Klantgericht Telefoneren

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van ExplainiT
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,1 ExplainiT heeft een gemiddelde beoordeling van 9,1 (uit 1.121 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Automatisering & ICT/IT.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #3 in Automatisering & ICT/IT.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Automatisering & ICT/IT en #3 in HR.

Lees meer over Beste Opleider 2019.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht Telefoneren
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Paula Tomassen
L&D Adviseur
10
Klantgericht Telefoneren

"Voor de IT servicedesk een cursus klantgerichtheid georganiseerd. Daar was telefoneren onderdeel van. Zowel voor de externe als interne 'klanten' die daar aankloppen. Leuk opgezet en nuttig om in de praktijk te gaan brengen." - 14-02-2020 06:45

"Voor de IT servicedesk een cursus klantgerichtheid georganiseerd. Daar was telefoneren onderdeel van. Zowel voor de externe als interne 'kla… alles lezen - 14-02-2020 06:45

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
3 jun. 2020 tot 10 jun. 2020
Toon rooster
event 3 juni 2020
event 10 juni 2020
placeArnhem
3 jun. 2020 tot 10 jun. 2020
Toon rooster
event 3 juni 2020
event 10 juni 2020
placeDen Haag
3 jun. 2020 tot 10 jun. 2020
Toon rooster
event 3 juni 2020
event 10 juni 2020
placeEindhoven
3 jun. 2020 tot 10 jun. 2020
Toon rooster
event 3 juni 2020
event 10 juni 2020
placeGroningen
3 jun. 2020 tot 10 jun. 2020
Toon rooster
event 3 juni 2020
event 10 juni 2020
placeHengelo
3 jun. 2020 tot 10 jun. 2020
Toon rooster
event 3 juni 2020
event 10 juni 2020
placeRotterdam
3 jun. 2020 tot 10 jun. 2020
Toon rooster
event 3 juni 2020
event 10 juni 2020
placeUtrecht
3 jun. 2020 tot 10 jun. 2020
Toon rooster
event 3 juni 2020
event 10 juni 2020
computer Online: Virtual
3 jun. 2020 tot 10 jun. 2020
Toon rooster
event 3 juni 2020
event 10 juni 2020
placeZwolle
3 jun. 2020 tot 10 jun. 2020
Toon rooster
event 3 juni 2020
event 10 juni 2020
placeAmsterdam
24 jun. 2020 tot 25 jun. 2020
Toon rooster
event 24 juni 2020
event 25 juni 2020
placeArnhem
24 jun. 2020 tot 25 jun. 2020
Toon rooster
event 24 juni 2020
event 25 juni 2020
placeDen Haag
24 jun. 2020 tot 25 jun. 2020
Toon rooster
event 24 juni 2020
event 25 juni 2020
placeEindhoven
24 jun. 2020 tot 25 jun. 2020
Toon rooster
event 24 juni 2020
event 25 juni 2020
placeGroningen
24 jun. 2020 tot 25 jun. 2020
Toon rooster
event 24 juni 2020
event 25 juni 2020
placeHengelo
24 jun. 2020 tot 25 jun. 2020
Toon rooster
event 24 juni 2020
event 25 juni 2020
placeRotterdam
24 jun. 2020 tot 25 jun. 2020
Toon rooster
event 24 juni 2020
event 25 juni 2020
placeUtrecht
24 jun. 2020 tot 25 jun. 2020
Toon rooster
event 24 juni 2020
event 25 juni 2020
computer Online: Virtual
24 jun. 2020 tot 25 jun. 2020
Toon rooster
event 24 juni 2020
event 25 juni 2020
placeZwolle
24 jun. 2020 tot 25 jun. 2020
Toon rooster
event 24 juni 2020
event 25 juni 2020

Beschrijving

TOT 60% KORTING BIJ GROEPSTRAININGEN
Neem contact op voor een vrijblijvend trainingsvoorstel

Niet alle commerciële of servicegerichte medewerkers pakken met hetzelfde gemak de telefoon. Persoonlijke overtuigingen zitten in de weg en de drempel is soms hoog. Wil jij graag professioneel overkomen en goed omgaan met lastige klanten? Dan is deze training iets voor jou.

De training Klantgericht Telefoneren richt zich op een van de meest belangrijke communicatiemiddelen van het bedrijfsleven namelijk telefonie. Zakelijk communiceren op een enthousiaste en professionele wijze is echter lang niet altijd eenvoudig. Wat betekent klantgerichtheid nu concreet voor jouw handelen? Hoe laat je de klant door de telefoon merken dat je daadwerkelijk geïnteresseerd in hem bent? Hoe overtref je de verw…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Klantgerichtheid, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

TOT 60% KORTING BIJ GROEPSTRAININGEN
Neem contact op voor een vrijblijvend trainingsvoorstel

Niet alle commerciële of servicegerichte medewerkers pakken met hetzelfde gemak de telefoon. Persoonlijke overtuigingen zitten in de weg en de drempel is soms hoog. Wil jij graag professioneel overkomen en goed omgaan met lastige klanten? Dan is deze training iets voor jou.

De training Klantgericht Telefoneren richt zich op een van de meest belangrijke communicatiemiddelen van het bedrijfsleven namelijk telefonie. Zakelijk communiceren op een enthousiaste en professionele wijze is echter lang niet altijd eenvoudig. Wat betekent klantgerichtheid nu concreet voor jouw handelen? Hoe laat je de klant door de telefoon merken dat je daadwerkelijk geïnteresseerd in hem bent? Hoe overtref je de verwachtingen van je zakelijke klanten? Uit onderzoek blijkt dat een professioneel eerste contact per telefoon zeer belangrijk is voor de beeldvorming van een organisatie. Kortom, een professionele en klantgerichte telefoonbehandeling levert jou en je organisatie veel op!

De training Klantgericht Telefoneren is ingericht op medewerkers die regelmatig interne of externe klant te woord staat aan de telefoon. Je wil een positieve indruk achterlaten en leren hoe je professioneel en klantgericht te werk gaat. Je wil leren om te gaan met verschillende soorten klanten en lastig gedrag van klanten (bijvoorbeeld een klant die boos wordt).

ExplainiT hanteert onderstaande onderwerpen voor de training Klantgericht Telefoneren. Op basis van je persoonlijke intake en inbreng is het mogelijk om het programma af te stemmen op je eigen werksituatie.

Verwachting van de klant met betrekking tot telefoonbehandeling
Persoonlijke versus zakelijke benadering
Basis telefoonregels en etiquette
Effectieve vraag- en luistertechnieken
Klantgerichtheid als attitude
Omgaan met lastige klanten
Persoonlijk actieplan

Als deelnemer krijg je technieken, theoretische handvatten, inzichten en tips aangereikt. Daarnaast is er in deze training veel aandacht aan het vergroten van je persoonlijke kennis- en vaardigheidsniveau. De inspirerende trainer/ coacht zorgt voor een veilig leerklimaat, een prettige sfeer en een goede dynamiek wat persoonlijke zelfreflectie en een optimaal leerproces stimuleert en vergroot.

Tijdens de training Klantgericht Telefoneren:

Leer je de basisvaardigheden voor telefonisch communiceren.
Leer je klantgericht te zijn waarbij het gehele telefoonproces wordt doorlopen.
Leer je effectief om te gaan met verschillende klanttypen, lastig gedrag, bezwaren en klachten.
Leer je om jouw klanten hulpvaardiger, klantgerichter, efficiënter en vriendelijker te woord.
Leer je om jouw werkzaamheden met nog meer zelfvertrouwen en enthousiasme uit te voeren.

Als je de gehele training hebt gevolgd, ontvang je na afloop een certificaat dat je succesvol hebt deelgenomen aan de training.

10
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht Telefoneren
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar
Paula Tomassen
L&D Adviseur
10
Klantgericht Telefoneren

"Voor de IT servicedesk een cursus klantgerichtheid georganiseerd. Daar was telefoneren onderdeel van. Zowel voor de externe als interne 'klanten' die daar aankloppen. Leuk opgezet en nuttig om in de praktijk te gaan brengen." - 14-02-2020 06:45

"Voor de IT servicedesk een cursus klantgerichtheid georganiseerd. Daar was telefoneren onderdeel van. Zowel voor de externe als interne 'kla… alles lezen - 14-02-2020 06:45

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.