ITIL®4 Foundation

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

ITIL®4 Foundation

Capgemini Academy
Logo van Capgemini Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,8 Capgemini Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,8 (uit 5.895 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,0
Gemiddeld cijfer voor ITIL®4 Foundation
Gebaseerd op 128 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Anoniem
10
ITIL®4 Foundation

"Het was een erg leerzame en toepasbare training waarin zowel de theorie als praktijk aan bod kwam. Theo heeft de training erg goed verzorgd.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 22-08-2024 00:00

"Het was een erg leerzame en toepasbare training waarin zowel de theorie als praktijk aan bod kwam. Theo heeft de training erg goed verzorgd.… alles lezen - 22-08-2024 00:00

Startdata en plaatsen

computer Online: Online Virtual
2 okt. 2024 tot 10 okt. 2024
Toon rooster
event 2 oktober 2024, 18:30-21:30, Online Virtual, ITIL®4 Foundation
event 3 oktober 2024, 18:30-21:30, Online Virtual, ITIL®4 Foundation
event 8 oktober 2024, 18:30-21:30, Online Virtual, ITIL®4 Foundation
event 10 oktober 2024, 18:30-21:30, Online Virtual, ITIL®4 Foundation
place3543 KA Utrecht
5 dec. 2024 tot 6 dec. 2024
Toon rooster
event 5 december 2024, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, ITIL®4 Foundation
event 6 december 2024, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, ITIL®4 Foundation
computer Online: Online Virtual
15 jan. 2025 tot 16 jan. 2025
Toon rooster
event 15 januari 2025, 09:00-16:30, Online Virtual, ITIL®4 Foundation
event 16 januari 2025, 09:00-16:30, Online Virtual, ITIL®4 Foundation
computer Online: Online Virtual
21 jan. 2025 tot 11 feb. 2025
Toon rooster
event 21 januari 2025, 18:30-21:30, Online Virtual, ITIL®4 Foundation
event 28 januari 2025, 18:30-21:30, Online Virtual, ITIL®4 Foundation
event 4 februari 2025, 18:30-21:30, Online Virtual, ITIL®4 Foundation
event 11 februari 2025, 18:30-21:30, Online Virtual, ITIL®4 Foundation
place3543 KA Utrecht
3 mrt. 2025 tot 4 mrt. 2025
Toon rooster
event 3 maart 2025, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, ITIL®4 Foundation
event 4 maart 2025, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, ITIL®4 Foundation
place3543 KA Utrecht
28 apr. 2025 tot 29 apr. 2025
Toon rooster
event 28 april 2025, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, ITIL®4 Foundation
event 29 april 2025, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, ITIL®4 Foundation
computer Online: Online Virtual
13 mei. 2025 tot 14 mei. 2025
Toon rooster
event 13 mei 2025, 09:00-16:30, Online Virtual, ITIL®4 Foundation
event 14 mei 2025, 09:00-16:30, Online Virtual, ITIL®4 Foundation
place3543 KA Utrecht
7 jul. 2025 tot 8 jul. 2025
Toon rooster
event 7 juli 2025, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, ITIL®4 Foundation
event 8 juli 2025, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, ITIL®4 Foundation

Beschrijving

Wij voeren onze trainingen zowel op locatie als online uit. Kijk bij jouw training voor de locatie die van toepassing is.

Korte beschrijving


Krijg een uitgebreid begrip van ITIL®4, de internationale standaard voor IT Service Management, en bereid je voor op het ITIL®4 Foundation-examen.

Doelgroep



  • IT-managers: Houdt overzicht van alle op IT-activiteiten en zorg voor een continue en voor afstemming op bedrijfsdoelstellingen.
  • Servicedeskmanagers: Beheren van alle servicedesk activiteiten en verbeteren klantondersteuning.
  • IT-consultants: Geven van deskundig advies over IT-servicemanagement en service implementatie.
  • Projectmanagers: Leid IT-projecten en zorg ervoor dat ze voldoen aan ITIL®-normen.
  • Business managers: Begrijp ITIL® om IT-services beter af te stemmen op bedrijfsdoelstellingen.
  • Supportmedewerkers: …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL Overzicht, ITIL v4, Projectmanagement, ITIL Service Manager en ITIL Practitioner.

Wij voeren onze trainingen zowel op locatie als online uit. Kijk bij jouw training voor de locatie die van toepassing is.

Korte beschrijving


Krijg een uitgebreid begrip van ITIL®4, de internationale standaard voor IT Service Management, en bereid je voor op het ITIL®4 Foundation-examen.

Doelgroep



  • IT-managers: Houdt overzicht van alle op IT-activiteiten en zorg voor een continue en voor afstemming op bedrijfsdoelstellingen.
  • Servicedeskmanagers: Beheren van alle servicedesk activiteiten en verbeteren klantondersteuning.
  • IT-consultants: Geven van deskundig advies over IT-servicemanagement en service implementatie.
  • Projectmanagers: Leid IT-projecten en zorg ervoor dat ze voldoen aan ITIL®-normen.
  • Business managers: Begrijp ITIL® om IT-services beter af te stemmen op bedrijfsdoelstellingen.
  • Supportmedewerkers: Verwerf fundamentele kennis om de servicelevering te verbeteren.
  • Proceseigenaren: Beheer en optimaliseer IT-servicemanagementprocessen.
  • Kwaliteitsmanagers: Zorg ervoor dat IT-services voldoen aan kwaliteitsnormen en continu worden verbeterd.

Voorvereisten


Er is geen voorkennis van ITIL® vereist. Een basiskennis van IT-services en bedrijfsactiviteiten is echter wel nuttig.

Doelstelling


Aan het einde van de training kun je:
  • De belangrijkste concepten van ITIL®4 en de voordelen ervan begrijpen.
  • Het ITIL®4-servicemanagementframework beschrijven.
  • De componenten en activiteiten van het ITIL®4-servicewaardesysteem identificeren.
  • De belangrijkste practices in een serviceproviderorganisatie identificeren.
  • De relatie uit tussen ITIL®4 en andere methodologieën zoals Agile en DevOps leggen.
  • Je maximaal voorbereiden op het ITIL®4 Foundation-examen.

Toevoeging


De ITIL®4 Foundation-training je de essentiële kennis biedt om de levering van IT-services binnen elke organisatie aanzienlijk te verbeteren. De expertise van onze trainers voegt een praktische dimensie toe aan de theoretische concepten en biedt inzichten uit de praktijk en best practices. Deze training is essentieel voor iedereen die servicemanagement wil verbeteren en IT-services wil afstemmen op bedrijfsdoelstellingen. Door ITIL®4 onder de knie te krijgen, kun je zorgen voor efficiëntere en effectievere servicelevering, wat resulteert in hogere klanttevredenheid en verbeterde organisatorische prestaties.

Exameninformatie


Examen Informatie:
Bij deze training is een voucher voor het officiële, internationaal erkende examen inbegrepen.
De kosten van de examenvoucher zijn opgenomen in de prijs van de training. Kort na aanvang van de training ontvang je per mail een voucher waarmee je je examen kunt reserveren. Houd rekening met het feit dat je minimaal 5 werkdagen vooraf je examen moet plannen.
Kijk voor meer informatie ook op https://academy.capgemini.nl/thema/examens
Examengarantie:
Wij hebben alle vertrouwen in de kwaliteit van onze trainingen. Daarom geven we examen garantie als je deze training in ons open rooster volgt. Dat betekent dat je gratis de training nogmaals kunt volgen én je krijgt een gratis examenvoucher als je het examen de eerste keer niet haalt.
Hiervoor zijn de volgende voorwaarden van toepassing:
  • Je bent de hele training aanwezig geweest
  • Je hebt het eerste examen binnen 2 maanden na de training afgelegd
  • Tussen je initiële training en de gratis training zit maximaal 1 jaar.
  • Duur examen: 60 min
  • % extra tijd indien niet in moedertaal: 25%
  • Aantal examenvragen: 40
  • Minimaal aantal goed te beantwoorden: 26
  • Examen stijl: Multiple choice
  • Open Boek: Nee


ITIL® is a (registered) Trade Mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS. All rights reserved.

9,0
Gemiddeld cijfer voor ITIL®4 Foundation
Gebaseerd op 128 ervaringen
starstarstarstarstar
Anoniem
10
ITIL®4 Foundation

"Het was een erg leerzame en toepasbare training waarin zowel de theorie als praktijk aan bod kwam. Theo heeft de training erg goed verzorgd.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 22-08-2024 00:00

"Het was een erg leerzame en toepasbare training waarin zowel de theorie als praktijk aan bod kwam. Theo heeft de training erg goed verzorgd.… alles lezen - 22-08-2024 00:00

starstarstarstarstar_half
Mukremin Gül
Functioneel Beheerder
9
ITIL®4 Foundation

"Prima gefaciliteerd door Capgemini. Lekkere lunch, goede ontvangst en een bijzonder vrolijke en gezellige docent.
Heb het examen ook succesvol afgerond 3 dagen na afronden 2 daagse opleiding. Prima te bereiken met OV, gebouw is naast het station." - 25-06-2024 14:40

"Prima gefaciliteerd door Capgemini. Lekkere lunch, goede ontvangst en een bijzonder vrolijke en gezellige docent. Heb het examen ook succes… alles lezen - 25-06-2024 14:40

starstarstarstarstar
Anoniem
10
ITIL®4 Foundation

"Capgemini heeft een uitstekende service geleverd vanaf het moment van aanmelding tot aan het examen. De informatieve e-mails waren duidelijk en hielpen het hele proces soepel te laten verlopen. Voor mij was het de eerste keer dat ik een training bij Capgemini volgde en het was een zeer aangename ervaring. De trainer, Ton van Lieshout, was absoluut de ster van de training. Zijn ervaring en extreem duidelijke uitleg maakten de training zeer waardevol. De opbouw van de stof, zijn praktijkervaringen en zijn enthousiasme waren aanstekelijk. Kortom, een goede ervaring! Mede door de training van Ton heb ik het examen overtuigend gehaald.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 21-06-2024 00:00

"Capgemini heeft een uitstekende service geleverd vanaf het moment van aanmelding tot aan het examen. De informatieve e-mails waren duidelijk… alles lezen - 21-06-2024 00:00

starstarstarstarstar_border
Martijn Vrolijk
8
ITIL®4 Foundation

"Het enthousiasme waarmee Ton praat over ITIL. Hij brengt dit daarnaast ook nog eens over op een speelse manier met mooie voorbeelden. Daarnaast is Ton een hele aardige, grappige man. Erg prettig om naar te luisteren
How would you rate the courseware? 8
Did the training live up to your (learning)expectations? 6
Would you recommend this training to someone else? 8
In how far are the things you’ve learned relevant to your work? 6
How would you rate Trainer? 10" - 20-06-2024 00:00

"Het enthousiasme waarmee Ton praat over ITIL. Hij brengt dit daarnaast ook nog eens over op een speelse manier met mooie voorbeelden. Daarna… alles lezen - 20-06-2024 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
ITIL®4 Foundation

"Alles is goed ingericht, materiaal en facilitair gezien hoefde je niet om te kijken. Kleine groep van deelnemers, het is namelijk belangrijk dat de groep niet te groot is. Er was veel ruimte om vragen te stellen. Het was gezellig en leerzaam. Ton is een energieke man, maakt graag grappen en legt dingen levendig uit. Een goeie trainer is absoluut belangrijk voor het behalen van het examen en het begrijpen van de leerstoffen. Top trainer. Lekkere lunch natuurlijk ook en genoeg te eten en te drinken.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 19-06-2024 00:00

"Alles is goed ingericht, materiaal en facilitair gezien hoefde je niet om te kijken. Kleine groep van deelnemers, het is namelijk belangrijk… alles lezen - 19-06-2024 00:00

starstarstarstarstar
Milan van Doorenmaalen
10
ITIL®4 Foundation

"De training werd met veel enthousiasme en passie gegeven, waardoor het niet als een erg lange zit voelde. Ook was er voldoende ruimte voor korte breaks, zo kon je ook online prima je focus kunt houden. Alhoewel de presentatie lang oogde, was deze eigenlijk gevoelsmatig helemaal niet zo lang.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 18-04-2024 00:00

"De training werd met veel enthousiasme en passie gegeven, waardoor het niet als een erg lange zit voelde. Ook was er voldoende ruimte voor k… alles lezen - 18-04-2024 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
ITIL®4 Foundation

"Dat jullie een trainer hebben die deze droge kost, voor ons levendig en enthousiast kan brengen. Ik heb echt het gevoel dat ik het nu snap.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 6
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 06-03-2024 00:00

"Dat jullie een trainer hebben die deze droge kost, voor ons levendig en enthousiast kan brengen. Ik heb echt het gevoel dat ik het nu snap.H… alles lezen - 06-03-2024 00:00

starstarstarstarstar_half
Nisma Abdelmalik
9
ITIL®4 Foundation

"Heerlijke lunch, haha! :D Maar dat niet alleen. De locatie is een prettige leeromgeving met goed geregelde ontvangst en fijn om rond te lopen tussen de lesmodules door. De faciliteiten zijn goed geregeld, drankjes en chocolade was extra pluspunt, hehe.
Ton is een prettige docent die met de nodige anekdotes en voorbeelden heel veel uit kan leggen en verheldert in de cursus. Prettig en laagdrempelig contact, waardoor je eigenlijk moeiteloos allerlei kennis tot je kunt nemen.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 24-10-2023 00:00

"Heerlijke lunch, haha! :D Maar dat niet alleen. De locatie is een prettige leeromgeving met goed geregelde ontvangst en fijn om rond te lope… alles lezen - 24-10-2023 00:00

starstarstarstarstar_half
Max van Duren
9
ITIL®4 Foundation

"Op de duidelijke communicatie vooraf de cursus. Parkeergelegenheid. Enthousiaste medewerkers. Afwisselende manier van leren (denk aan MURAL bord), en last but not least, goede catering
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 8" - 21-10-2023 00:00

"Op de duidelijke communicatie vooraf de cursus. Parkeergelegenheid. Enthousiaste medewerkers. Afwisselende manier van leren (denk aan MURAL … alles lezen - 21-10-2023 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
ITIL®4 Foundation

"Ik vind het knap hoe behoorlijk droge materie op een onderhoudende manier wordt uitgelegd. Van te voren keek ik niet echt uit naar de training, maar na de eerste trainingsdag had ik direct weer zin in de volgende dag.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 8" - 20-10-2023 00:00

"Ik vind het knap hoe behoorlijk droge materie op een onderhoudende manier wordt uitgelegd. Van te voren keek ik niet echt uit naar de traini… alles lezen - 20-10-2023 00:00

starstarstarstarstar
Anoniem
10
ITIL®4 Foundation

"Heldere uitleg met concrete voorbeelden, zoals het verschil tussen deployment en release (eten op tafel maar nog bedekt, deploy. Deksel er af, gereleased) was zeer verhelderend.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 20-10-2023 00:00

"Heldere uitleg met concrete voorbeelden, zoals het verschil tussen deployment en release (eten op tafel maar nog bedekt, deploy. Deksel er a… alles lezen - 20-10-2023 00:00

starstarstarstarstar_border
Mark Drijfhout
8
ITIL®4 Foundation

"Gepassioneerde trainer welke voor dit theoretische onderwerp veel eenvoudige praktische voorbeelden kan geven en op een boeiende manier les geeft. Daarnaast uitstekende faciliteiten en service.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 6
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 8
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 19-10-2023 00:00

"Gepassioneerde trainer welke voor dit theoretische onderwerp veel eenvoudige praktische voorbeelden kan geven en op een boeiende manier les … alles lezen - 19-10-2023 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
ITIL®4 Foundation

"Op Ton. Ton is een geweldige instructeur, die met veel passie en humor kan vertellen. Ik heb deze training speciaal uitgekozen, omdat Ton hem gaf. En ik kan zeggen, ik heb er geen spijt van.

Verder vind ik de training goed ingericht, beginnend met een algemene introductie, daarna het (voor mij belangrijkste) deel over de practices en vervolgens waar en hoe je deze toepast.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 8
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 19-07-2023 00:00

"Op Ton. Ton is een geweldige instructeur, die met veel passie en humor kan vertellen. Ik heb deze training speciaal uitgekozen, omdat Ton he… alles lezen - 19-07-2023 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
ITIL®4 Foundation

"Ervaren trainer die de stof duidelijk machtig is, en meer dan voldoende voorbeelden (uit eigen praktijk) geeft.
Goede locatie en faciliteiten. Bereikbaarheid dicht bij station maakt reizen per trein/OV prettig.
How would you rate the courseware? 8
Did the training live up to your (learning)expectations? 8
Would you recommend this training to someone else? 8
In how far are the things you’ve learned relevant to your work? 10
How would you rate Trainer? 10" - 17-04-2023 00:00

"Ervaren trainer die de stof duidelijk machtig is, en meer dan voldoende voorbeelden (uit eigen praktijk) geeft. Goede locatie en faciliteit… alles lezen - 17-04-2023 00:00

starstarstarstarstar_border
Irsjaad Mahabier
8
ITIL®4 Foundation

"The teacher was very knowledgeable and created a relaxed no pressure atmosphere. Everything provided like the room, lunch and beverages was great.
How would you rate the courseware? 8
Did the training live up to your (learning)expectations? 8
Would you recommend this training to someone else? 10
In how far are the things you’ve learned relevant to your work? 6
How would you rate Trainer? 10" - 11-04-2023 00:00

"The teacher was very knowledgeable and created a relaxed no pressure atmosphere. Everything provided like the room, lunch and beverages was … alles lezen - 11-04-2023 00:00

starstarstarstarstar
Joël René
10
ITIL®4 Foundation

"Theo Meffert is een zeer goede trainer. Itil is vrij taaie materie, maar Theo maakt het heel toegankelijk voor een ieder. Tevens heeft hij exact behandeld wat nodig is om het examen te behalen. Examen heb ik inmiddels behaald, zonder heel veel extra zelf studie.

Heel fijn dat je als cursist mag parkeren en ook nog een heerlijke lunch krijgt aangeboden!
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 03-04-2023 00:00

"Theo Meffert is een zeer goede trainer. Itil is vrij taaie materie, maar Theo maakt het heel toegankelijk voor een ieder. Tevens heeft hij e… alles lezen - 03-04-2023 00:00

starstarstarstarstar_border
Leo van Gaal
8
ITIL®4 Foundation

"Jullie mogen trots zijn op jullie docent.
Ik heb Theo ervaren als een rustige docent die helder en begrijpelijk uitlegt wat de stof behelst en dit aanvult met praktische voorbeelden.
Ook de mate waarop er ruimte is voor vragen en opmerkingen ervaar ik als positief.
En als aanvulling:
Locatie, parkeergelegenheid, ontvangst, verzorging (koffie en fris) en lunch!
Dik voor mekaar!
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 8
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 01-02-2023 00:00

"Jullie mogen trots zijn op jullie docent. Ik heb Theo ervaren als een rustige docent die helder en begrijpelijk uitlegt wat de stof behels… alles lezen - 01-02-2023 00:00

starstarstarstarstar
Hendri Schreuders
10
ITIL®4 Foundation

"Fijne lokatie, fijne medewerkers.
Goede lesvoorbereidingen, leerstof.
En Theo is echt een topper, fijne rustige manier van lesgeven, relaxte sfeer en duidelijk uitleg met goede voorbeelden.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 12-01-2023 00:00

"Fijne lokatie, fijne medewerkers. Goede lesvoorbereidingen, leerstof. En Theo is echt een topper, fijne rustige manier van lesgeven, rel… alles lezen - 12-01-2023 00:00

starstarstarstarstar
Robin Laming
Servicemanager
10
ITIL®4 Foundation

"Een goede trainer is belangrijk, wij hadden een goede trainer, alle credits naar Theo dat ik dit examen heb behaald. Hij heeft in 2 effectieve sessies de beginselen van ITIL 4 Foudation aan ons geleerd, examen in 1 x behaald zonder verder naslagwerk. " - 04-01-2023 15:47

"Een goede trainer is belangrijk, wij hadden een goede trainer, alle credits naar Theo dat ik dit examen heb behaald. Hij heeft in 2 effectie… alles lezen - 04-01-2023 15:47

starstarstarstarstar
Collin de Groot
10
ITIL®4 Foundation

"Theo en de Academy + werknemers. Theo gaf een hele duidelijke goede training. Daarnaast werden we goed ontvangen door de medewerkers bij de Academy en werden we voorzien van een goede lunch.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 30-12-2022 00:00

"Theo en de Academy + werknemers. Theo gaf een hele duidelijke goede training. Daarnaast werden we goed ontvangen door de medewerkers bij de … alles lezen - 30-12-2022 00:00

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.