Professioneel en klantvriendelijk e-mailen

Niveau
Tijdsduur

Professioneel en klantvriendelijk e-mailen

ZP groep training en organisatieadvies
Logo van ZP groep training en organisatieadvies
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,5 ZP groep training en organisatieadvies heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 20 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,7
Gemiddeld cijfer voor Professioneel en klantvriendelijk e-mailen
Gebaseerd op 7 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Professioneel en klantvriendelijk e-mailen

"Het was een zeer leuke interactieve training. De trainster was ook zeer enthousiast en daar kreeg je echt positieve energie van." - 24-10-2013 05:55

"Het was een zeer leuke interactieve training. De trainster was ook zeer enthousiast en daar kreeg je echt positieve energie van. " - 24-10-2013 05:55

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

ZP groep training en organisatieadvies biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Eindhoven

Beschrijving

Professioneel en klantvriendelijk schrijven, hoe doe je dat?

Het behoort zakelijk te zijn, maar niet afstandelijk. Persoonlijke aandacht voor de klant, maar niet te persoonlijk, je hebt niet bij de klant in de klas gezeten. Schrijftaal dat op spreektaal lijkt? Makkelijker gezegd dan gedaan. 

Commercieel schrijven is een intensief programma waarin je inzicht krijgt in je eigen manier van zakelijk schrijven. Je krijgt handvatten om je eigen manier te verbeteren en te professionaliseren aan de hand van zelf meegenomen e-mail berichten uit de praktijk. Aan de hand van de communicatiedriehoek zul je meer inzicht krijgen in je eigen manier van commercieel schrijven.

Na deze training weet je hoe…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Professioneel en klantvriendelijk schrijven, hoe doe je dat?

Het behoort zakelijk te zijn, maar niet afstandelijk. Persoonlijke aandacht voor de klant, maar niet te persoonlijk, je hebt niet bij de klant in de klas gezeten. Schrijftaal dat op spreektaal lijkt? Makkelijker gezegd dan gedaan. 

Commercieel schrijven is een intensief programma waarin je inzicht krijgt in je eigen manier van zakelijk schrijven. Je krijgt handvatten om je eigen manier te verbeteren en te professionaliseren aan de hand van zelf meegenomen e-mail berichten uit de praktijk. Aan de hand van de communicatiedriehoek zul je meer inzicht krijgen in je eigen manier van commercieel schrijven.

Na deze training weet je hoe je op een (nog) betere correcte, volledige,originele en klantvriendelijke manier brieven en e-mail van klanten moet beantwoorden, herschrijven of aanpassen.

Voor wie?

Een ieder in een functie waar hij/zij contact heeft met klanten doormiddel van schriftelijke / e-mail communicatie.

Bijzonderheden

  • Groepsgrootte: 8 personen
  • Voor aanvang ontvangt de deelnemer een schriftelijke intake.

Door wie?

Senior trainer van ZP groep met ruime ervaring in commercieel schrijven.

Topkwaliteit trainingen midden in de Slimste Regio van Nederland.

Samen met collega's naar een training? Informeer naar onze incompany mogelijkheden!

8,7
Gemiddeld cijfer voor Professioneel en klantvriendelijk e-mailen
Gebaseerd op 7 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Professioneel en klantvriendelijk e-mailen

"Het was een zeer leuke interactieve training. De trainster was ook zeer enthousiast en daar kreeg je echt positieve energie van." - 24-10-2013 05:55

"Het was een zeer leuke interactieve training. De trainster was ook zeer enthousiast en daar kreeg je echt positieve energie van. " - 24-10-2013 05:55

starstarstarstarstar_half
Anoniem
Klantadviseur
9
Professioneel en klantvriendelijk e-mailen

"Ik vond het een zeer leerzame training. Aan het begin van de cursus kostte het mij veel moeite een e-mail op te stellen. Aan het einde van de dag was ik als eerste klaar en kreeg ik weinig verbeterpunten. Daaraan was te zien dat ik enorm veel had geleerd. " - 13-10-2013 18:03

"Ik vond het een zeer leerzame training. Aan het begin van de cursus kostte het mij veel moeite een e-mail op te stellen. Aan het einde van d… alles lezen - 13-10-2013 18:03

starstarstarstarstar_border
Anoniem
Klant adviseur
8
Professioneel en klantvriendelijk e-mailen

"Mijn ervaring bij deze cursus is zeer positief. Een goede afwisseling tussen droge stof en praktische opdrachten " - 11-10-2013 10:42

"Mijn ervaring bij deze cursus is zeer positief. Een goede afwisseling tussen droge stof en praktische opdrachten " - 11-10-2013 10:42

starstarstarstarstar
Anoniem
Klantadviseur Retentie
10
Professioneel en klantvriendelijk e-mailen

"Het was een fijne, interactieve training met veel oefeningen. Prachtig hoe een saai onderwerp als spelling, zo leuk is overgebracht!" - 11-10-2013 09:56

"Het was een fijne, interactieve training met veel oefeningen. Prachtig hoe een saai onderwerp als spelling, zo leuk is overgebracht! " - 11-10-2013 09:56

starstarstarstarstar_border
Inge Brouwer
8
Professioneel en klantvriendelijk e-mailen

"Dit is een hele goeie training waarin duidelijk wordt wat de werkwijze van de schrijfwijzer is. Helaas hebben we niet alle stof kunnen bespreken, maar ik vond de lesstof heel boeiend." - 20-11-2012 07:53

"Dit is een hele goeie training waarin duidelijk wordt wat de werkwijze van de schrijfwijzer is. Helaas hebben we niet alle stof kunnen bespr… alles lezen - 20-11-2012 07:53

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Professioneel en klantvriendelijk e-mailen

"Ik raad deze training zeker aan. Er wordt op een enthousiaste manier les gegeven. Daarnaast is er ook zeker mogelijkheid om al je vragen te stellen. Daar is ook de tijd voor. Verder vond ik het een zeer leerzame training. Je komt toch dingen tegen waar je normaal tegen aanloopt en die je soms wel altijd verkeerd doet.



Ik heb de training groep gevolgd in een select groepje dit vond ik persoonlijk erg fijn omdat je dan meer de aandacht krijgt. Dus als tip wil ik meegeven om de groepen toch wat kleiner te maken, want 8 lijkt me namelijk te veel. Na 2 e-mails behandeld te hebben is het meestal al genoeg." - 05-11-2012 22:06

"Ik raad deze training zeker aan. Er wordt op een enthousiaste manier les gegeven. Daarnaast is er ook zeker mogelijkheid om al je vragen te … alles lezen - 05-11-2012 22:06

starstarstarstarstar_border
Sylvia Klop
Partner en designer bij IdeeXperts
8
Professioneel en klantvriendelijk e-mailen

"Leuke afwisselende training. Een mooie balans tussen theorie en praktijk. Direct praktische tips en hand-outs, om meteen te gebruiken in mijn dagelijkse werkzaamheden." - 11-10-2012 10:00

"Leuke afwisselende training. Een mooie balans tussen theorie en praktijk. Direct praktische tips en hand-outs, om meteen te gebruiken in mij… alles lezen - 11-10-2012 10:00

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.