Excellente Klantgerichtheid

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van YEARTH Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,3 YEARTH Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 9,3 (uit 2.172 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in HR, #1 in Opleiding & Onderwijs, #1 in Vitaliteit & Gezondheid en #1 beste grote opleider.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Opleiding & Onderwijs, #1 in Sport & Vitaliteit, #3 in HR en #3 in Sales.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Opleiding & Onderwijs, #2 in Management en #2 in Sales.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Amersfoort
27 aug. 2019 tot 10 sep. 2019
Toon rooster
event 27 augustus 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 10 september 2019, 09:30-17:00, Dag 2
Amsterdam
27 aug. 2019 tot 10 sep. 2019
Toon rooster
event 27 augustus 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 10 september 2019, 09:30-17:00, Dag 2
Apeldoorn
27 aug. 2019 tot 10 sep. 2019
Toon rooster
event 27 augustus 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 10 september 2019, 09:30-17:00, Dag 2
Arnhem
27 aug. 2019 tot 10 sep. 2019
Toon rooster
event 27 augustus 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 10 september 2019, 09:30-17:00, Dag 2
Breda
27 aug. 2019 tot 10 sep. 2019
Toon rooster
event 27 augustus 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 10 september 2019, 09:30-17:00, Dag 2
Den Bosch
27 aug. 2019 tot 10 sep. 2019
Toon rooster
event 27 augustus 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 10 september 2019, 09:30-17:00, Dag 2
Den Haag
27 aug. 2019 tot 10 sep. 2019
Toon rooster
event 27 augustus 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 10 september 2019, 09:30-17:00, Dag 2
Eindhoven
27 aug. 2019 tot 10 sep. 2019
Toon rooster
event 27 augustus 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 10 september 2019, 09:30-17:00, Dag 2
Groningen
27 aug. 2019 tot 10 sep. 2019
Toon rooster
event 27 augustus 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 10 september 2019, 09:30-17:00, Dag 2
Maastricht
27 aug. 2019 tot 10 sep. 2019
Toon rooster
event 27 augustus 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 10 september 2019, 09:30-17:00, Dag 2
Naarden
27 aug. 2019 tot 10 sep. 2019
Toon rooster
event 27 augustus 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 10 september 2019, 09:30-17:00, Dag 2
Rotterdam
27 aug. 2019 tot 10 sep. 2019
Toon rooster
event 27 augustus 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 10 september 2019, 09:30-17:00, Dag 2
Utrecht
27 aug. 2019 tot 10 sep. 2019
Toon rooster
event 27 augustus 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 10 september 2019, 09:30-17:00, Dag 2
Zwolle
27 aug. 2019 tot 10 sep. 2019
Toon rooster
event 27 augustus 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 10 september 2019, 09:30-17:00, Dag 2
Amersfoort
4 sep. 2019 tot 18 sep. 2019
Toon rooster
event 4 september 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 18 september 2019, 09:30-17:00, Dag 2
Amsterdam
4 sep. 2019 tot 18 sep. 2019
Toon rooster
event 4 september 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 18 september 2019, 09:30-17:00, Dag 2
Apeldoorn
4 sep. 2019 tot 18 sep. 2019
Toon rooster
event 4 september 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 18 september 2019, 09:30-17:00, Dag 2
Arnhem
4 sep. 2019 tot 18 sep. 2019
Toon rooster
event 4 september 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 18 september 2019, 09:30-17:00, Dag 2
Breda
4 sep. 2019 tot 18 sep. 2019
Toon rooster
event 4 september 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 18 september 2019, 09:30-17:00, Dag 2
Den Bosch
4 sep. 2019 tot 18 sep. 2019
Toon rooster
event 4 september 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 18 september 2019, 09:30-17:00, Dag 2

Beschrijving

In de huidige belevingseconomie is klantgerichtheid essentieel. Om positief onderscheidend te zijn dienen organisaties excellente service te bieden vanuit een eigen identiteit en kernwaarden. Medewerkers spelen hierin een cruciale rol. Zij vormen immers het persoonlijke raakvlak tussen de organisatie en de klanten. In de training “Excellente Klantgerichtheid” leer je klantgericht te handelen vanuit het belevingsperspectief van je klanten. Je ontwikkelt op basis van effectieve principes een structureel klantgerichte houding met bijpassende vaardigheden.

Iets voor jou

De training “Excellente Klantgerichtheid” is bestemd voor verkopers, adviseurs en consultants die de verwachtingen van hun klan…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Communicatiestijlen, Klantgerichtheid, NLP, Effectief communiceren en Communiceren.

In de huidige belevingseconomie is klantgerichtheid essentieel. Om positief onderscheidend te zijn dienen organisaties excellente service te bieden vanuit een eigen identiteit en kernwaarden. Medewerkers spelen hierin een cruciale rol. Zij vormen immers het persoonlijke raakvlak tussen de organisatie en de klanten. In de training “Excellente Klantgerichtheid” leer je klantgericht te handelen vanuit het belevingsperspectief van je klanten. Je ontwikkelt op basis van effectieve principes een structureel klantgerichte houding met bijpassende vaardigheden.

Iets voor jou

De training “Excellente Klantgerichtheid” is bestemd voor verkopers, adviseurs en consultants die de verwachtingen van hun klanten willen overtreffen.

Resultaat

Je leert hoe je de klant centraal stelt. Tijdens een klantencontact kun je effectief klantbehoeften bepalen. Je maakt gebruik van een positieve communicatiestijl. Je hebt het vermogen om communicatief aan te sluiten bij verschillende klanttypen. Hierbij ben je in staat effectief om te gaan met emoties en weerstand bij klanten. Ook heb je het vermogen een hoge servicegraad te combineren met het verantwoord stellen van grenzen. Je zult meer plezier en voldoening ervaren tijdens de contacten met je klanten. Op basis van bovenstaande resultaten vervul je een gemotiveerde ambassadeursrol voor de organisatie.

Programma

Dag 1

09:30 Start training

  • Klantgerichtheid in essentie.
  • Het in kaart brengen van klantbehoeften.
  • Empathisch luisteren en vragen.
  • Omgaan met verschillende klanttypen en gedragingen.
  • Het (h)erkennen van en het aansluiten op non-verbale signalen.
  • Voor de tussenliggende periode; het uitwerken van actiepunten.

17:00 Einde training

Dag 2

09:30 Start training

  • Het ontwikkelen van sterke klantrelaties.
  • Het creëren van een optimale klantbeleving.
  • Positief en constructief communiceren.
  • Omgaan met emoties en mogelijke weerstand van jouw klanten.
  • Omgaan met jouw eigen emoties binnen klantcontacten.
  • De voldoening van oprechte klantgerichtheid.
  • Voor na de training; het opstellen van een persoonlijk ontwikkelingsplan.

17:00 Einde training

Werkwijze

Stap 1. De intake

Voorafgaand aan de training vindt een intake plaats. Je kunt hierbij kiezen voor een schriftelijke en/of telefonische intake. Op basis van de intake delen wij je in bij een trainingsgroep met overeenkomstige achtergrond, leerdoelen en aandachtspunten. Hierdoor haal je het hoogst mogelijke rendement uit de training.

Stap 2. De training

De tweedaagse training “Excellente Klantgerichtheid” wordt verspreid over een periode van twee weken gegeven. Het trainingsprogramma kenmerkt zich door inspirerende inleidingen, die gevolgd worden door theoretische inzichten en praktijkgerichte opdrachten. Plenaire sessies worden afgewisseld met het uitwerken van opdrachten in subgroepen. Het trainingsprogramma is zo opgezet dat je met en van elkaar leert. De training wordt gegeven door een ervaren gedrags- en communicatietrainer.

Stap 3. Het support-programma

YEARTH Academy biedt je vanaf de laatste trainingsdag een support-programma. Het support-programma duurt zes weken en geeft je de mogelijkheid om ondersteuning te ontvangen van de trainer bij het in praktijk brengen van je leerdoelen. Ook heb je toegang tot de YEARTH Digital Community, een digitale leeromgeving. Wil je meer weten over ons support-programma? Neem dan even contact met ons op.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.