Post-hbo CXM Customer Experience Management

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Wout Cox
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,8 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,8 (uit 20 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,3
Gemiddeld cijfer voor Post-hbo CXM Customer Experience Management
Gebaseerd op 3 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Wesley van de Wouw
Coach
10
Post-hbo CEM Customer Experience Management

"Leuke training & leuke trainers. Doordat er genoeg ruimte is voor vragen en voorbeelden uit de praktijk, blijven dingen goed hangen en leer je dat consumer experience binnen bijna alle organisaties toe te passen is." - 12-05-2021 14:23

"Leuke training & leuke trainers. Doordat er genoeg ruimte is voor vragen en voorbeelden uit de praktijk, blijven dingen goed hangen en leer … alles lezen - 12-05-2021 14:23

Startdata en plaatsen

placeOnline
4 nov. 2021 tot 29 sep. 2022
Toon rooster
event 4 november 2021, 09:30-17:00, Online
event 18 november 2021, 09:30-17:00, Online
event 2 december 2021, 09:30-17:00, Online
event 16 december 2021, 09:30-17:00, Online
event 20 januari 2022, 09:30-17:00, Online
event 3 februari 2022, 09:30-17:00, Online
event 17 februari 2022, 09:30-17:00, Online
event 10 maart 2022, 10:00-12:00, Online
event 24 maart 2022, 09:30-17:00, Online
event 31 maart 2022, 09:30-17:00, Online
event 14 april 2022, 09:30-17:00, Online
event 28 april 2022, 09:30-17:00, Online
event 12 mei 2022, 10:00-12:00, Online
event 19 mei 2022, 09:30-17:00, Online
event 2 juni 2022, 09:30-17:00, Online
event 16 juni 2022, 09:30-17:00, Online
event 23 juni 2022, 09:30-17:00, Online
event 7 juli 2022, 10:00-12:00, Online
event 29 september 2022, 09:30-17:00, Online
placeOnline
29 mrt. 2022 tot 14 feb. 2023
Toon rooster
event 29 maart 2022, 09:30-17:00, Online
event 12 april 2022, 09:30-17:00, Online
event 26 april 2022, 09:30-17:00, Online
event 10 mei 2022, 09:30-17:00, Online
event 24 mei 2022, 09:30-17:00, Online
event 7 juni 2022, 09:30-17:00, Online
event 21 juni 2022, 09:30-17:00, Online
event 5 juli 2022, 10:00-12:00, Online
event 6 september 2022, 09:30-17:00, Online
event 20 september 2022, 09:30-17:00, Online
event 4 oktober 2022, 09:30-17:00, Online
event 11 oktober 2022, 09:30-17:00, Online
event 1 november 2022, 10:00-12:00, Online
event 15 november 2022, 09:30-17:00, Online
event 29 november 2022, 09:30-17:00, Online
event 13 december 2022, 09:30-17:00, Online
event 20 december 2022, 09:30-13:00, Online
event 10 januari 2023, 10:00-12:00, Online
event 14 februari 2023, 09:30-17:00, Online
placeOnline
3 nov. 2022 tot 28 sep. 2023
Toon rooster
event 3 november 2022, 09:30-17:00, Online
event 17 november 2022, 09:30-17:00, Online
event 1 december 2022, 09:30-17:00, Online
event 15 december 2022, 09:30-17:00, Online
event 12 januari 2023, 09:30-17:00, Online
event 26 januari 2023, 09:30-17:00, Online
event 9 februari 2023, 09:30-17:00, Online
event 16 februari 2023, 10:00-12:00, Online
event 9 maart 2023, 09:30-17:00, Online
event 23 maart 2023, 09:30-17:00, Online
event 6 april 2023, 09:30-17:00, Online
event 20 april 2023, 09:30-17:00, Online
event 26 april 2023, 14:00-16:00, Online
event 11 mei 2023, 09:30-17:00, Online
event 25 mei 2023, 09:30-17:00, Online
event 8 juni 2023, 09:30-17:00, Online
event 22 juni 2023, 09:30-17:00, Online
event 6 juli 2023, 10:00-12:00, Online
event 28 september 2023, 09:30-17:00, Online

Beschrijving

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

De opleiding voor professionals die zelf concreet vorm willen geven aan de succesvolle implementatie van Customer Experience Management en die meer kennis en ervaring op willen doen!

Customer Experience Management is het vakgebied dat zich bezighoudt met het in kaart brengen en optimaliseren van de klantervaring. In deze opleiding maak je kennis met de verschillende aspecten die deze totaalervaring beïnvloeden vanuit klantcontact. Denk hierbij aan de psychologische aspecten (klanten handelen niet altijd rationeel), de financiële aspecten (is het rendabel om te werken aan verbetering van de ervaring), de techniek (hoe kun je techniek inzetten om de ervaring te verbeteren?) en de organisatie (…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Experience, Google Analytics, Customer Journey, UX / User Experience Design en Neuromarketing.

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

De opleiding voor professionals die zelf concreet vorm willen geven aan de succesvolle implementatie van Customer Experience Management en die meer kennis en ervaring op willen doen!

Customer Experience Management is het vakgebied dat zich bezighoudt met het in kaart brengen en optimaliseren van de klantervaring. In deze opleiding maak je kennis met de verschillende aspecten die deze totaalervaring beïnvloeden vanuit klantcontact. Denk hierbij aan de psychologische aspecten (klanten handelen niet altijd rationeel), de financiële aspecten (is het rendabel om te werken aan verbetering van de ervaring), de techniek (hoe kun je techniek inzetten om de ervaring te verbeteren?) en de organisatie (hoe krijg je collega’s mee?). Wij geloven sterk in een fact-based-aanpak: data moeten de basis vormen voor het inrichten en optimaliseren van klantreizen. Data moeten niet verstikkend werken, maar de praktijk laat zien dat vooral de onvoorspelbaarheid van klantgedrag het noodzakelijk maakt om goed onderbouwd te experimenteren en implementeren.
De opleiding duurt 8 maanden. De praktijkopdracht met minimaal €10.000 rendement voor de eigen organisatie wordt ook binnen deze 8 maanden uitgevoerd.

De opleiding bestaat uit het schrijven van een verbeterplan en 3 modules.De opleiding bestaat uit de volgende 3 modules:

Customer Experience Management

* Introductie van de opleiding & kickoff module CX
* Customer Experience als strategie
* De psychologie van CX
* Intervisie - Onderwerp/Plan van aanpak
* Fact-based customer journeys
* Methodologie | Business Research
* De rol van data en intelligence bij CX
* De ROI van CX
* Kanaalmanagement en -strategie
* Projectmanagement | Implementatie van verbeterplannen | presenteren PvA
* CX Design
* (Persoonlijk) leiderschap
* Innovatie en trends in CX
* De klant centraal | Best practices
* Theorie examen
Finance

* Theorie: Hoe maak ik een goede business case? | Investeringsbeslissingen
* Werkcollege: Business case in de praktijk
* Denken als een CFO
* De financiële kant van klantcontact.
* Tooling
* Visueel presenteren
* Overtuigend presenteren van je business case | Presentatietechnieken
* Intervisie – Eindopdracht
* Theorie Examen
Quality Management

* Kwaliteit in klantcontact: wat is kwaliteit
* Kwaliteit in klantcontact: de praktijk (incl. wet-& regelgeving)
* De factor mens
* Inzicht in kwaliteit: Data
* Werkcollege: Maak een plan
* Kennismanagement
* Verandermanagement
* Theorie Examen

Professionals die vanuit klantcontact zelf concreet vorm willen geven aan succesvolle implementatie van customer experience management en managers die meer kennis en ervaring op willen doen zodat zij hun eigen mensen beter kunnen aansturen op dit vakgebied

9,3
Gemiddeld cijfer voor Post-hbo CXM Customer Experience Management
Gebaseerd op 3 ervaringen
starstarstarstarstar
Wesley van de Wouw
Coach
10
Post-hbo CEM Customer Experience Management

"Leuke training & leuke trainers. Doordat er genoeg ruimte is voor vragen en voorbeelden uit de praktijk, blijven dingen goed hangen en leer je dat consumer experience binnen bijna alle organisaties toe te passen is." - 12-05-2021 14:23

"Leuke training & leuke trainers. Doordat er genoeg ruimte is voor vragen en voorbeelden uit de praktijk, blijven dingen goed hangen en leer … alles lezen - 12-05-2021 14:23

Waldo Mangé
starstarstarstarstar_half
Waldo Mangé
Customer Service Manager
9
Post-hbo CXM Customer Experience Management

"Post HBO Customer Experience Management. De docenten, maar ook de mensen achter de schermen (coördinatoren) hebben allemaal één doel voor ogen en dat is het juiste klantengevoel als student, alles doet men met veel enthousiasme. Door een diversiteit in lessen, verschillende (gast) docenten met veel klantervaring was het zeer leerzaam. Bij de start van de opleiding en ook gedurende de opleiding krijg je voldoende coaching, ook buiten de lessen om kun je docenten benaderen om te sparren over bepaalde vraagstukken. Met een extra dank aan Gert Buist en Joyce van Binsbergen die mij intensief hadden geholpen met mijn eind opdracht.

Groeten, Waldo Mangé" - 16-07-2020 18:01

"Post HBO Customer Experience Management. De docenten, maar ook de mensen achter de schermen (coördinatoren) hebben allemaal één doel voor og… alles lezen - 16-07-2020 18:01

starstarstarstarstar_half
Hazelaar
9
Post-hbo CEM Customer Experience Management

"Post HBO Customer Experience Management. Een intensief en leerzaam jaar. Bij Coniche werken bevlogen docenten. En sommige gastdocenten waren erg inspirerend (Berry Veldhoen). Het is in een sfeervolle omgeving. Tussentijds veel ruimte om ervaringen uit te wisselen met medestudenten. " - 20-05-2019 16:19

"Post HBO Customer Experience Management. Een intensief en leerzaam jaar. Bij Coniche werken bevlogen docenten. En sommige gastdocenten waren… alles lezen - 20-05-2019 16:19

Wout Cox - Customer Experience & Customer Contact | MBA | CCXP
Wout Cox
Customer Experience & Customer Contact | MBA | CCXP

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.