Effectief klachten managen

Deze training is helaas verwijderd door Learnit Training. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

8
Gemiddeld cijfer voor Effectief klachten managen
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
check_box_outline_blank

Omgaan met klachten

Logo van Input Support BV

Omgaan met klachten Een professionele klachtenbehandeling moet centraal staan in iedere organisatie. Kennis en inzicht zijn essentieel om k…

check_box_outline_blank

Basiscursus vertrouwenspersonen en klachtencommissies

Logo van SBI Formaat

Deze training is gericht op (nieuwe) vertrouwenspersonen en leden van klachtencommissies die een goede basis willen leggen voor hun functie…

check_box_outline_blank

Vertrouwenspersoon basismodule: individuele begeleiding

Logo van Etop Arboacademie

Als beginnend vertrouwenspersoon zit je met veel vragen. Wat is de taak van de vertrouwenspersoon? Wat doe ik wel of juist niet? In deze ba…

check_box_outline_blank

HBO Hoger / Advanced management voor Zorg en Welzijn met erkend diploma

Logo van Ogive Opleidingen en Trainingen

HBO Hoger / Advanced management voor Zorg en Welzijn Deze HBO opleiding Hoger / Advanced management in Zorg en Welzijn is speciaal ontwikke…

check_box_outline_blank

klachtenfunctionaris / vertrouwenspersoon in de zorgsector

Logo van Quasir bv

De opleiding tot klachtenfunctionaris cq vertrouwenspersoon in de zorgsector biedt inzicht en ervaring in het complete werkveld van de prof…

check_box_outline_blank

Vertrouwenspersoon

Logo van Academy4-Weerbaarheid

Werken als vertrouwenspersoon vraagt een breed spectrum aan kennis en vaardigheden. Er is kennis nodig omtrent de rechten van een vertrouwe…

check_box_outline_blank

Training Klantvriendelijke klachtafhandeling

Logo van ExplainiT

Een ontevreden klant? Geen nood! In deze training leert u professioneel en effectief om te gaan met klachten. Lastige gesprekken met klante…

check_box_outline_blank

Klachtenbehandeling

Logo van Pure Talent

Na de training: Heb je inzicht in het communicatieproces om deze beter te begrijpen. Ken je de communicatietechnieken met betrekking tot lu…

check_box_outline_blank

Klacht als kans

Logo van Institute of MicroTraining

Klacht als kans “Indien uw organisatie in staat is klachten en bezwaren succesvol op te pakken en af te handelen dragen deze positief bij a…

check_box_outline_blank

Cursus Optimale klachtbehandeling

Logo van OSR Juridische Opleidingen

Klachten effectief behandelen In deze eendaagse cursus leer je hoe je namens de (decentrale) overheid of een zelfstandig bestuursorgaan zo …

starstarstarstarstar_border
Aksar
8
warning Effectief klachten managen is niet meer beschikbaar

"Erg tevreden over de trainer en de training, helder en duidelijk. Goede sfeer, voldoende ruimte. Ondanks dat het maar 2 cursus dagen waren, erg leerzaam. De training is op zeer korte termijn ingepland naar de wensen van de cursist. " - 12-06-2015 09:40

"Erg tevreden over de trainer en de training, helder en duidelijk. Goede sfeer, voldoende ruimte. Ondanks dat het maar 2 cursus dagen waren, … alles lezen - 12-06-2015 09:40