Klantgericht telefoneren (incompany/maatwerk)

Type product
Tijdsduur

Klantgericht telefoneren (incompany/maatwerk)

Extra Trainers
Logo van Extra Trainers
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Extra Trainers heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 50 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

8,9
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht telefoneren (incompany/maatwerk)
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Klantgericht telefoneren (incompany/maatwerk)

"Mij is de training voor Klantgericht telefoneren prima bevallen. De rollenspelen met echte acteur waren prima opgebouwd en 'levensecht'. Prima feedback gehad en tools om mee aan de slag te gaan. Kortom een zeer nuttige en leerzame training." - 29-01-2013 14:23

"Mij is de training voor Klantgericht telefoneren prima bevallen. De rollenspelen met echte acteur waren prima opgebouwd en 'levensecht'. Pri… alles lezen - 29-01-2013 14:23

Beschrijving

Je spreekt dagelijks meerdere mensen aan de telefoon. Klanten, prospects, leveranciers… Allemaal willen ze graag vriendelijk en goed geholpen worden. Hoe pak je dat aan? En lukt dat altijd? Ook als de telefoontjes binnenstromen en je nog zoveel andere dingen te doen hebt? Of wanneer je gesprekspartner erg boos is? Je wilt je gesprek graag kort houden, maar zeker niet kortaf zijn.

Wil jij op efficiënte en klantgerichte wijze telefoongesprekken voeren, dan ben jij op de juiste plek in onze training klantgericht telefoneren. De training duurt een dag. Je kunt rekenen op een leerzame en energieke dag en, na de training, op prettige telefoongesprekken.

De onderwerpen

  • communicatievormen
  • taal…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Klantgerichtheid, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

Je spreekt dagelijks meerdere mensen aan de telefoon. Klanten, prospects, leveranciers… Allemaal willen ze graag vriendelijk en goed geholpen worden. Hoe pak je dat aan? En lukt dat altijd? Ook als de telefoontjes binnenstromen en je nog zoveel andere dingen te doen hebt? Of wanneer je gesprekspartner erg boos is? Je wilt je gesprek graag kort houden, maar zeker niet kortaf zijn.

Wil jij op efficiënte en klantgerichte wijze telefoongesprekken voeren, dan ben jij op de juiste plek in onze training klantgericht telefoneren. De training duurt een dag. Je kunt rekenen op een leerzame en energieke dag en, na de training, op prettige telefoongesprekken.

De onderwerpen

  • communicatievormen
  • taalgebruik (actief, positief, krachtig)
  • gespreksstructuur
  • telefoonetiquette
  • omgaan met emoties
  • klantgerichtheid
  • luisteren, samenvatten, doorvragen
  • visualiseren.

Duur

De training klantgericht telefoneren duurt meestal een dag. De training is individueel te volgen en in groepsverband. Het is daarnaast mogelijk de training op te volgen met persoonlijke coaching op de werkplek.

Prijs
Deze training volg je al vanaf 575 euro excl. btw.
Onze individuele trainingen en incompany trainingen zijn altijd maatwerk.Vraag gerust een offerte aan!

Gerelateerde trainingen

Communiceren, receptie- en baliewerk, helpdesk- en supportwerk, e-mails en brieven schrijven, efficiënt werken, assertiviteit, service verbeteren.

Maak het verschil. In wat je zegt, schrijft en doet.

Al dik 20 jaar trainen we bij honderden organisaties. Met didactische kennis versterken we mensen, teams of afdelingen. Op een praktische én leuke manier.

Communicatie & gedrag, teamsamenwerking en persoonlijke ontwikkeling: we sluiten altijd aan op je wensen.

Volg je training incompany, individueel of via ons open rooster. Online kan ook!

8,9
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht telefoneren (incompany/maatwerk)
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Klantgericht telefoneren (incompany/maatwerk)

"Mij is de training voor Klantgericht telefoneren prima bevallen. De rollenspelen met echte acteur waren prima opgebouwd en 'levensecht'. Prima feedback gehad en tools om mee aan de slag te gaan. Kortom een zeer nuttige en leerzame training." - 29-01-2013 14:23

"Mij is de training voor Klantgericht telefoneren prima bevallen. De rollenspelen met echte acteur waren prima opgebouwd en 'levensecht'. Pri… alles lezen - 29-01-2013 14:23

starstarstarstarstar_half
Yvon
8,8
Klantgericht telefoneren (incompany/maatwerk)

"Ik heb de training als zeer leerzaam ervaren. Dit kwam deels doordat de stof op een leuke en interactieve manier aan ons gepresenteerd werd. De combinatie met het oefenen werkte goed en ik geloof dat we er allemaal veel aan hebben overgehouden." - 22-12-2011 20:58

"Ik heb de training als zeer leerzaam ervaren. Dit kwam deels doordat de stof op een leuke en interactieve manier aan ons gepresenteerd werd.… alles lezen - 22-12-2011 20:58

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.