de klant centraal stellen' is een vaak gehoorde uitspraak maar wat betekent dat echt? We kijken wat een organisatie kan doen om client centric te worden en je leert van andere organisaties.

Doelgroep:

De opleiding is bestemd voor professionals die beter in staat willen zijn om hun klant optimaal van dienst te zijn.

Voorvereisten:

Er is geen specifieke vooropleiding vereist.

Doelstelling:

Het doel van de training Customer Centricity is om professionals beter zicht te geven op de effecten van hun eigen werk op customer centricity. Je leert naar je werk te kijken vanuit het perspectief van de klant en je krijgt gereedschappen en methoden aangereikt die direct toepasbaar zijn. Tevens leer je kijken naar client centricity vanuit organisatieperspectief. Welke middelen, strategieen en processen zijn er die helpen de klant centraal te stellen. - Veel events zijn virtueel te volgen: kijk bij de locatie van de bijeenkomsten.
9,4
Gemiddeld cijfer voor Customer Centricity
Gebaseerd op 7 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Customer Centricity

"Beheersing van ondersteunende technische middelen
Interactief programma
Brede kennis en ervaring, zowel vakinhoudelijk als qua training geven
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 02-06-2020 00:00

"Beheersing van ondersteunende technische middelen Interactief programma Brede kennis en ervaring, zowel vakinhoudelijk als qua training ge… alles lezen - 02-06-2020 00:00

starstarstarstarstar
Anoniem
10
Customer Centricity

"- Technisch uitmuntend: ongelofelijk goed gebruik van Mural en andere tools, vrijwel geen problemen
- Zeer goed gestructureerd, goede afwisseling tussen theorie en praktijk met een pakkende manier van vertellen
- Leuk gekozen metaforen (zoals de menukaart, waar trainees zelf een menu kunnen samenstelllen)
- Op een leuke manier filmpjes en humor in de training verwerkt.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 29-05-2020 00:00

"- Technisch uitmuntend: ongelofelijk goed gebruik van Mural en andere tools, vrijwel geen problemen - Zeer goed gestructureerd, goede afwis… alles lezen - 29-05-2020 00:00

starstarstarstarstar
Anoniem
10
Customer Centricity

"- Technisch uitmuntend: ongelofelijk goed gebruik van Mural en andere tools, vrijwel geen problemen
- Zeer goed gestructureerd, goede afwisseling tussen theorie en praktijk met een pakkende manier van vertellen
- Leuk gekozen metaforen (zoals de menukaart, waar trainees zelf een menu kunnen samenstelllen)
- Op een leuke manier filmpjes en humor in de training verwerkt.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 29-05-2020 00:00

"- Technisch uitmuntend: ongelofelijk goed gebruik van Mural en andere tools, vrijwel geen problemen - Zeer goed gestructureerd, goede afwis… alles lezen - 29-05-2020 00:00

starstarstarstarstar
Anoniem
10
Customer Centricity

"Nu weet ik waar en hoe ik de concepten zoals "Golden principle","Empathy map", "Customer journey map" enz. moet gebruiken om de klant efficiënter te begrijpen en een betere service te bieden door de reflectie van deze concepten. " - 14-05-2020 00:00

"Nu weet ik waar en hoe ik de concepten zoals "Golden principle","Empathy map", "Customer journey map" enz. moet gebruiken om de klant effici… alles lezen - 14-05-2020 00:00

starstarstarstarstar
Sarah Beijk
10
Customer Centricity

"De trainer maakte er een leuk en levendig verhaal van. Veel voorbeelden, een aantal filmpjes en zelf aan de slag gaan met de theorie.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 16-01-2020 00:00

"De trainer maakte er een leuk en levendig verhaal van. Veel voorbeelden, een aantal filmpjes en zelf aan de slag gaan met de theorie.Hoe waa… alles lezen - 16-01-2020 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Anass Kchikeche
7
Customer Centricity

"Ik voelde me welkom, de faciliteiten waren super. De trainer wisselde af tussen theorie en praktijk, dat gaf een goed balans.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 4
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 6
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 16-01-2020 00:00

"Ik voelde me welkom, de faciliteiten waren super. De trainer wisselde af tussen theorie en praktijk, dat gaf een goed balans.Hoe waardeer je… alles lezen - 16-01-2020 00:00

starstarstarstarstar
Anoniem
10
Customer Centricity

"Goede inhoudelijke training. Ook erg fijn dat er wat keuzemogelijkheid m.b.t. de inhoud van de training. Verder ook een erg leuke trainer.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 15-01-2020 00:00

"Goede inhoudelijke training. Ook erg fijn dat er wat keuzemogelijkheid m.b.t. de inhoud van de training. Verder ook een erg leuke trainer.Ho… alles lezen - 15-01-2020 00:00

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.