Training Klachtenbehandeling

Deze training is helaas verwijderd door Pure Talent. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

10
Gemiddeld cijfer voor Training Klachtenbehandeling
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
check_box_outline_blank

Omgaan met klachten (ook online mogelijk)

Logo van Input Support BV
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Omgaan met klachten Het pad naar tevreden klanten Klachten, het is iets waar elk bedrijf mee te maken krijgt. Onvermijdelijk, soms frustrer…

check_box_outline_blank

DISC Gedragsanalyse en Drijfveren

Logo van de Lange-Partners
|META_INFO|

DISC Gedragsanalyse + Drijfveren Online invullen(45 min.) Gedrag is de waarneembare interactie van een persoon met zijn of haar omgeving. H…

check_box_outline_blank

Klantgericht Opereren in 4 maanden

Logo van YEARTH Academy
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Producten en diensten lijken meer en meer op elkaar. Om deze reden wordt het steeds belangrijker om je klanten een onderscheidende klanterv…

check_box_outline_blank

Excellent gastheerschap (m/v)

Logo van Gastvrijheid in Bedrijf
|META_INFO|

In een workshop van een dag nemen deelnemers in duik in de wereld van gastvrijheid. Wat is gastvrijheid? Wat levert het mij op als ik gastv…

check_box_outline_blank

Klachtenmanagement: de waarde van klachten

Logo van Learnit
|META_INFO|

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Door een goede klac…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijke Klachtafhandeling

Logo van ExplainiT
|META_INFO|

In de training Klantvriendelijke Klachtafhandeling leer je klachten professioneel af te handelen. Hierdoor verlies je een klant niet, maar …

check_box_outline_blank

De kracht van de klacht

Logo van VerkoopKracht
|META_INFO|

De kracht van de klacht Open inschrijving workshop Klanten worden steeds mondiger in de winkel. Ze geven steeds duidelijker en dwingender a…

check_box_outline_blank

HBO Workshop - Managen van Klachten, Emoties en Agressie (privé-les)

Logo van VSK-Academy
Startgarantie
|META_INFO|

Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de the…

check_box_outline_blank

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - Ziekenhuis

Logo van Hospitality Coaching & Trainingen
|META_INFO|

- Gemiddeld evaluatiecijfer op inhoud en trainer: 8,6 (schaal 1 op 10) - Hospitality training voor Ziekenhuizen (Mood Maker) Definitie gast…

check_box_outline_blank

Zakelijke brieven schrijven - Correcte opbouw van brieven zoals antwoorden op sollicitatiebrief of klacht. Professionele presentatie.

Logo van Icademy
|META_INFO|

Ook in de tijd van e-mail, SMS en WhatsApp blijft het nodig dat er officiële brieven geschreven worden. Maar hoe doe je dat? Wat hoort bij …

starstarstarstarstar
Kirsten Verhagen
10
warning Training Klachtenbehandeling is niet meer beschikbaar

"Bij toeval een 1 op 1 training gehad. Intensief, maar ook erg fijn.
De training heeft mij inzicht gegeven hoe communicatie met klanten werkt. Ook heb ik gesprekstechnieken geleerd om tot een goede oplossing te komen voor beide partijen." - 30-03-2018 09:08

"Bij toeval een 1 op 1 training gehad. Intensief, maar ook erg fijn. De training heeft mij inzicht gegeven hoe communicatie met klanten wer… alles lezen - 30-03-2018 09:08